paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 10:26 | Nahoru | #4651
To silniční použití je tam nejspíš z toho důvodu, že oni rozlišují jen 2 použití. Tedy závodní (race) a ostatní tedy silniční (road). A nezamýšleli se , že u dualsportu se předpokládá i terén...

Plně stavitelné hyperpro bude špica. Pak dej vědět, jak ses rozhodl.

Jo a jinak máš vtipnej komentář u motorky. Prej do začátku dobrá volba, než půjdeš do větší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 12:24 | Nahoru | #4652
CB600> tomu komentáři jsem se dobře zasmál no
jo jasně dám vědět

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 15:12 | Nahoru | #4653
Fic6> toto mě určitě zajímá. Protože sám uvaziju přesně nad hypepro, ale pro wr250r.
Ikdyž je yamaha vážně jinde, minimalně oproti 250l, tak bych i ták upgrejdoval . Holka má navíc a chci to z ní dostat. Pořád se bavíme jen o lehce agresivnijšim advenčr ježdění.
Vše je dost individuální.
Nezapomeň na nás

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 15:46 | Nahoru | #4654

Fic6 píše: CB600> tomu komentáři jsem se dobře zasmál no
jo jasně dám vědět



To je celkově nějaký žolík. Podle příspěvků plánuje po zkušenostech s Blatou 125 a Dragstarem 125 přejít na Jawu, a když se ptal, jestli smí kupovat motorku v jiné okrese, zrovna jsem domů vezl Gixxera, takže jeho rad bych se držel .

Díky za to porovnání s DRZ, ta nová CRF vypadá fakt dobře . Tady mají bezva recenzi na Rally verzi, po které hodně pokukuju
Potvrzují slabý krouťák v nízkých otáčkách, ale hodně by to měla vyvažovat dobře fungující spojka,možná je to obousměrný slipper (tedy nejen že zabrání podkluzu zadku při podřazení, ale také pomáhá se záběrem při akceleraci) a pokud díky takovému průběhu krouťáku zajistí, že si to na 6ku drandí 110km/h po dálnici, kopec, nekopec, tak je to dobrý kompromis. S užším výfukem a vyhozením té krabice vlevo tam půjdou dát kufry celkem blízko k sobě. ABS nahradit thajskou verzí, vyšší řídítka, dozadu tužší pružinu, přední vidlici vyvložkovat, větší nádrž, až bude dostupná. Toto by mohl být skvělý nástupce KLR pro off-road cestování.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 17:21 | Nahoru | #4655
Jo ta spojka je samo stahovací - jsou měkčí pružiny, proto jde tak lehce. Ale moc nespojkuji, raději podřadím. Těch 110 po dálnici je krásně udržitelných, řekl bych i 120. To "střední" pásmo od 6 do 8 je fakt brutální. Pak to ale celkem rychle umírá.

Zajímalo by mě, zda se liší thajská verze jen v ECU nebo jsou tam i další zásahy. Ta thajská ECU není moc drahá a za 3 koně navíc, které by oživili i ten vršek bych se nezlobil. Jak je to pak vlastně s imobilizérem? Nebo v Thajsku se taky nepoužívá?

Naposledy editováno 27.04.2021 18:39:21

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 20:04 | Nahoru | #4656

Mr.Dreamer píše: To je 110ccm motor kopírující Hondu Cub 90? Ta stavba motoru je dost ikonická.



Je to 155ccm Zongshen. Jo těchto pitbajk ležatejch jednoválců se dělá hodně typů, ale všechny maj vlastně stejnou koncepci a vycházej z tý Cub

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2021 v 20:08 | Nahoru | #4657
tak včera se konečně našel čas Akorát by to mohlo jít o pár stupňů vejš...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2021 v 09:54 | Nahoru | #4658
Řešili jste někdo náhradu předních originálních blinkrů?? jde mi o to jestli jste je nahradili blinkry které plní i funkci obrysového světla nebo jste dali obyč (jenom blikající). Případně dejte odkaz. Nejradši bych homo a žárovkové abych nemusel rešit relé a aby byly menší a kratší a nestály raketu, protože sem tam se nějaký při pádu zlomí.
Tlumiče pořád řeším, čekám kdo bude mít lepší cenu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2021 v 10:31 | Nahoru | #4659
Fic6> Dával jsem nedávno menší LED blinkry. Mám je teda z Ebay asi za 300 všechny 4. Mají dokonce éčka na sobě, takže by snad neměly dělat problém. Na LED je řešení buď ten přerušovač - čekám pořád na něj z aláče, cena 3 USD. Tak jsem zvědav. Nebo lze řešit přes odpory, ale pro všechny 3 blinkry to bude dražší než ten přerušovač a navíc další hromada kabelů a spojování.

Kupoval jsem kabelový adaptéry, aby se nemusely střihat originální konektory - už jsem to tu psal. Na zadek mám ještě nějaké kablíky, které mohu poskytnout.

Jo a na podsvícení jsem se vysral. 3 pin kablík tam ale mám. U asiatů se dají koupit i blinkry s tou funkcí parkovačky myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2021 v 11:52 | Nahoru | #4660
mRKEF> jo o tom jsme si něco psali soukromě. A našel jsem tu i tvůj odkaz na alzu na konektor na ty přední blinkry, tak objednám. Asi se na ty blinkry s parkovačkama taky vykašlu. Jediné slušné co jsem našel byly led za 500 kč/ks a ještě k tomu relé a tolik už za to dávat nechci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2021 v 12:13 | Nahoru | #4661
Fic6> Ty káble na prdel ti můžu klidně poslat - koupil jsem 8, 2 použil. 6 mám volných. Všech 8 stálo s poštou asi 200 Kč, takže to je tak za pivo :D. Sedí dobře, už je mám ověřené.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2021 v 18:18 | Nahoru | #4662
Callowsick, tak díky za tip na gripy. Dnes nainstalovány a jsou naprosto luxusní. Vzal jsem to i s těmi donuty - chtěl jsem je vyzkoušet. Né, že bych byl nějakej koblihář

Jinak s CRF maximální spokojenost. Jestli je jízda na motocyklu o svobodě, tak u duálu to platí dvojnásob. Taky už mě čeká první servis .



Naposledy editováno 28.04.2021 18:19:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 07:12 | Nahoru | #4663
mRKEF> tak jsem se včera díval na ten zadek na ty konektory blinkrů a jsou tam 4 - na každý kabel zvlášť, no hnus . Takže díky za nabídku, ale nevyužiju tvojich služeb.
CB600> jo s dualsportem už snad svobodnější být nemůžeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 11:25 | Nahoru | #4664
Fic6> hele to je stejný jako mám já u 250. Ty větší jsou kostra a ty jsem nechal nezapojený. Ty kablíky jsem použil hlavně kvůli konektoru a použil v nich jenom (+). Druhý vodič jsem na straně toho konektoru z něj vytáhl a nacvakl na ně oko a připevnil na kostru pod šroub.

Pro názornost připojuji profesionální elektrické schéma.


Taky nechápu, která šikmooká hlava vymyslela 4 konektory na 4 vodiče. Navíc když ty konektory co skrz ně jde + jsou dvoupólové. Zbytečně to tam zasírá místo.

Naposledy editováno 29.04.2021 11:33:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 12:09 | Nahoru | #4665
mRKEF> no jo vlastně, ty jsi hlavička . A jak ti fungujou ty led blinkry s origo přerušovačem? blikají jak mají nebo je třeba koupit jiný přerušovač??



takhle to vypadá CRF 300L



A ještě přerušovač.
Musím pochválit pěkný přístup k těm kabelům blinkrů světla a pod

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 12:38 | Nahoru | #4666
Fic6> Jo máš to přesně stejný. Jak přerušovač tak kabeláž. Ty bílé konektory jsou kostra. Modrý a oranžový je +. Blinkry blikají rychle. Ten originál přerušovač umí prý LED blinkry originál Honda. Asi tam mají nějaký odpůrek navíc nebo tak něco. Přerušovač čekám z aláče každým dnem. Měl by snad sedět do konektoru Honda. Tak jsem na to zvědavý.

Nemáš větší foto toho podsedlovýho prostoru vzadu? Tam to vypadá jinak než na 250.

Naposledy editováno 29.04.2021 12:39:54

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 12:56 | Nahoru | #4667
Jenom toto.


Hlavně že blikají. Ale taky objednám z alíka. Za ty prachy no neber to

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 13:16 | Nahoru | #4668
Je to tam jinak poskládané. I ten rám vypadá trochu jinak. Na 300 máš docela místo. U té 250 je tam právě docela těsno s těmi konektory. Je tam v těch místech i ŘJ a skládal jsem to tam tak tak. Každá blbost navíc už problém. U 250 je navíc na 4 šroubech držák světla blinkrů i SPZ. Takže to nejde v podstatě pořádně oddělit. Pokud chceš dát pryč mega držák musí jít pryč i světlo nebo na něj udělat jiný držák. Železo na kterým to drží vede z podsedláku až k osvětlení SPZ jestli se dobře pamatuju.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 13:33 | Nahoru | #4669
jo je dost místa. Já jsem to ještě moc nezkoumal co a jak se dá odmontovat. Až mi příjde světlo a blinkry a až budu po garančce tak se do toho pustím.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 14:06 | Nahoru | #4670
U Hondy nevím, ale u KTM LED blinkrů je fakt u kabelu natvrdo přidělám ještě výkonový odpor, aby to mělo zátěž jako žárovka

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 14:18 | Nahoru | #4671
Zdarec, bude to vypadat, že na CRF hledám furt jen chyby, ale musím se zeptat Taky vám v určitejch otáčkách při určitým otevření plynu rezonuje takový dunění z oblasti airboxu? Trochu mě tyhle pazvuky vytáčejí

je to fakt spojený s mírou přidání plynu a nejvíc, když se jen tak lechtá a udržuje rychlost s otáčkama kolem šesti tisíc.

jinak dobrý, máme "už" 700km a jestli se neobjeví žádná moucha, uroním slzu za záruku, vyměním olej s filtrem a bude se tahat

jak se motor rozjíždí, běhá lehce až někam do 7,5, ale hlavně se zlepšil ve spodních otáčkách pod 4tis, kde už není tak tvrdej.

jediný, co moc nechápu, proč tolik lidí na CRF dává lehčí převod (do síly). Už teď jsou první tři kvalty hodně krátký, rozjet se na dvojku není nejmenší problém a mít jedničku ještě kratší, bylo by to jak na trialce

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 16:52 | Nahoru | #4672
Neboj, žádnou chybu tam nemáš. To rezonování mi to dělá taky, ale mě je to naopak příjemný. Můžeš zkusit vyndat "šnorchl", určitě to bude mít vliv.
Taky je slyšet "střílení" do výfuku, při vyřazení na neutrál a dojíždění např. ke světlům. Je to dost utlumené díky origo koncovce, ale vycvičené ucho to pozná.

CRF250 má jinak zpřevodovanou almaru. Když přidají vzadu "2,5" zubu na kole, tak se dostanou na stejný převod, jako má tříkilo pro první 4 kvalty. 5. stupeň je stejný - tzn odpovídá bez modifikací a 6. naopak protáhlý. Ale taky tomu moc nerozumím. Ty 2 - 3 zuby navíc vzadu nebo -1 vepředu bych pochopil.....

Já najeto 900 km. Už mám taky nakoupen MOTUL 5100 10W-30 s filtříkem.

Naposledy editováno 29.04.2021 16:54:11

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 18:00 | Nahoru | #4673
tak já zatím jen prvních 150km zajížděcích. Vyrazil jsem dnes po práci a celkem paráda. Jen je ten motor ještě dost syrový a nemůžu ho vytáčet moc přes 6k

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 18:08 | Nahoru | #4674
CB600> 10w-30 mam taky doporučenej v příručce ale dávám jedině 10w-40. I v servise na garančce mi dali 40ku. 30ka už musí bejt fakt vodička, k tomu bych neměl důvěru.. A do terénu už vubec ne. Offroad maniaci pak dávaj i 15w-50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 18:48 | Nahoru | #4675

chstepan píše: tak já zatím jen prvních 150km zajížděcích. Vyrazil jsem dnes po práci a celkem paráda. Jen je ten motor ještě dost syrový a nemůžu ho vytáčet moc přes 6k



Jakou nosnost mají ty držáky bočních kufrů? Mohl bys změřit jejich šířku, případně klidně přidat i pár fotek?

Alternativně se mohu stavit, Litomyšl je kousek, tak klidně sjedu i na AJP.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 19:38 | Nahoru | #4676
Mr.Dreamer>
To je výroba Bartus. Uchycení na 4.bodech a rozměr rámečku standartní třeba na kufry Touratech Jinak dva hliníkáče každý 38L a v pohodě. Průměr trubky 18mm. A klidně se stav Na druhou stranu celkem těžký a když vidím jak se všichni snaží CRF odlehčit, tak se až stydím ... hold musím pár kilo odlehčit na svém pupku
Co chceš změřit ?

tady jsou na mý bejvalce


Naposledy editováno 29.04.2021 19:45:58

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 19:56 | Nahoru | #4677
SuperSic58, já ale nejsem offroad maniak. Natož offroad maniak s dualsportem . Já tam dám 10W-30 podle manuálu a vše bude naprosto v cajku , tak žádný strach. A v servisech obvykle lijou to, čeho zrovna mají otevřený sud .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2021 v 20:51 | Nahoru | #4678

chstepan píše: Mr.Dreamer>
To je výroba Bartus. Uchycení na 4.bodech a rozměr rámečku standartní třeba na kufry Touratech Jinak dva hliníkáče každý 38L a v pohodě. Průměr trubky 18mm. A klidně se stav Na druhou stranu celkem těžký a když vidím jak se všichni snaží CRF odlehčit, tak se až stydím ... hold musím pár kilo odlehčit na svém pupku
Co chceš změřit ?

tady jsou na mý bejvalce



Vzdálenost těch dvou nosičů od sebe. Nemám rád příliš široké kufry, dost si to pak musím hlídat ve městě a v zácpách, i v lese to někdy překáží. Ze zkušenosti do 85cm celkové šířky je to ideál, 90cm je už dost, ale ještě se s tím dá žít, ale zase kufry pod 25cm šířky mají dost omezené využití, takže je to hodně o tom, jak blízko k sobě se podaří dát ty nosiče...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 09:38 | Nahoru | #4679
Mr.Dreamer>
OK,
dnes změřím ... jsou dělané symetricky a myslím, že kdybys chtěl tak ti je Bartus udělá na straně bez výfuku užší, ale bude to zas nesymetricky, a to já nerad ..
fajn je, že i bez kufrů to funguje jako slušný padák a blinkry a výfuk jsou v bezpečí

Naposledy editováno 30.04.2021 09:39:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 09:53 | Nahoru | #4680
chstepan> Ty máš 250? Jak tak koukám na tu grafiku ... Už se tady v tom ztrácím :D. Vidím černé sedlo, to sis nechal dělat nebo koupil někde jako celek? To červený mě trochu vadí, že je na něm vidět špína a třeba otěry od batohu.

A už je tady nějaký 300-elkář v okolí Liberce, co by mě nechal svézt? Proti účtem můžu nechat prubnout WR 250 R . Jsem zvědavý na změnu geometrie posezu/postoje a jak to jede. Pokud by mě zaujala, možná bych přemýšlel o konsolidaci CRF250L + WR250R = 300L a hned by bylo místo v garáži :D.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist