paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 18:50 | Nahoru | #511
tady ještě jednou ta akcelerace onboard v sérii

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 18:51 | Nahoru | #512
a tady je ta samá motorka s komplet výfukem FMF, nějakou tou chytrou krabičkou na vstřikování a o zub menší řetězový kolečko

https://www.youtube.com/watch?v=YNRKUp32kYU

nejde vložit odkaz na youtube

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 18:52 | Nahoru | #513
rozdíl jako kráva co?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 20:24 | Nahoru | #514
To je sakra rozdíl

Hodně udělá ta rozeta vpředu asi, to je prostě povinnost Tím pádem víme i, že nemusíme řešit tu vzadu třeba ani.
Ted by mě ještě zajímalo ale, jakou má maximálku ted ta motorka jeho...

Ale co tak zběžně koukám, dle jeho videí před a po...Tak rychlosti od 4rky a 5tky řadí později po těch úpravách.. Konkrétně 4rku řadí dle displeje po úpravách v cca.75km/h (původně 65km/h) a pětku v 95km/h (původně 80km/h)...Jestli mě teda zrak nešálí. Samozřejmě nerad něco posuzuju dle videa no

Naposledy editováno 02.04.2013 20:42:20

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 20:32 | Nahoru | #515

NOB píše: A tohle je můj bratranec Miguel z Mexika...





to jo a klučina v pozadí jezdí downhill na vlnách...
jinak je pravda, že CRF je na živo o dost hezčí, ale mě by asi vyhovovalo design KLX s motorem WR a cenou CRF...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 20:50 | Nahoru | #516
Hele motorově bych nesmutnil vůbec u CRFa či KLXa...Mají co mají a vidíš dle videí, že se na ty výkony WRa dostaneš taky...a na ukor spolehlivosti to naštestí ani nebude.

Rozeta vyjde nula nula prd a na výfuk došetříš Podle mě nebude potřeba ani ten power comander...a svižný to bude dost na to co to má umět, kurna to nemá bejt ostrá cross 450 , ale dual sport. Tedy šup na kafe nebo šup na chatu pres les a pole s minimálními náklady na provoz a údržbu Kdo chce víc, kdo je vice vyježděnej...asi šáhne po WRu, kde se pripadnymi upravami dostane uz na docela ostrou 250 asi.

Já budu mít co dělat zpočátku si myslím ukočírovat i těch 22ps a jak jsem psal, me neláká rychlost až tolik...budu chtít jen, aby to umělo kdyžtak bezpečně předjet dědka ve Felině, když mě bude vadit někde ...nic víc, budu to mit hlavne na dobrodruzo novy;))

Naposledy editováno 02.04.2013 21:13:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 21:38 | Nahoru | #517

NOB píše: Ted by mě ještě zajímalo ale, jakou má maximálku ted ta motorka jeho...


Tak teoreticky po rovině a za bezvětří se maximálka zhorší v poměru počtu zubů před a po úpravě.

Prakticky však až k takové změně většinou nedochází, protože před úpravou se při jízdě na nejvyšší kvalt stejně motor nebyl schopen dostat do maximálních otáček...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 21:45 | Nahoru | #518
Jj to dava logiku, tech 130 to pojede urcite s prehledem, takze co tady resim vlastne;)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 21:54 | Nahoru | #519
Maximálka prej zůstává stejná, s těma úpravama se pak ještě zvedá i s menším kolečkem, protože se prodlouží křivka výkonu. O maximálku samotnou tolik nejde, jako spíš o rezervě při cestovní rychlosti třeba 110, že se motor netočí zbytečně moc.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 22:20 | Nahoru | #520
Jj a netoci , tedy doufam ... po tehlech ne-hardcore zasazich?;)?
...Muselo by se asi udelat jeste neco se zadni rozetou, aby se to už moc zkratilo třeba no. Takze ten jeden zub poresit na predku, to bude tedy asi optimalni...;)?

Naposledy editováno 02.04.2013 22:54:11

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2013 v 19:59 | Nahoru | #521
NOB> Kolečko bych řešil, až jak mi bude vyhovovat převod. Zase delší převod je lepší na delší přesuny po asfaltu na 6ku. Přeci jen asi na asfaltu strávim víc času, než v terénu. Tak 70 na 30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2013 v 14:13 | Nahoru | #522
Tak počítám s tím, že ten jeden -zub (na předku) co do zrychlení a pružnosti motorky pomůže... a nebude to mít zároven nějak vliv na jízdní komfort, řekněme při tom kilu (myslím vyšší otáčky na tu 6ku)...
Když by se k tomu dělalo něco ještě se zadní rozetou (přidali se zuby), asi už to bude točit výrazně více na tu 6ku při stovce...a nebude to košér pro mě, protože to vidím s tím poměrem silnice terén přibližně jako ty.

edit: Ted koukám na jeden test KLXa a tam dokonce i autor článku píše k čemu jsme došli i zde:
Bez váhania by som dozadu pridal 3 zuby, resp. vpredu ubral jeden. A možno aj obidve varianty naraz. Maximálka by ostala rovnaká, zrýchlenie a ťah odspodu by sa zlepšili, aký problém?

Naposledy editováno 06.04.2013 16:11:43

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2013 v 20:56 | Nahoru | #523
fotka grafu crf ze serveru bestdualsportbikes.com, série, komplet výfuk a nakonec komplet kit, nárůst 2, resp. 5 koní




Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2013 v 11:08 | Nahoru | #524
Komplet kit obsahuje co, to jsi nenapsal??
Vajfuk upgrade...no ty dva poniky minimálně, to jsem si myslel že dá...a dostat se o pět výše půjde, pořešit tu rozetu a budeš z toho mít brko jako je WRo

Naposledy editováno 07.04.2013 13:38:55

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2013 v 14:28 | Nahoru | #525
Jedna uživatelka KLX250s... http://www.svendura.de/index.php
A jedna myslim si zajimava nabidka KLX250s ;) http://kawasaki-klx.../250f-id4105509.html

Naposledy editováno 07.04.2013 18:52:16

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2013 v 22:33 | Nahoru | #526
Kit obsahuje komplet výfuk fmf a tu chytrou krabičku k řídící jednotce. Sání se upraví zadarmo navrtáním airboxu, aby mohlo jít do motoru víc vzduchu, je to všechno na tom webu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2013 v 23:07 | Nahoru | #527
Nemám nic proti diskusi,pořád je na ni příhodné počasí
ale pokud by někdo tohle tunění myslel vážně,nebylo by lepší zvolit vhodnější stroj,myslím tím jinou značku?
Sám se považuji největším dílem za Hondistu a pár jich v garáži máme,ale zrovna tenhle typ u mne trochu pozaostává za jinými značkami a to mi udělalo původně radost že se tu bude prodávat,ale konkurence je na tom líp v základu,tak se mi nejeví vhodné po někom něco dodělávat,aby to stejně nebylo to pravé.
O těch úpravách se tu jenom bavíte,nebo se do toho chce někdo skutečně pouštět?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 08:37 | Nahoru | #528
Já si nemyslím vůbec, že ty úpravy o kterých se tady bavíme jsou snad k ničemu a nemají smysl u téhle nebo jiné podobné 250...
Konkrétně tedy CRFo jde a půjde doladit k obrazu svému (min.po stránce lepšího zrychlení) a pokud někdo chce a má prostředky na to a jsou na to díly říkám: way not?
Motka je do terénu i na silnici , dual sport ... to samo o sobě je velkou přidanou hodnotou té motorky...a vidím v tom větší smysl a zábavu, než u některých jiných druhů motorek, které jsou třeba i pětkrát dražší. Každý to má jinak zkrátka.

Proč by se někdo nepustil do výměny výfuku, nebo rozety, či těch dalších věcí...Výfuk mění pomalu každý druhý motorkář a ty další úpravy taky přeci nejsou vůbec nic převratného.

Pokud si myslíš, že je ta motorka shit a my tady jen plkáme...pak asi nebude vhodné debatovat v tomhle vlákně? Proč někomu kazit nadšení a radost?)

Já vyhodnotil třeba, že mě bude vyhovovat WRo nebo KLXo, ale rozhodně nebudu tvrdit a nemyslím si, že je CRFo bez potenciálu, ano nemá třeba ten nastavitelný podvozek, ale taky je nejlevnější a někdo se třeba ani v podvozku hrabat nebude a za další jde naprosto o bezudržbovou motorku, která bude jezdit a jezdit a jezdit za min.náklady......Víc bych to nerozmazával, at nejsme OT.
Tohle vlákno je o těchto převážně třech motkách (WR,CRF,KLX) a o nadšení k nim především......

Naposledy editováno 08.04.2013 09:14:06

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 09:00 | Nahoru | #529
Hele mě přijde např.mnohem větší nesmysl honit další nějaký" výkon u nějaké" rychlé silnice (kde spousta lidí navíc nevyužije ani možnosti motorky v základu), nežli u těchto motorek, kde ten prostor pro další bezpečné" porychlení je...a motce to jen pomůže a udělá jí to akorátní pro někoho třeba.
Osobně si myslím že strop výkonu u těhlech dual sport 250 motorek je prostě okolo 30ps a pokud seš tady někde... je to OK...A jak CRFo tak KLXo, jak jsem psal již dříve, se mohou dostat na výkony WRa, které je dá se říct výkonově ideální a to tu řešíme

A předpokládej, že lidi co chtějí tyto dual sport motorky zkrátka netouží ani po 40 a více ps snad, to by koukali po 450 obsahu apod...A za sebe mohu říct, to přenechám lidem, který baví skákat přes lavice a který baví jezdit off road závodní tratě...tam má ten výkon SMYSL)!

Jedno zamyšlení ještě:
Motorka (tato) by měla být především o pocitu svobody a určitý zábavě a jezdec by si měl stihnout vychutnat její jízdu zkrátka...A ano...pak je, stejně jako v autech i druhá kategorie, která je především o adrenalinu (o rychlosti)...
V autech bych to přirovnal např.k jízdě v Mazdě MX5 a dejme tomu v Cliu RS...Obě auta mě baví, každé však úplně jinak a obojí může být a určitě je fajn...

To už je zas na každém co mu vyhovuje, v čem se cejtí (to je strašně důležitý, když se v tom necejtíš, vylez z toho nebo se zabiješ:)...co vyznává, co ho naplnuje.
Mě naplnuje a baví obojí...Rád se sklouznu minidriftíkem a kochám bez střechy (zábava plus neuvěřitelnej pocit svobody:)...a stejně tak vypnu a dávám to z rohu do rohu v nesmyslech...
Jen chci do toho skloubit motorku ještě a u motky jsem nikdy netoužil po větších rychlostech či sekání zatáček a broušení sliderů, jde mi především o to dobrodružo... polem nepolem...či si zajet do města na kávu.
Vím že tahle motorka mi dá vše co od motorky zkrátka očekávám a že bude sloužit mě a ne já jí

Naposledy editováno 08.04.2013 09:31:46

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 10:59 | Nahoru | #530
 

JARDA-001 píše: Pokud by někdo tohle tunění myslel vážně, nebylo by lepší zvolit vhodnější stroj, myslím tím jinou značku? Konkurence je na tom líp v základu, tak se mi nejeví vhodné po někom něco dodělávat, aby to stejně nebylo to pravé.


Nechci dělat JARDOVI-001 advokáta; jistě by se dokázal "obhájit" sám...
Ale chápu to tak, že to vůbec nemyslel ve zlém, ale naopak jako dobrou radu.

Co jsem se tak seznamoval i s názorama hodně zkušených ladičů a upravovačů v USA, tak skoro unisono říkají, že nemá cenu do toho tuningu rvát moc peněz, protože i když se třeba podaří motorově snížit ten velký náskok Yamahy WR 250R, tak vším ostatním - podvozkově, hmotností, vyváženým provedením a celkovou odolností atd. atd. z toho stejně nic podobného WRku nebude...

Obecně platí po technické i ekonomické stránce, že než dovybavovat a tunit slabší a horší stroje a cpát do těch úprav víc peněz, tak lepší, rozumnější, rychlejší a s mnohem vyšší zárukou výsledku je pořídit si za stejné nebo možná i menší peníze rovnou ten lepší stroj.

A už jenom pro dokreslení - když půjdeme ještě o level výš, tak podobně se dá dívat i na občasné pokusy o maximalistické úpravy WR 250R, kdy někteří se z toho snaží udělat něco na způsob ostrého WR 250F. Je to ve své podstatě nesmyslné počínání, protože výrobce se sám se svými největšími znalostmi a schopnostmi snažil vyrobit výkonné a co nejkvalitnější civilní enduro s mnohem delší životností, a výsledkem je optimalizovaná a dosud stále nepřekonaná Yamaha WR 250R.
Kdo by však přesto chtěl nebo potřeboval v opravdu těžkém terénu podávat ještě vyšši výkony, je pak asi lepší se už orientovat přímo na ostré WR 250F, než to civilnější dual-sportové enduro WR 250R ještě dál a dál za velké peníze tunit a tunit, a pak nakonec ho možná utunit až k smrti...

EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 08.04.2013 18:17:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 11:18 | Nahoru | #531
;) jedno kratky relax video ...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 12:09 | Nahoru | #532
Dovi ver mi, ze dik mym zkusenostmem ze zavodu (auta) vim, ze je idealni mit samozrejme dobrej zaklad stroje, o tom zadna , v tom se vubec nepru a nebudu;)
Ale taky vim, ze mirny a promysleny performance, ktery nemusi stat ani tolik a ma smysl ho delat (a v tomhle pripade si o to obe motky rikaj;), muze jen pomoct...Jak Crfo tak Klxo porychlit o neco mohou a nemyslim si, ze podvozek snad neunese ten vykon navic (o kterem se tu bavime).
I v tech testech hodne zminuji, ze by motky ustali vice o neco, ne ze ne...

Jak jsem psal drive, jde v prve rade o to, aby byla motorka agilnejsi, kdyz potrebujes napr.predjet vid...jde o bezpecnost i...To ze mi to treba pak pomuze k vetsi radosti (az se s tim naucim) , to beru az jako dalsi pridanou hodnotu...
Rozeta nevyjde napr.temer nic a pomuze hodne a pokud se nekdo placne a vynda desitku za komplet vyfuk ..muze to tim koncit a bude spokojenej..ty upravy nevyjdou preci nejak draho;)
Investovat do uprav +cca.10-15% z cele porizovacky motorky (a muzes postupne, at nekrvavis;) mi prijde v klidu a rozumny jeste, co? Kort kdyz se bavime o motorce za 100tis.dejme tomu..Ja osobne si to udelam tak ze se vejdu i s tema vecma navic do kila a budu spokojenej clovek. Motorka pro me ani vetsi hodnotu nema(ted me neukamenujte), proste pokud me ma delat radost vic jak kilo nevyndam;)...Za auto dam treba klidne trikrat tolik a vic ne, to jsou moje stropy...furt je to kus plechu;)

Ps: ja ho nevinim, jen branim lehce lidi co se tou motkou nadchnuli zde...a on tu motorku trosku pohanil, udelal z ni neco zbytecneho a ja s tim moc nesouhlasim...nic vic...Ano, nejaky vykon navic ji vubec neuskodi a nepobral jsem jeho posledni vetu, jak kdyby rypal zbytecne, samozrejme slusnou formou...
Uz jsem psal, ze ty upravy planuju a chci...A jsem moc rad, ze jsme si na par veci tady prisli spolecne a urcite to pomuze i jinym co vlakno navstivi, neplkame tady koniny jako tomu jinak na forech hodne byva a to je moc fajn, ani moc neodbihame od tematu , az ted kdyz reagujeme na toho pesimistu;);D

Poznamka pod carou:
WR predstavuje samozrejme ideal v tehle kategorii, nemusis na to sahnout...Pak tu mas dalsi dve motky a ten prostor tam asi zkratka bude pro nejaky to doladeni k obrazu svemu...nekoho to odradi, koupi WR ...nekdo se chce odlisit a zkusit jinou cestu, moznostem se meze nekladou;)...Me se treba hodne libi Kawa, vzhledem me pritahuje neskutecne uplne a je tam i ten stavitelny podvozek....porychlim ji trochu a budu moc spokojenej.... A moc jich tu jeste asi nejezdi, to se mi taky libi..A k te odolnosti...Minimalne ta Kawa (Crfko nevim jeste) ukazala i v tezsich testech , kdy lidi cestovali a najizdeli x tisic km... ze drzi, takze si v tomhle s WRem nezada vubec, pozor na to;)!

Kdybych mel resit novou uplne, tak si penize za WR pridavat nebudu a odjedu za 125tis na Kawe;) V tuhle chvili je u nas jedna nova dokonce za 100tis.kacek...
..Jak jsem psal drive, Kawa je podle me zlatej stred. Samozrejme kazdy si budem obhajovat to svoje a pokud pujde o ojetinku ...zas je na to jinej pohled trochu...a bude na otazku, zda zvolit WR nebo KLX;)

Naposledy editováno 08.04.2013 12:48:31

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 13:25 | Nahoru | #533
 
OK, jenom jsem chtěl pomoci a naznačit, že je žádoucí mít ty případný úpravy dobře promyšlený a vědět, čeho je ještě rozumný se eventuelně snažit dosánout a čeho už ne.

A druhá věc - jestli si někdo chce nechat tu vytuněnou motorku co nejdýl, pak asi má smysl do ní případně nasypat další peníze, řekněme třeba konkrétně u CRF 250L dalších 15, 20 tisíc...
Jenže když ji pak bude potřeba vyměnit za něco jinýho, tak ty dodatečný úpravy už pak nikdo nezaplatí.

Nebo dokonce to může jiné zájemce odradit, protože si řeknou, že předchozímu majiteli ten standardní tovární výkon byl málo, takže ten motor a spol. musel pěkně ždímat a jezdil na tom nejspíš "jako prase".

A snažně prosím, aby to výše napsané bylo správně pochopeno - to opravdu není nic na nikoho tady, jen konstatování obecného povědomí o těchto věcech.
 

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 13:49 | Nahoru | #534
 
Prosba nebo návrh směrem ke kolegovi-zakladateli SuperSic58:

Zvaž prosím, zda by případně nebylo vhodné zařadit toto bohulibé vlákno navíc i k oběma dalším zde hojně diskutovaným motocyklům.
Tedy i k Yamaze WR 250R (případně i ke komplementárnímu WR 250X) a ke Kawasaki KLX 250 (hlavně k té Kawě jsou tady na Motorkářích zatím přiřazeny pouze dvě diskuse, a ty se navíc přímo KLX 250 ani netýkají).

Dost bych se za to přimlouval, a snad bych nebyl jediný...

Zvýší se šance, že toto užitečné vlákno o 250kách CRF, WR a KLX bude mít víc čtenářů a že v budoucnu tak snadno nezapadne.

Když tak by mělo myslím stačit zeditovat první (zakládající) příspěvek a doplnit tam, že se tato diskuse týká tematicky i těch dalších podobných 250 ccm strojů.

 
Díky už předem za zvážení tohoto návrhu.

Naposledy editováno 08.04.2013 19:35:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2013 v 14:36 | Nahoru | #535
Já to Dovi beru tak, že tu motku si už nechám víš. Představuje to, co jsem vždy od motorky chtěl..Nedávno jsem si do toho teprv dozrál, uklidnil se a do toho začli dělat tyhle dual sporty a to si mě opravdu získalo.

Vždy jsem říkal taky, že zábava nemusí stát majlant a věřte mi v těch autech jsem i díky přátelům zkusil vše...a po těch letech a výkonech až do 400ps vím, že zábava opravdu nemusí bejt vždy o velkých penězích...naopak, čím větší užitek za méně peněz tím větší radost...
I proto jsem si nikdy nekoupil EVO či STi třeba....hehe, spousta mých známých brzy tyhle čtyřkolky prodala a vrátila se k ostrý předokole, která v té rychlé jízdě není už o tolik pomalejší, jak by si mohl někdo myslet...(když máš správnou a umíš to). A neposledně, seš v tom za poloviční náklady a o to tady jde... Vždy jsem koukal na poměr cena-užitek to je strašně důležitý........
Samozřejmě někdo to neřeší, ale já milionář bohužel taky zatím ještě nejsem

Co se týče úprav té motky...Já se do žádnýho extrém upravování rozhodně pouštet nebudu, chci aby to zůstalo spolehlivý
U mě to skončí rozetou a výfukem... chci, aby mi to něco vydrželo..Pustil jsem z hlavy power comander apod..Jde mi čistě o to, aby byla motka o něco agilnější pak a nebudu to dělat hned, ale třeba až po sezoně, až si to omakám...abych poznal i rozdíl pak pocitově a věděl naživo zda to splnilo účel.

PS: Jo k tomu, že peníze se ti někdy za úpravy nevrátěj...Tak to rozhodně Povím vám jednu story: byla jedna čtyřkolka...už když jsme proto jeli říkal jsem mu nekupujto, no nasál to ...za 550tisíc...za rok do toho nasypal dalších 300tisíc včetně benzinu...(větší výkon, větší brzdy páč EVO v sérii nebrzdí..apod..)..
Najel 9tis.km za rok ... a prodal to za necelých 500tisíc (páč to stejně nesplnilo to co čekal...a 4kolku okolo Prahy prostě nevyužiješ, 4kolku fakt leda na hory)...
...........Každý km ho stál 40kč,drahá zkušenost................Ta spotřeba 14-22-40 to bylo v tomhle případě to nejmenší

Naposledy editováno 08.04.2013 14:46:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 17:24 | Nahoru | #536
Dovi> Tak hlavička vlákna upravena, co na řikáš?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 17:29 | Nahoru | #537
Dovi: Jinak s těma sedlama a pohodlím fakt jen vycházím z toho, co jsem čet, každýmu sedne třeba jiný sedlo, to je jasný
Nechtěl by si sem dát ty obrázky tý naší nejsvětější trojice(KLX, WR, CRF) s těma siluetama jezdce, dejme tomu na 185cm a 85kg, jaký tam budou mezi těma třema motorkama ergonomický rozdíly s nohama na zemi i na stupačkách

Naposledy editováno 09.04.2013 17:31:00

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 17:36 | Nahoru | #538
Test CRF a KLX 250

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 17:56 | Nahoru | #539

SuperSic58 píše: Dovi> Tak hlavička vlákna upravena, co na řikáš?


Dobrý, ale hlavně by to chtělo přidat ještě ty kategorie (WR 250 a KLX 250), aby i kdykoliv v budoucnu našli tuto diskusi i lidi zajímající se o ty další 250 ccm dual sporty.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 18:10 | Nahoru | #540

SuperSic58 píše: Dovi: Nechtěl by si sem dát ty obrázky tý naší nejsvětější trojice(KLX, WR, CRF) s těma siluetama jezdce, dejme tomu na 185cm a 85kg, jaký tam budou mezi těma třema motorkama ergonomický rozdíly s nohama na zemi i na stupačkách


OK, dobrý nápad - jak budu mít chvilku (nejpozději do zítřka)...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist