zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Plně stavitelné hyperpro bude špica. Pak dej vědět, jak ses rozhodl.
Jo a jinak máš vtipnej komentář u motorky. Prej do začátku dobrá volba, než půjdeš do větší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jo jasně dám vědět
Ikdyž je yamaha vážně jinde, minimalně oproti 250l, tak bych i ták upgrejdoval . Holka má navíc a chci to z ní dostat. Pořád se bavíme jen o lehce agresivnijšim advenčr ježdění.
Vše je dost individuální.
Nezapomeň na nás
Fic6 píše: CB600> tomu komentáři jsem se dobře zasmál no
jo jasně dám vědět
To je celkově nějaký žolík. Podle příspěvků plánuje po zkušenostech s Blatou 125 a Dragstarem 125 přejít na Jawu, a když se ptal, jestli smí kupovat motorku v jiné okrese, zrovna jsem domů vezl Gixxera, takže jeho rad bych se držel .
Díky za to porovnání s DRZ, ta nová CRF vypadá fakt dobře . Tady mají bezva recenzi na Rally verzi, po které hodně pokukuju
Potvrzují slabý krouťák v nízkých otáčkách, ale hodně by to měla vyvažovat dobře fungující spojka,možná je to obousměrný slipper (tedy nejen že zabrání podkluzu zadku při podřazení, ale také pomáhá se záběrem při akceleraci) a pokud díky takovému průběhu krouťáku zajistí, že si to na 6ku drandí 110km/h po dálnici, kopec, nekopec, tak je to dobrý kompromis. S užším výfukem a vyhozením té krabice vlevo tam půjdou dát kufry celkem blízko k sobě. ABS nahradit thajskou verzí, vyšší řídítka, dozadu tužší pružinu, přední vidlici vyvložkovat, větší nádrž, až bude dostupná. Toto by mohl být skvělý nástupce KLR pro off-road cestování.
Zajímalo by mě, zda se liší thajská verze jen v ECU nebo jsou tam i další zásahy. Ta thajská ECU není moc drahá a za 3 koně navíc, které by oživili i ten vršek bych se nezlobil. Jak je to pak vlastně s imobilizérem? Nebo v Thajsku se taky nepoužívá?
Naposledy editováno 27.04.2021 18:39:21
Mr.Dreamer píše: To je 110ccm motor kopírující Hondu Cub 90? Ta stavba motoru je dost ikonická.
Je to 155ccm Zongshen. Jo těchto pitbajk ležatejch jednoválců se dělá hodně typů, ale všechny maj vlastně stejnou koncepci a vycházej z tý Cub
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tlumiče pořád řeším, čekám kdo bude mít lepší cenu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kupoval jsem kabelový adaptéry, aby se nemusely střihat originální konektory - už jsem to tu psal. Na zadek mám ještě nějaké kablíky, které mohu poskytnout.
Jo a na podsvícení jsem se vysral. 3 pin kablík tam ale mám. U asiatů se dají koupit i blinkry s tou funkcí parkovačky myslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak s CRF maximální spokojenost. Jestli je jízda na motocyklu o svobodě, tak u duálu to platí dvojnásob. Taky už mě čeká první servis .
Naposledy editováno 28.04.2021 18:19:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600> jo s dualsportem už snad svobodnější být nemůžeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pro názornost připojuji profesionální elektrické schéma.
Taky nechápu, která šikmooká hlava vymyslela 4 konektory na 4 vodiče. Navíc když ty konektory co skrz ně jde + jsou dvoupólové. Zbytečně to tam zasírá místo.
Naposledy editováno 29.04.2021 11:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nemáš větší foto toho podsedlovýho prostoru vzadu? Tam to vypadá jinak než na 250.
Naposledy editováno 29.04.2021 12:39:54
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
je to fakt spojený s mírou přidání plynu a nejvíc, když se jen tak lechtá a udržuje rychlost s otáčkama kolem šesti tisíc.
jinak dobrý, máme "už" 700km a jestli se neobjeví žádná moucha, uroním slzu za záruku, vyměním olej s filtrem a bude se tahat
jak se motor rozjíždí, běhá lehce až někam do 7,5, ale hlavně se zlepšil ve spodních otáčkách pod 4tis, kde už není tak tvrdej.
jediný, co moc nechápu, proč tolik lidí na CRF dává lehčí převod (do síly). Už teď jsou první tři kvalty hodně krátký, rozjet se na dvojku není nejmenší problém a mít jedničku ještě kratší, bylo by to jak na trialce
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taky je slyšet "střílení" do výfuku, při vyřazení na neutrál a dojíždění např. ke světlům. Je to dost utlumené díky origo koncovce, ale vycvičené ucho to pozná.
CRF250 má jinak zpřevodovanou almaru. Když přidají vzadu "2,5" zubu na kole, tak se dostanou na stejný převod, jako má tříkilo pro první 4 kvalty. 5. stupeň je stejný - tzn odpovídá bez modifikací a 6. naopak protáhlý. Ale taky tomu moc nerozumím. Ty 2 - 3 zuby navíc vzadu nebo -1 vepředu bych pochopil.....
Já najeto 900 km. Už mám taky nakoupen MOTUL 5100 10W-30 s filtříkem.
Naposledy editováno 29.04.2021 16:54:11
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
chstepan píše: tak já zatím jen prvních 150km zajížděcích. Vyrazil jsem dnes po práci a celkem paráda. Jen je ten motor ještě dost syrový a nemůžu ho vytáčet moc přes 6k
Jakou nosnost mají ty držáky bočních kufrů? Mohl bys změřit jejich šířku, případně klidně přidat i pár fotek?
Alternativně se mohu stavit, Litomyšl je kousek, tak klidně sjedu i na AJP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To je výroba Bartus. Uchycení na 4.bodech a rozměr rámečku standartní třeba na kufry Touratech Jinak dva hliníkáče každý 38L a v pohodě. Průměr trubky 18mm. A klidně se stav Na druhou stranu celkem těžký a když vidím jak se všichni snaží CRF odlehčit, tak se až stydím ... hold musím pár kilo odlehčit na svém pupku
Co chceš změřit ?
tady jsou na mý bejvalce
Naposledy editováno 29.04.2021 19:45:58
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
chstepan píše: Mr.Dreamer>
To je výroba Bartus. Uchycení na 4.bodech a rozměr rámečku standartní třeba na kufry Touratech Jinak dva hliníkáče každý 38L a v pohodě. Průměr trubky 18mm. A klidně se stav Na druhou stranu celkem těžký a když vidím jak se všichni snaží CRF odlehčit, tak se až stydím ... hold musím pár kilo odlehčit na svém pupku
Co chceš změřit ?
tady jsou na mý bejvalce
Vzdálenost těch dvou nosičů od sebe. Nemám rád příliš široké kufry, dost si to pak musím hlídat ve městě a v zácpách, i v lese to někdy překáží. Ze zkušenosti do 85cm celkové šířky je to ideál, 90cm je už dost, ale ještě se s tím dá žít, ale zase kufry pod 25cm šířky mají dost omezené využití, takže je to hodně o tom, jak blízko k sobě se podaří dát ty nosiče...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
OK,
dnes změřím ... jsou dělané symetricky a myslím, že kdybys chtěl tak ti je Bartus udělá na straně bez výfuku užší, ale bude to zas nesymetricky, a to já nerad ..
fajn je, že i bez kufrů to funguje jako slušný padák a blinkry a výfuk jsou v bezpečí
Naposledy editováno 30.04.2021 09:39:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A už je tady nějaký 300-elkář v okolí Liberce, co by mě nechal svézt? Proti účtem můžu nechat prubnout WR 250 R . Jsem zvědavý na změnu geometrie posezu/postoje a jak to jede. Pokud by mě zaujala, možná bych přemýšlel o konsolidaci CRF250L + WR250R = 300L a hned by bylo místo v garáži :D.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |