paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 17:23 | Nahoru | #481
Pro Hanyho13: 1.Honda CRF 250L:Nová, velká, ale ne vysoká dospělá motorka, která na běžné ježdění zcela dostačuje, na stovce, pokud neřešíš vteřiny je dostatečně rychle a co se týče pohodlí, dá se na jeden zátah těch 50-70 km v kuse dát.Trochu mi vadí zrcátka, ty asi vyměním, jinak jiné zápory zatím neznám...

2.Yamaha WR 250R:Skvělá, drahá(i jako nejistá ojetá) motorka, díky vyššímu sedlu spíš vhodnější do terénu, zato o něco horší ve městě, to čtvercové přední světlo mně moc nebere...

3.Kawa KLX 250:Motorově přibližně to co Honda, ale dražší, zato ta zelená barva je sexy.Stavitelný podvozek je fajn, ale jak často to člověk využije...I když, pokud chceš jezdit v terénu, je to výhoda.

Všechny mašiny jsou super, není lehké si vybrat...

Naposledy editováno 29.03.2013 17:24:12

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 18:56 | Nahoru | #482
Jen tak pro zajímavost přidávám fotky tří endurek 250ccm, o kterých si v Česku můžeme nechat jen zdát...




Kawasaki TR250





Yamaha Ryoku-koncept




Yamaha Tenere 250 (2013)

Do které by jste šli??

Naposledy editováno 29.03.2013 18:58:09

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 19:07 | Nahoru | #483
A jak by jste řešili převoz menších zavazadel?Vozit batoh jen kvůli lékárničce je docela otrava, zvlášť jen při popojíždění, něco málo jsem našel...
















Naposledy editováno 29.03.2013 19:10:48

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 19:37 | Nahoru | #484
A ještě jednu věc mám na srdci.Moc vám všem kamarádům tady děkuji za podporu, moc mi to pomáhalo, doufám, že vás poznám i osobně...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 20:59 | Nahoru | #485
intuic> To Tenere se dvěma kotoučema

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 20:59 | Nahoru | #486

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 21:04 | Nahoru | #487
trocha tuningu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 21:26 | Nahoru | #488

intuic píše: Tak jsem stupačky změřil vodováhou a skutečně je tam velmi mírný sklon dopředu(cca 2-4 stupně), ale myslím si, že u mně to roli hrát nebude, v tak těžkém terénu asi jezdit nebudu, abych stál ve stupačkách natolik dlouho, že by se sklon projevil...



Aha, a v testu ten novinář psal, že jsou zas zakloněný, že furt jako přepadává dozadu při jízdě vestoje Třeba to je u každýho kusu jiný, jak to tam ten thajec zrovna přivaří

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2013 v 23:39 | Nahoru | #489
SuperSic58> Tak to sedlo chci!!

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 00:00 | Nahoru | #490
Tak červený motor je fakt vrchol nevkusu





Zato tahle se mi líbí...





Naposledy editováno 30.03.2013 00:04:10

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 02:15 | Nahoru | #491
intuic> ano to je, ale mít ji doma, tak bych to nějak přežil...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 08:13 | Nahoru | #492
intuic> No řekněte, není ta bílá hezčí?
Já snad počkám na příští rok jestli dovozce nedostane rozum!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 08:17 | Nahoru | #493
MartyR> Gratuluju!
Za dva týdny mají na Jarově demo jízdy tak se tam chystám. Snad už bude normální počasí...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 09:35 | Nahoru | #494
Honza.FZS> A když počasí nebude, tk aspoň vyzkoušíš ty jejich sněhový frézy

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 11:43 | Nahoru | #495
Ta sedo bila varianta je v mych ocich fakt o level hezci a jdou k tomu pak i ty zlaty vidle. Nechapu proc to sem nevozi..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 12:34 | Nahoru | #496
NOB> Jsme pro ně příliš malý trh, ale je to škoda

intuic> Mám rád retro styl, takže Kawasaki TR250, i když zajímavé mi přijdou všechny tři...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 20:01 | Nahoru | #497
Nejen náš trh, ta bílá varianta se nedováží do celý Evropy Ale když dám ruku na srdce, kdybych měl na výběr, tk za mě ta bíločervená o chloupek hezčí. Nejvíc se mi líbí ta červenočerná z verze motard

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2013 v 22:41 | Nahoru | #498
Ja vam to povim za sebe jeste jinak...V mych ocich je ta motorka na zivo mnohem hezci , nezli na fotkach...
Na spouste fotkach vypada CRFo proste divne, pouťove proti Kawe ci WRu...Hodne to pro me dela to divny vysoky svetlo a u cervenobile ta kombinace barev+zlate vidle. A ty bocni kryty mozna taky vadi fotce trosku...jeden u vyfuku jakoby a na druhe strane (v bile barve jak jsou..skoro bych je sundal), ty ji delaj takovou macatejsi, na fotkach urcite , na zivo uz nevim...
Ta sedobila je teda o velky kus hezci na fotkach. A jak pisu, na zivo je ta motka urcite taky mnohem hezci zas a to i v te cervenobile... Ale je to jen muj nazor, neukamenujte me;)

Samozrejme vkus mame kazdej uplne jinej, kazdy to vidi trochu jinak, je to jako s holkama;) Napada me, kdyz jsem u tohodle parafraze s jednim mojim byvalim autem a shodou okolnosti to byla taky Honda ;D(civic Type-R 7g, rok 04) ..
Tomu to taky na fotkach moc neseklo a rikalo se mu taky pekarska dodavka dokonce i....;);D;)...na zivo byl opravdu mnohem hezci;)

Naposledy editováno 31.03.2013 12:08:05

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 12:07 | Nahoru | #499
Jj, fotky jsou někdy zavádějící proti realitě, je to třetím rozměrem, kterej fotka nemá. Jinak, na crfku se mi pár věcí nelíbí, hlavně to jsou asi ty ocelový řidítka s navařenou hrazdičkou, tam bych hnedle viděl bezhrazdový duralový 28,6mm, třeba od Protaper, Renthal atd. a k tomu celohliníkový bastery. A třeba i hezčí a sofistikovanější páčky. Pak to je víčko nádrže... A nakonec držák spz, doufám, že na to budou k sehnání nějaký slušivý tuning komponenty Ta osa zadního kola výš, než spodek rámu mě vubec nevadí, popravdě by mě to ani nenapadlo, kdyby tu o tom nebyla zmínka. Myslím ale, že by to šlo vyřešit úpravou přepáčka Z funkčního
hlediska mi vadí stálý svícení (ale to je už u všech nových motorek, zaplaťpánbůh, že tam ještě neni ABS) a absence otáčkoměru. Škoda, že ho nezakomponovali do toho displaye..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 14:11 | Nahoru | #500
SuperSic58> přesně jak píšeš, kdyby se tu o tom nezmínilo, ani bychom si toho asi nevšimli.. ale vem v potaz tu situaci až s tim pojedeš někde přez mez a skončíš břichem na zemi.. i když budeš mít ten hliníkovej kryt tak to nebude žádnej med, natož pokud ho mít nebudeš vono dostávat pak pořád tu hlínu a trávu odtud neni zrovna sranda, nedejbože že bys něco urval nebo promáčk

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 15:34 | Nahoru | #501
Já si toho všiml teda hned , ale až na fotkách, páč jsem si říkal pořád, proč je ta motka taková mín atletická...mín sportovnější na pohled (jak jsem psal dřív už, tohle mě bere..).

Ta světlá výška u CRFa není fakt žádná hitparáda, ale jestli to jde změnit přepákováním , tak je po problému, kdo ví...
Chci to i do terénu mín prostupnýho třeba sem tam, nechci aby mě to někde překvapilo, takže i na tohle koukám. Je vidět, že v Hondě mysleli spíš na to město než terén v tomhle případě.
Tot k nějaké funkční stránce věci...

Po té stránce optické...
Určitě z toho půjde udělat mnohem hezčí motorka, aspon si to myslím, tahle motka dává hodně prostoru k případný individualitě...
Mě osobně by se k té červenobílé líbili třeba černé ráfky (hodit jen do barvy) a černé vidle (to samé)...Nebude to drahé a hodně to motce přidá si myslím...Ostatně červená plus černá, to je vždy zaručeně hezká kombinace barev...(vyzkoušeno třeba na závodní Integře Type-R nebo i jiných Hondách, shodou okolností
Motka už se pak tolik jako nízkorozpočtovka tvářit nebude, zatímco v sérii tak bohužel hodně vypadá...Nezapomenu jak jsem byl zklamanej trošku, když jsem se na ní přijel podívat do Hondy, to se mi u WRa nebo Kawy nestalo no, ale řešit to jde, jen mi nepřirostla k srdci hned...

...Třeba u té Kawy na design šahat nemusíš, plus ten nastavitelnej podvozek, osobně na ní minusy nevidím vůbec a i v detailech nic lacinýho nenajdeš...Rozdíl 15tis.kč proti CRFu je zanedbatelnej...Myslím si, že by CRFo mělo stát těch 90-95tis.kč, více ne, ale samozřejmě z určitýho hlediska to musíme brát taky jako takovou první vlaštovku a cena ústřel jako třeba dříve u novýho WRa není zas..

Kdybych měl řešit novou motku, mám ale jasno úplně...Navíc ty nové Kawy jsou k sehnání i levněji jak za 125tis.kč , ale venku samozřejmě.

Každopádně někoho může bavit udělat si motku trošku k obrazu svému a svým způsobem je tohle na té Hondě i pěkný. Dokonalost nemám zas úplně rád a konkurence je vždycky dobrá zkrátka a každej to cítí a vidí jinak...

ps: Jinak v jednom testu CRFfka radili popustit to na předních vidlicích dolu o kousek (tuším o 2cm), že se pak motorka v terénu chová kapku lépe...Ale opět to sníží ještě více světlou výšku:/

Naposledy editováno 01.04.2013 15:42:33

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 15:46 | Nahoru | #502
Ta šedobílá je prostě mnohem hezčííí v základu





Naposledy editováno 01.04.2013 15:54:21

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 15:53 | Nahoru | #503
Tady jí to taky sluší... PS: Všimněte si cenovky v pozadí...V Japanu vyjde tahle motka v přepočtu na naše 85tisíc kč





Naposledy editováno 01.04.2013 15:59:58

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 16:17 | Nahoru | #504
A tohle je můj bratranec Miguel z Mexika...




1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 21:30 | Nahoru | #505
Ahoj, diskuzi v tomhle vlakne sleduju od zacatku (diky, SuperSic58). Je jasne, ze uz tu zaznely snad vsechny argumenty pro/proti na konto vsech tri DS kandidatu. Moje volba je KLX. Od ni jsem zacal (laska na prvni pohled), presel k WR (vykon/tvrdost), kvuli cene na chvili odskocil k CRF a nakonec jsem se vratil zpet ke KLX . V tomto mam jasno. Motorka bude nova, nejsem fanda opravar, dealer/servis nemam daleko, atd.
V cem chci ale poradit a myslim ze to tu jeste nezaznelo, je co na sebe. Zacinam a bike chci hlavne na dojezd do prace, ze startu pocitam 90/10 silnice teren, postupne ten pomer srovnavat. Pokud jde o hlavu, mam uz objednanou nekompromisni Shoei VFXu. Ale prijde mi trochu zbytecne rvat na to MX boty, dresy, chranice atd. V cem na tom jezdite? Diky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 21:56 | Nahoru | #506

chicaggo píše: Co tu jeste nezaznelo, je co na sebe. Pokud jde o hlavu, mam uz objednanou nekompromisni Shoei VFXu. Ale prijde mi trochu zbytecne rvat na to MX boty, dresy, chranice atd. V cem na tom jezdite? Diky.


Maj recht, třeba Miguelovi z Mexika to taky přijde zbytečný - jezdí s čistou hlavou, s křuskama na nohách, v šortkách a tričku s krátkýma rukávama. A je vysmátej...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 22:16 | Nahoru | #507
Textilní motokalhoty, text.bunda, silniční turist. boty(v mx botách se mi jezdí na hovno, žádnej cit na stupačce, řadičce a brzdě, ale brácha s nima jezdí a vyhovujou mu..), mx rukavice, na silnici spíš silniční kožený, klidně na sbk s pořádnejma protektorama, ruce je to první, co si při pádu ubrousíš o asfalt.. A v létě do terénu chrániče, buď krunýř nebo to ten celochráničovej enduro vohoz a mx kalhoty a chrániče kolen pod ně. Helmu mxovou plus brejle, to je jasný. Na delší vejlety po asfalu v chladnějším počasí ale vem raději integrálu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2013 v 23:09 | Nahoru | #508

Dovi píše: Maj recht, třeba Miguelovi z Mexika to taky přijde zbytečný - jezdí s čistou hlavou, s křuskama na nohách, v šortkách a tričku s krátkýma rukávama. A je vysmátej...



;DD

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 17:44 | Nahoru | #509
Myslím, že řešit nižší světlou výšku u Hondy je zbytečné.Pokud jste četli testy(jakože četli...), pak víte, že CRFko je motorka spíše do města, na polňačky a rozbité zpevněné cesty, prostě SUV.Je pravda, že motor vypadá, jako když máš exkrementy v gatích, ale je to jen vizuál, na podzim jsem s CRFkem "1.0" jel i nezpevněným terénem(výjezd do prudší meze, jízda šutráky sypanou cestou...) a rozhodně jsem i se svými 85kg nedřel šusplastem o zem.Krom toho se mrkněte na offroad videa Hondy, že i těžší terén zvládá dobře...I když do něj není určena.
V sobotu jsem si dal "absťákových" 15km a přestože motka není zajetá, musím říct, že jsem do sezony hooodně navnaděn...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2013 v 18:43 | Nahoru | #510
intuic> Taky si myslim, že standardní terén zvládne a na nějaký tahání přes klády v roklích to mít nebudu Na to mam číňana
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist