globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.6.2021 v 08:47 | Nahoru | #4861
SuperSic58> Ono to neni jen s moto. Na to stát se cyklobuznou je momentálně taky omezený výběr. Krámy vybraný, výběr slabej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.6.2021 v 09:01 | Nahoru | #4862

SuperSic58 píše: Tak zatímco tu borci laborujou s blinkrama, držákama SPZ a podobnýma cingrlátkama a druzí řeší, zda se stát cyklobuznou, já se jedu raději projet na crfku Zdá se, že konečně dorazilo nějaký stálejší počasí



Konečně normální komentář .. jsem musel zkontrolovat název tématu, jestli to není "U cyklobuzen"

Abych nebyl OT ( ), taky čekám na kolo. Loni jsem koupit Giant Trance 29", ale jak se ukázalo, totálně nevhodné kolo pro mé použití, tak teď čekám na Kellys Gate 70.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.6.2021 v 11:04 | Nahoru | #4863
Animals21> Trance si právě koupil kámoš co jsem s nim byl na trailech. Ale má 27,5.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.6.2021 v 17:38 | Nahoru | #4864
Já jezdil na skládačce a vzadu na nosiči sem měl koš a tam vozil svýho kocoura Myšpulína, ale to mi bylo tak 13. Jak sem udělal v 15ti papíry na simsona, tk pak už na kolo jen chcali psi v kůlně..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.6.2021 v 13:47 | Nahoru | #4865

chstepan píše: Zdarec ve spolek,
uvažuji o prodeji svoji CRF 250L. Je koupena 2/2021, mám najeto cca 1000km, blástry Acerbis, hliníkový kryt motoru, nosiče Bartus horní i boční, snížené nerezové stupačky, ukazatel zařazené rychlosti, 12V zásuvka. Mám tam nový zadní tlumič YSS (90-100kg). Všechny origo díly k tomu. Bez žádných šrámů, prakticky nová.
Myslíte, že cena cca 115t je v pohodě ?
Nechal bych si ji, ale potřebuji občas jet ve dvou a na ní to fakt nejde ... uvažuji o Tenerce.



Ja osobne by som na nej nechal tie blastre a kryt na motore a predaval tak za 110. Zvysok by som sundal a predal zvlast. Bude s tym trochu srania, ale dostanes za to dohromady viac penez...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.6.2021 v 08:18 | Nahoru | #4866
stomas> Změna je život, takže CRFka zatím zůstává doma ...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 08:13 | Nahoru | #4867
Přivítejte mě do klubu "zlomená řadící páka" Si jedu, jedu, pohoda a najednou ve vysoký trávě vyjetá kolej, tak jsem tam asi v padesátce hodil masku a pak to zvednu a jéje no nic, pár bindrů, inbus a ještě 50 km jsem na tom dojel domů, řazení špička dolů fakt tvrdě a nahoru patou Ale dojel jsem

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 08:58 | Nahoru | #4868
Hezkýpěkný ... takový nemilá věc

Ale u tebe bych neměl strach, že si neporadíš ;o)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 09:19 | Nahoru | #4869
Vysoká tráva je sviňa a skrývá hrůzná nebezpečí! Klády, klacky, šutry, díry.
Potřeba počkat, než to posečou a nebo do zimy.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 09:25 | Nahoru | #4870
tož jsem si dohrál se světýlkama a konečně to maká - nakonec jsem jen vyměnil přerušovač a cajk. ukázka předního "denního svícení" a přepnutí do módu blinkrů. Vlastně stejný, jako to mívají auta - denní zhasne, jakmile blinkr vypne, zase se denní sepne.


a namontoval jsem zadní tlumič YSS, protože ten origo mě vážně štval. Naposledy když jsem trochu tahal na nějaký silničce třetí třídy, tak mě několikrát tak rozhoupal, že to až hezký nebylo No a po výměně je to najednou tak o dvě třídy lepší Pryč je houpací koník na každý nerovnosti, v zatáčkách to líp drží, dokonce i na rovinkách se znatelně omezilo takový to endurový vlnění. Jsem sakra dost spokojenej
btw, pro technofily srovnávací fotky zpracování YSS a origo:


Naposledy editováno 11.06.2021 09:25:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 09:31 | Nahoru | #4871
Taky už jsem jeden, co postrádá houpacího koníka. Sice s Nitronem, ale max spokojenost jako Ty. I na záda to jde snadněji .

Naposledy editováno 11.06.2021 09:32:19

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 09:48 | Nahoru | #4872
callowsick> CB600> To jsem rád, že nový tlumič pomohl , já nadávám na ten tlumič každou projížďku i na cestě. Tohle se prostě nemělo stát. Kdyby byla k mání nějaká R-ková verze s dobrými tlumiči, tak bych si rád připlatil.
Fakt jsem nasraný.

Příští týden mi má konečně taky přijít nový tlumič, už se nemůžu dočkat

pajitu66> tak tohle se mi ještě nestalo a snad ani nestane , pěkně jsi to vyřešil

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 14:38 | Nahoru | #4873
https://motorky.bazo...8441/gas-gas-250.php

Tady jeden zajímavý gasík. Stejný motor jako AJP PR5, sice menší zdvihy jak AJP, ale zase mnohem hezčí.

Nemít hondu, tak bych ho zkusil

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 16:33 | Nahoru | #4874
Fic6> Jo to Cami mě taky kdysi lákalo, když se vyrojilo AJP a toto. Ale mělo tady hrozně krátkou historii. Takže sehnat kus je problém a trochu bych se bál jak to bude s díly.

Koukám, že WRR je pořád na inzerci, sice to neříká, že není prodaná, ale divím se divím . Já jsem si mezitím objednal kolo a brzy budu oficiální cyklobuzna a všecko to prodám a bude klid . První půjde ER6, pak asi WRR a CRF si nechám na pivo.

Naposledy editováno 11.06.2021 16:34:14

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2021 v 21:40 | Nahoru | #4875
To je zajímavá motorka. Vlepím si sem obrázek.

Připomíná mi to současný Fantic XEF 250, motor určitě

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 06:34 | Nahoru | #4876
Dělal jste si někdo z toho bezdušáky ? tubliss, mousse ? Už mě to nebaví furt lepit a nebo nedej bože štípnout duši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 06:50 | Nahoru | #4877
callowsick> Nazdar všichni, taky mně štve ten origo zadek, poraďte, kde sehnat tento YSS, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 07:51 | Nahoru | #4878

Boryšumí píše: callowsick> Nazdar všichni, taky mně štve ten origo zadek, poraďte, kde sehnat tento YSS, díky



Já to bral u wemoto.cz - mám je blízko. Kluk to objednával z Thajska, cekacka asi měsíc, cenovka 9.9

Ale stojí to za to.

Ten GasGas Cami jsem před lety jezdil, když to bylo jako dlouhodobka v redakci. Podvozek na mě (enduro lama) působil úplně závodně, moto byla krásně úzká a obratná a ten Zongshen motor posílal předek do vzduchu jen přidáním plynu... Zajímavý. Ale jako dualsport zase kulhala v každodenním praktickým použití, tím víc, že ten náš kus byl na ostrejch drápech a od 110km/h jsem potřeboval oba pruhy dálnice . A taky spodní část rámu byla dost nízko, že ani nešel podstrčit standartní enduro stojan bez prizvednuti za rám.
CRF je proti tomu spíš silnička

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 08:02 | Nahoru | #4879
Kohlstein> ten Fantic by snad měl být víceméně preznackovana Yamaha Wr250f.

Edit : není tohle spíš starší 250 e casa? Ta Myslím má taky motor činu.

Naposledy editováno 12.06.2021 08:11:31

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 08:56 | Nahoru | #4880

mRKEF píše: Kohlstein> ten Fantic by snad měl být víceméně preznackovana Yamaha Wr250f.

Edit : není tohle spíš starší 250 e casa? Ta Myslím má taky motor činu.


Cože? Hrušky a jabka? O koze a o voze?
Je rozdíl mezi Fantic 250 XEF Trail, viz. výše, a pak tím, co je lehce modifikovaná Yamaha WR250F a jmenuje se to Fantic 250 XEF 4T a snad už se to začne brzo i prodávat.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 14:03 | Nahoru | #4881

Pajitu66 píše: Dělal jste si někdo z toho bezdušáky ? tubliss, mousse ? Už mě to nebaví furt lepit a nebo nedej bože štípnout duši



Na PR4 mám Tubliss a na KLR kombinaci 3M 4412 a silikonu. U té KLR jsem čekal, že bude trochu utíkat, ale vytahuju jí tak jednou za půl roku a vždy tam mám stejně, jako po odstavení.

Jinak ta PR4 je pro mě vážně naprosto dokonalá motorka. Najezdím toho v terénu hodně málo, ale díky tomu, jak je lehoučká, ale zároveň dost silná na to, aby vždy měla dost krouťáku na výjezd nebo zvednutí předku, tak se místo toho, abych se první půlku vyjížďky aklimatizoval na terén, můžu se vždy učit něco nového.

Teď posledně jsem za jeden den ježdění překonal více klád, než za celou dobu co jezdím, pustil se do výjezdů, kde jsem neviděl konec a kde motorka přepadávala dozadu, i když jen stála, manipulace s ní je hrozně jednoduchá.. Když mi spadne, netrápí mě to moc více, než spadnutí kola, zatím co u motorek kolem 140kg už to desáté zvednutí celkem cítím. A ještě jako bonus, tím jak nic neváží a já najezdím klidně 50% na silnici, vůbec to nežere gumy.







Takže pokud nám Rieju (nový Gas Gas) a Fantic nabídnou víc takto dobře zvladatelných, spolehlivých strojů, které jsou takto schopné v terénu, bude to bezva. Vždy jsem chtěl lehkou motorku s dobrým podvozkem a nenáročným motorem, ale dokud jsem ji neměl, ani jsem netušil, jak moc mi chyběla :) .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 15:04 | Nahoru | #4882
callowsick> Díky za info, neznáš přesné označení? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 17:39 | Nahoru | #4883

Boryšumí píše: callowsick> Díky za info, neznáš přesné označení? Dík



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 18:29 | Nahoru | #4884
callowsick> díky a sedí to i na 250 / 2020 asi nevíš, a nastavení je 90-100 kg (vím, že otravuju, ale mám doma spoustu věcí co mi nesedí a 10 litrů už je dost)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 19:48 | Nahoru | #4885
Boryšumí> tak to fakt nevím...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2021 v 23:14 | Nahoru | #4886
Dneska jsem si hezky zapichal

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2021 v 06:43 | Nahoru | #4887
Pajitu66> Ten vypadá,že tam na tebe čekal dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2021 v 08:48 | Nahoru | #4888
Pajitu66> Na co máš ve vercajku čtvrtkilové kladivo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2021 v 09:35 | Nahoru | #4889

Kohlstein píše: Pajitu66> Na co máš ve vercajku čtvrtkilové kladivo?



Není problém, který bys neopravil s kladivem a izolepou .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2021 v 07:35 | Nahoru | #4890
Boryšumí> Z 300L pravděpodobně nebude stejný.

http://www.wemoto.cz..._z-series_monoshock/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist