paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 13:19 | Nahoru | #4531
Beranidlo> Pěkná práce , ještě to projet jestli to dává smysl a máme druhou TCT

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 13:27 | Nahoru | #4532
Tak to je záslužná činnost . Klidně by to mohlo dát SS do úvodního příspěvku, ať to tu jen tak nezmizí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 14:43 | Nahoru | #4533

Fic6 píše: Beranidlo> Pěkná práce , ještě to projet jestli to dává smysl a máme druhou TCT


Tak dojeď na start
Brno - Opava, v polích možno improvizovat https://en.mapy.cz/s/cucojekoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 14:46 | Nahoru | #4534
CB600> Spíš bych to dubloval někde samostatně. A tam by se to mohlo množit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 14:54 | Nahoru | #4535
Beranidlo> na podzim až budu mít novou moto a trochu čas tak bych to mohl zkusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 15:12 | Nahoru | #4536

Boryšumí píše: CB600> jo myslíš něco takového?



Tak jsem našel ještě jeden

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 15:25 | Nahoru | #4537
CB600> Můžeš se napojit, Domažlice - Bochov, 135km, z toho třetina mimo silnice. https://en.mapy.cz/s/kotamunebu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 15:43 | Nahoru | #4538
Boryšumí> Přesně toto jsem objednával. Je to klasickej aláč/ebay verze . Bral jsem verzi ještě s odrazkou. Když chvíli vydržíš (vydržíte), tak poreferuju, jestli to za ty prachy stálo nebo je to k hovnu . Když to bude k hovnu, tak se mi pak na to složíte, že jsem vám ušetřil prachy :D.

Naposledy editováno 13.04.2021 15:44:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 15:48 | Nahoru | #4539
mRKEF> OK, a co STK není problém?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 16:07 | Nahoru | #4540
Boryšumí> Toť otázka. Nevím jestli na tom mají nějaká éčka. To se uvidí. STK je daleko, až 2024 :D. A samozřejmě chci zachovat původní světlo, aby to šlo přehodit zpět.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 16:13 | Nahoru | #4541
IMO éčka tam být nemusí. Jen to musí splňovat nějaké geometrické požadavky jako jsou úhel SPZ apod. Proto jsem šel raději do toho H2C, kde tak nějak předpokládám, že tohle je řešené a tedy OK. Navíc STK v 2027 je pěkně dlouhá doba

Beranidlo, jj já jsem koukal, že už to je trochu dálka. Protože origo Seikos TCT mám mnohem blíž

Naposledy editováno 13.04.2021 16:24:00

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 17:57 | Nahoru | #4542

Beranidlo píše: CB600> Spíš bych to dubloval někde samostatně. A tam by se to mohlo množit.



Případně by ses mohl stát přímo "Linesman" pro TET. Seikos asi nechce, aby jeho dráha byla na TET, asi aby svou TCT přitáhnul lidi na web motosvěta, což chápu, ale myslím si, že pokud tě takto baví dělat trasy, já nemám problém s tím doplnit zbylé informace a pak už stačí aby každý, kdo je blízko některému z těch úseků, jednou za pár let trasu v blízkosti projel, doplnilo by se napojení na Polsko a můžeme Česko také napojit.

Ptal jsem se na průběh připojení nové země, a prý to není problém. Rozhodně by bylo fajn, aby tam ta bílá díra v porobě Česka také zazářila zelenou .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 18:19 | Nahoru | #4543
CB600> ja myslel éčka na světle. Držák ten je celkem u zadku, pokud tam nebudou ostrý hrany. Ale tamten díl je i se světlem. A na světle éčka jsou. Ale osobně si myslím, že zrovna toto STK nějak bourit nebude. Pokud to vyloženě nebije do očí, že je něco jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2021 v 19:01 | Nahoru | #4544
Jo jasný, na světle.... No to uvidíš, osobně si myslím, že to bude bez "e"..

Jinak už mám asi žhavého kandidáta, bez 100 E se dá sehnat samotný zadek: https://www.hyperon...erpro-Streetbox.html

Naposledy editováno 13.04.2021 19:01:42

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2021 v 07:59 | Nahoru | #4545
CB600> , takže ten zadní tlumič stojí za prd když se díváš po lepším??

Naposledy editováno 14.04.2021 07:59:40

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2021 v 08:26 | Nahoru | #4546
JJ, ale to už jsem tu psal asi po první nebo druhé jízdě. Zadek je opravdu nedostatečný. Jasný, jako dá se na tom jezdit, ale proč zbytečně degradovat jízdní vlastnosti? Je to nejen měkké, což bych asi ještě i vyřešil nějakou podložkou, ale i špatný odskok/komprese.

Co mi trochu mrzí u toho hyperpra je, že nemá štelování komprese. Např NITRON má obojí, ale zas asi jen společně. Pak jsou tu vyšší řady YSS, za vyšší drobný

Předek je otázka a mohl by pak být limit on. Ale to už bych si pořešil, struna asi stačí, případně by se podložila. A co se týká odskoku/komprese. Tak budu dávat viskoznější olej. Jen teda nevím, co tam je teď. Předpokládám, to stejné jako u 250 tedy SAE10. Dal bych tedy SAE15, stejně jako to dává v sadě Hyperpro. Tím bych ušetřil těch 100E Olej by měl být dle dokumentace k CRF250 v obou šavlích a v celkovém množství víc než 1 l, ale tak předpokládám, že výměna bude stačit v tom, kde je tlumič

Naposledy editováno 14.04.2021 08:29:01

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2021 v 08:39 | Nahoru | #4547
No jo vlastně.
Já kdybych si to pořizoval, tak to vezmi i s těma předníma pružinama, ať mám jistotu, že to bude fungovat. Protože jak jsi psal, když vyměníš zadek, tak třeba zjitíš že nestíhá předek. A tech 100 E není už tak moc za fungující celek.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2021 v 16:16 | Nahoru | #4548
Tak jsem objednal, ale necham to až na zimní včery

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2021 v 16:21 | Nahoru | #4549
Ještě čumím po tomto ale je to jen do 2019, ale asi o bude stejné (rozteče) za ty prachy v hliníku super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2021 v 17:17 | Nahoru | #4550

Fic6 píše: ještě to projet jestli to dává smysl

To by sa hodilo, ak sa dobre pamätám, tak už na začiatku u Ořechova a Syrovíc sú nejaké zákazy. Nechcem sa blamovať, dávno som tam nebol, ale...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2021 v 12:59 | Nahoru | #4551
Metric> No mi o ty zákazy nejde. Kdybych měl dodržovat zákazy, tak si nikde nezajezdím.

Myslím si, že teď docela vychází předpověď někoho zdejšího co říkal, že se s příchodem nového tříkila začnou více objevovat na prodej starší crf 250. Dám zde odkazy kdyby někdo sháněl:

https://motorky.bazo...1/honda-crf-250l.php
https://motorky.bazo...da-crf-250-rally.php
https://motorky.bazo...crf250-rla-rally.php
https://motorky.bazo...nda-crf250-rally.php
https://motorky.bazo...a-250-crf-prodej.php

Myslím že ty rally jsou za pěkné peníze, když vezmu v úvahu pořizovací cenu.

A ještě dvě AJP

https://motorky.bazo...reme-odpocet-dph.php
https://motorky.bazo...33753620/ajp-pr5.php

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2021 v 14:19 | Nahoru | #4552
Fic6> Ta stará CRF250L je teda za hodně "optimistickou" cenu. To bych radši šel pro tu 2019 . A celkem mě překvapila cena těch Rally. Dost padla dolů. Za tyhle ceny se dneska myslím dá prodat i model 2017+ L. Ale jeho cena byla jen 125 a ne nějakých 150.

Naposledy editováno 15.04.2021 14:21:05

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2021 v 15:04 | Nahoru | #4553
No já myslím, že za 120 je lepší si trochu přidat a jít do CRF300L . Jediný, co hraje do karet prodeji těch 250 je dlouhá doba dodání tříkil. Když by byly na krámě jako rohlíky, byla by situace jiná a nikdo by si 120 neřekl. A pokud se na konci sezony začnou objevovat na prodej první jetý tříkila, tak to teprve půjdou ceny dolů.

Naposledy editováno 15.04.2021 15:05:58

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2021 v 15:51 | Nahoru | #4554
Tak je to otázka nabídky a poptávky. Jako ta 2019 věřím, že je za 115 prodejná. Ta starší mi přijde teda přepálená. Na to že to je rok 2016 a starší a v nabídce jsou novější za menší peníze. Letos 300 L nebudou asi už, takže cena se jistě držet bude. Ale myslím, že ani tak jejich cena moc neklesne. Není to tak dlouho co ty CRF se objevily i za 80 000,-, ale už tak 3/4 roku to je pomalu za 100 + i včetně starých modelů.

Něco k tématu WR250. Nemáte někdo tip, kde schrastit plasty za nějakou lepší cenu než na parts depot? Trochu jsem hledal, ale nic moc nenašel. Na ebay cosi z USA, ale cena jak tady v originále. Celkem mě překvapilo, jak levné mají plasty v Thajsku na tu CRF250L - na tom Bikerbitzu. Skoro uvažuji, že si koupím druhou sadu do zásoby. Za 1700 komplet sada plastů je zadarmo i když to polkne nějaký shipping & customs .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2021 v 13:23 | Nahoru | #4555

mRKEF píše: Tak je to otázka nabídky a poptávky. Jako ta 2019 věřím, že je za 115 prodejná. Ta starší mi přijde teda přepálená. Na to že to je rok 2016 a starší a v nabídce jsou novější za menší peníze. Letos 300 L nebudou asi už, takže cena se jistě držet bude. Ale myslím, že ani tak jejich cena moc neklesne. Není to tak dlouho co ty CRF se objevily i za 80 000,-, ale už tak 3/4 roku to je pomalu za 100 + i včetně starých modelů.

Něco k tématu WR250. Nemáte někdo tip, kde schrastit plasty za nějakou lepší cenu než na parts depot? Trochu jsem hledal, ale nic moc nenašel. Na ebay cosi z USA, ale cena jak tady v originále. Celkem mě překvapilo, jak levné mají plasty v Thajsku na tu CRF250L - na tom Bikerbitzu. Skoro uvažuji, že si koupím druhou sadu do zásoby. Za 1700 komplet sada plastů je zadarmo i když to polkne nějaký shipping & customs .



.. taky bych šel do tý celý sady .. a klidně se šábnem za custom+shipping

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2021 v 13:58 | Nahoru | #4556
chstepan> Tak můžem pak něco spáchat. Přemýšlím, že bych si vzal sadu a nějaký polep co mají. A originály bych si dal bokem. Zatím to nehoří.

Zdá se, že dnes mi doma přistálo světlo s držákem SPZ z Aláče. A kupodivu bez DPH. Takže jsem ušetřil nemalý peníz. Jsem zvědavý, jak to bude sedět.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2021 v 18:00 | Nahoru | #4557

Fic6 píše: Metric> No mi o ty zákazy nejde. Kdybych měl dodržovat zákazy, tak si nikde nezajezdím.

Je to samozrejme na Tebe, problém je, že keď budú všetci jazdiť po zákaze, tak je možné, že sa na to niekto pozrie dôkladnejšie.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2021 v 18:01 | Nahoru | #4558

mRKEF píše: chstepan> Tak můžem pak něco spáchat. Přemýšlím, že bych si vzal sadu a nějaký polep co mají. A originály bych si dal bokem. Zatím to nehoří.

Zdá se, že dnes mi doma přistálo světlo s držákem SPZ z Aláče. A kupodivu bez DPH. Takže jsem ušetřil nemalý peníz. Jsem zvědavý, jak to bude sedět.



A který jsi měl objednaný, postni foto

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2021 v 18:14 | Nahoru | #4559
Mně dnes přišla rozeta 48 s řetězem, ale letos otestuju pořádně 45, a příští rok tam dám větší

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2021 v 19:17 | Nahoru | #4560
Tak tady menší unboxing. Co mě mile překvapilo, že tam jsou i dva konektory a zdá se mi, že jeden by mohl sedět na ten originál Honda. To zkusím. Možná jsem si objednával extra konektory zbytečně. Držák vypadá celkem ok, je poměrně lehký. Je tam spojovací materiál, nějaké bindery, dráty, nějaký chranicky na vodiče. Světlo není žádný zázrak. Vodotěsnost bych úplně nehadal. Zítra to snad zkusím, jak to sedí.



Naposledy editováno 16.04.2021 19:18:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist