zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Tak zatímco tu borci laborujou s blinkrama, držákama SPZ a podobnýma cingrlátkama a druzí řeší, zda se stát cyklobuznou, já se jedu raději projet na crfku Zdá se, že konečně dorazilo nějaký stálejší počasí
Konečně normální komentář .. jsem musel zkontrolovat název tématu, jestli to není "U cyklobuzen"
Abych nebyl OT ( ), taky čekám na kolo. Loni jsem koupit Giant Trance 29", ale jak se ukázalo, totálně nevhodné kolo pro mé použití, tak teď čekám na Kellys Gate 70.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
chstepan píše: Zdarec ve spolek,
uvažuji o prodeji svoji CRF 250L. Je koupena 2/2021, mám najeto cca 1000km, blástry Acerbis, hliníkový kryt motoru, nosiče Bartus horní i boční, snížené nerezové stupačky, ukazatel zařazené rychlosti, 12V zásuvka. Mám tam nový zadní tlumič YSS (90-100kg). Všechny origo díly k tomu. Bez žádných šrámů, prakticky nová.
Myslíte, že cena cca 115t je v pohodě ?
Nechal bych si ji, ale potřebuji občas jet ve dvou a na ní to fakt nejde ... uvažuji o Tenerce.
Ja osobne by som na nej nechal tie blastre a kryt na motore a predaval tak za 110. Zvysok by som sundal a predal zvlast. Bude s tym trochu srania, ale dostanes za to dohromady viac penez...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
a namontoval jsem zadní tlumič YSS, protože ten origo mě vážně štval. Naposledy když jsem trochu tahal na nějaký silničce třetí třídy, tak mě několikrát tak rozhoupal, že to až hezký nebylo No a po výměně je to najednou tak o dvě třídy lepší Pryč je houpací koník na každý nerovnosti, v zatáčkách to líp drží, dokonce i na rovinkách se znatelně omezilo takový to endurový vlnění. Jsem sakra dost spokojenej
btw, pro technofily srovnávací fotky zpracování YSS a origo:
Naposledy editováno 11.06.2021 09:25:53
Fakt jsem nasraný.
Příští týden mi má konečně taky přijít nový tlumič, už se nemůžu dočkat
pajitu66> tak tohle se mi ještě nestalo a snad ani nestane , pěkně jsi to vyřešil
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tady jeden zajímavý gasík. Stejný motor jako AJP PR5, sice menší zdvihy jak AJP, ale zase mnohem hezčí.
Nemít hondu, tak bych ho zkusil
Koukám, že WRR je pořád na inzerci, sice to neříká, že není prodaná, ale divím se divím . Já jsem si mezitím objednal kolo a brzy budu oficiální cyklobuzna a všecko to prodám a bude klid . První půjde ER6, pak asi WRR a CRF si nechám na pivo.
Naposledy editováno 11.06.2021 16:34:14
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Boryšumí píše: callowsick> Nazdar všichni, taky mně štve ten origo zadek, poraďte, kde sehnat tento YSS, díky
Já to bral u wemoto.cz - mám je blízko. Kluk to objednával z Thajska, cekacka asi měsíc, cenovka 9.9
Ale stojí to za to.
Ten GasGas Cami jsem před lety jezdil, když to bylo jako dlouhodobka v redakci. Podvozek na mě (enduro lama) působil úplně závodně, moto byla krásně úzká a obratná a ten Zongshen motor posílal předek do vzduchu jen přidáním plynu... Zajímavý. Ale jako dualsport zase kulhala v každodenním praktickým použití, tím víc, že ten náš kus byl na ostrejch drápech a od 110km/h jsem potřeboval oba pruhy dálnice . A taky spodní část rámu byla dost nízko, že ani nešel podstrčit standartní enduro stojan bez prizvednuti za rám.
CRF je proti tomu spíš silnička
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit : není tohle spíš starší 250 e casa? Ta Myslím má taky motor činu.
Naposledy editováno 12.06.2021 08:11:31
mRKEF píše: Kohlstein> ten Fantic by snad měl být víceméně preznackovana Yamaha Wr250f.
Edit : není tohle spíš starší 250 e casa? Ta Myslím má taky motor činu.
Cože? Hrušky a jabka? O koze a o voze?
Je rozdíl mezi Fantic 250 XEF Trail, viz. výše, a pak tím, co je lehce modifikovaná Yamaha WR250F a jmenuje se to Fantic 250 XEF 4T a snad už se to začne brzo i prodávat.
Pajitu66 píše: Dělal jste si někdo z toho bezdušáky ? tubliss, mousse ? Už mě to nebaví furt lepit a nebo nedej bože štípnout duši
Na PR4 mám Tubliss a na KLR kombinaci 3M 4412 a silikonu. U té KLR jsem čekal, že bude trochu utíkat, ale vytahuju jí tak jednou za půl roku a vždy tam mám stejně, jako po odstavení.
Jinak ta PR4 je pro mě vážně naprosto dokonalá motorka. Najezdím toho v terénu hodně málo, ale díky tomu, jak je lehoučká, ale zároveň dost silná na to, aby vždy měla dost krouťáku na výjezd nebo zvednutí předku, tak se místo toho, abych se první půlku vyjížďky aklimatizoval na terén, můžu se vždy učit něco nového.
Teď posledně jsem za jeden den ježdění překonal více klád, než za celou dobu co jezdím, pustil se do výjezdů, kde jsem neviděl konec a kde motorka přepadávala dozadu, i když jen stála, manipulace s ní je hrozně jednoduchá.. Když mi spadne, netrápí mě to moc více, než spadnutí kola, zatím co u motorek kolem 140kg už to desáté zvednutí celkem cítím. A ještě jako bonus, tím jak nic neváží a já najezdím klidně 50% na silnici, vůbec to nežere gumy.
Takže pokud nám Rieju (nový Gas Gas) a Fantic nabídnou víc takto dobře zvladatelných, spolehlivých strojů, které jsou takto schopné v terénu, bude to bezva. Vždy jsem chtěl lehkou motorku s dobrým podvozkem a nenáročným motorem, ale dokud jsem ji neměl, ani jsem netušil, jak moc mi chyběla :) .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Pajitu66> Na co máš ve vercajku čtvrtkilové kladivo?
Není problém, který bys neopravil s kladivem a izolepou .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |