globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:11 | Nahoru | #391
pylot> No ale při sprintu nevyužíváš ten "mrtvý spodek" u šestky, nebo jo? To je uplně fuk, že ho nemá... Ten motor držíš pod krkem už při rozjezdu...

Ten pružný start třeba na dvojku, to je jiná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:13 | Nahoru | #392
RomanSS> Ty dokazes az do 70kmh spojkovat a drzet motor nad 10000? Pokud jo tak mas vyhrano. Ja nerikam ze to nejde. Ani se s tebou v nicem nepru. Jen konstatuju fakta. A taky ne kazdej umi takhle spojkovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:20 | Nahoru | #393

pylot píše: RomanSS> Ty dokazes az do 70kmh spojkovat a drzet motor nad 10000? Pokud jo tak mas vyhrano. Ja nerikam ze to nejde. Ani se s tebou v nicem nepru. Jen konstatuju fakta. A taky ne kazdej umi takhle spojkovat.



jj, ne každý umí spojkovat...a to bude problém třeba těch "poježděných gsxr" od SVčkařů.

Ale jinak se nepřu, jen se mi líbí, jak všude obhajuješ SV.

Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:28 | Nahoru | #394


Tady se mi líbí jak litrový V2 buší do SRADa 750, ale abych to nenapínal... SRAD zaječí a ujíždí o parník. I když v těch zatáčkách je mrdal.

Naposledy editováno 06.01.2012 21:29:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #395

GRASSEL píše: V době kdy ty si měl K1 bude i stejná doba pro 1098 (1198) a věř mi že bude úplně stejně "tuctová" páč už dneska jí vidím víckrát jak kdejaký gsxr, zx........
Právě o tom to je 999 vidíš jednou za uherák a ten design jde vlastní cestou ale 1098 a 1198 bude asi první tuctovej sport Ducati



no kdyz to vezmu do detailu tak to byla K2 a byl to rok 2003 nebo 2004 tusim(tuctovka to v te dobe jeste nebyla) ... tzn uz bych ji (tu1098) mel mit dost dlouho se zbytkem ale souhlasim.

u te duc si jeste dokazu predstavit sypat do ni penize a tunit (ja proste serii mit nemuzu) .. u te GSXR mi to prijde takovy blby tunit K1 kdyz je aktualni model treba K10 ikdyz teda to neni nej priklad ty K1/2 maj i po letech svy kouzlo.. takze treba 04 farose :)

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #396
RomanSS> Vyzdvihuju jeho silny stranky. Ale kdyz nekdo narazi na nejakou jeho slabinu tak se s nim nehadam ovsem sam o nich taktne mlcim pokud se na ne nekdo nezepta. No nebudu nikomu namlouvat ze jsem nezaujatej.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #397
Ale Kweni tu psal o sprintu na 300 m, to už je dost velká vzdálenost, tam prostě nemůže sv vyhrát, jedině že by řidič na gsxr byl totál střevo.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 21:54 | Nahoru | #398
Majklos> Jo jo jo sak to ja jsem nikde nerozporoval. Jen jsem tak nejak chtel urovnat to jak na tom to SV vlastne ve skutecnosti je. Je mi jasny ze kdyz ma o 50 koni min tak na 300 metrech vyhrat nemuze ani nahodou. Zalezi na stanovenejch podinkach a 300 metru je na SV proste moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:01 | Nahoru | #399

pylot píše: No pokud to je sprint na 50 metru tak bych si na to SV i vsadil. Jinak je jasny ze jak musi SV radit tak ctyrhrnek ujede. Jinak SV ma lepsi kroutici moment az nekam do 8500 otacek. Pak ho ctyrhrnek dotahne. Samozrejme kazda motorka je trosicku jina. Jako orientacni meritko budiz grafy z dkracingu. A jelikoz v nizkejch otackach je ta ztrata ctyrhrnku opravdu dost vyrazna tak to nepresnosti mereni neokecas.



Graf je jedna věc, a reálný využití krouťáku na zadní kole druhá. 600 4V má výhodu velkýho rozsahu otáček takže je zpřevodovanej dost natěsno, to znamená že na zadním kole ty nm vypadaj o dost líp i když špičková hodnota na motoru je nižší.

Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:09 | Nahoru | #400
Hele jen tak mezi náma, spojkování by vám asi moc nepomohlo tím pádem by byla opět ztráta

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #401
assassin> aha, myslel jsem že si jí měl dýl....

Tak to si nemyslím, proč podle tebe tunit starší motorku (když je novější model) je blbost?! Některý ty modely motorek jsou natolik vyjímečný, specifický že to ten novější model nemá třeba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:20 | Nahoru | #402
Stev> Precti si dalsi prizpevky. prevody jsem kontroloval podle gearingcommanderu a taky tam o tom pisu ze na 3 uz ma ctyrhrnek o neco kratsi prevody a na 4 uz by nejspis ujel.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:43 | Nahoru | #403
pylot> SV 650 je samozřejmě zpřevodovaný ještě víc, protože mu nic jinýho nezbejvá. Ale samotný převody stejně nic neřeknou, důležitý je kolik to dává aktuálně krouťák na kolo v určitejch otáčkách (což určitě víš). Takže při optimálním využití otáček tuším že to gsxr bude rychlejší na všechny stupně.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:47 | Nahoru | #404
Na 50ti metrech bych SV dal asi i na třindě, ikdyž sem zarytej suzukista tak sv je prostě hrob, bez urážky pylote..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 22:57 | Nahoru | #405

Majklos píše: Kweni> Na tom gsxr asi neumí jezdit, když se nad tím trochu zamyslíš tak musíš uznat že není možný abys na 300 m vyhrál nad motorkou s o půlku větším výkonem.
300 m je skoro čtvrt míle, tak se podívej jaký se dosahujou časy a rychlosti v publik bikes na závodech dragsterů a musí ti bejt jasný že to bylo rukama, takovej čas neudělá sv ani volným pádem.



na Hayi som mal cas o 0,2 nebo 0,3 sek. rychlejsi ako SV .. bracha mal vzdy brutalny start (teda prvych 50-100m) proste mal viac stastia ako vykonu ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 23:00 | Nahoru | #406
YOSH_BOY> Tos posral woe!

Ne v pohode ja si z toho nic nedelam. Byl jsem se loni projet se SPIJKEREM a Sleeperem a taky mi rekli ze to mam hodit do popelnice. Kdyz me to porad tak strasny neprijde.

Stev> No melo by to bejt jak pisu. Jednicku a dvojku maj vicemene stejne dlouhou takze tam vede to co ma vyssi okamzitej vykon. To znamena ze asi do 9000 SV a pak GIXER. Na trojku ma Gixer o neco kratsi prevod takze bude mit na kole vetsi moment za cenu vyssich otacek ale to mu nevadi protoze muze tocit mnohem vic. A na ctyrku uz ma celkem dost kratsi kvalty takze tam uz to bude pro nej urcite. Vychazel jsem z gearingcommanderu kterej poskytnul prevody a grafy z dkracingu.

Ja to nedelam ani tak proto zebych mel potrebu to SV nejak moc zvelebovat jako spis me to samotnyho zajima jak si proti sobe ty motorky stojej a tak se v tom vzdycky trosku postouram, neco si k tomu najdu a pak to sem hodim. On k tomu nekdo neco priplkne a ja se obcas i neco novyho naucim. A o tom to je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 23:07 | Nahoru | #407
pylot> takhle jak to píšeš to asi bude. Jenže reálně to znamená že SV 650 bude stíhat v rychlostech od 0 do nějakech 70 km/h. Všude jinde je pak GSXR rychlejší. A sprinty se do 70 nejezděj.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 23:09 | Nahoru | #408
Stev> Jo sak ja vim. Ja taky rikal sprint max tak na 50 metru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

6.1.2012 v 23:11 | Nahoru | #409

Kweni píše: na Hayi som mal cas o 0,2 nebo 0,3 sek. rychlejsi ako SV .. bracha mal vzdy brutalny start (teda prvych 50-100m) proste mal viac stastia ako vykonu ..



To není možný, někde je chyba, buď si měl na buzně zatáhlou ručku, nebo u sv rakety a nebo to nebylo 300 m ale spíš tak 100. Nezlob se na mě ale na takovýhle vzdálenosti neudělá rozdíl 120 koní jenom 0,2s.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 20:32 | Nahoru | #410

Majklos píše: To není možný, někde je chyba, buď si měl na buzně zatáhlou ručku, nebo u sv rakety a nebo to nebylo 300 m ale spíš tak 100. Nezlob se na mě ale na takovýhle vzdálenosti neudělá rozdíl 120 koní jenom 0,2s.



1/8mile = 201metrov ne 300 .. moje chyba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 21:22 | Nahoru | #411
Kweni> To už je lepší, ale stejně se mi zdá ten rozdíl nějak moc malej vzhledem k tomu co si porovnával.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #412

Majklos píše: Kweni> To už je lepší, ale stejně se mi zdá ten rozdíl nějak moc malej vzhledem k tomu co si porovnával.


Ty mně ani ne, když vezmeš na jakou malou vzdálenost to bylo.......... Tam se ten výkon nestačí tolik projevit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 21:56 | Nahoru | #413
italšrot> Heleď nevim, když vemeš busa X sv65O = rozdíl 130 koní? Plus u busy dost váhy ve předu a velká zadní guma, že by byl ten rozdíl tam malej? No možný to je, rozhodně to je přijatelnější než na 300 m ale stejně se mi tozdá málo. Vono 200 m taky není zrovna málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:08 | Nahoru | #414
Majklos> Tak váha busy bude hrát proti ní a těch 200 m je vážně nic. Než se to rozmotá jsi v cíli. Naopak si myslím, že ztráta 0,2s na tak krátkou vzdálenost je přiměřená. Možná kdyby si vyměnily motorky busa by ještě něco přidala.

Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:10 | Nahoru | #415
Pokud by měli oba stejně dobrej start nebo eventuelně jeli letmáč třeba ze 40kmh tak je rozdíl busa vs sv 0.2 s totální píčovina samozřejmě....

Pokud měl ten na sv dobrej start a ten na buse ztratil tak to možný samozřejmě je.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:19 | Nahoru | #416
italšrot> Právě že tam psal že on měl proti sv rozdíl 0,2 vzhledem k tomu že sv měl před tím tak sem to pochopil, že pilot je stejnej.

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:27 | Nahoru | #417
grassel: to tuneni sem myslel tak ze treba v modelove rade kde rok od roku je posun k lepsimu nema smysl tunit nakej z tech starsich modelu... spis to ma smysl u modelu co nemaj nastupce.. jako je VTR F, vtr SP, TLS, TLR ... ze mas tunenim moznost se dostat na znatelne lepsi motorku nez byl zaklad, u co ja vim treba fireblada se drahym tuningem 2004ky dostanes na vlastnosti modelu 08 .. a pak mi prijde lepsi si koupit rovnou tu 08.

jinak chapu co myslis, jeste v tom muzou bejt osobni duvody.. jako se treba tobe libila ta k1/2 .. a sedela ti...

Pilot,Majklos, Italsrot: ja myslim ze rozdil GSXR600(nebo nedej boze busy) a SV je tak velkej ze i na tech 200 m by je nemelo to SV porazit. start na tom 600ccm ctyrvalci mozna bude narocnejsi na schopnosti pilota....
ja sem si taky myslel ze lehka motorka na sprintu vyhraje nad tezkou moto.. zkouseno na letisti, ja vs bracha ... TL vs TDR250 (motard s 2t 250ccm 50+ PS) a tipoval sem ze na tech 200m me ta 2t dostane... nez radil dvojku tak sem ho mel.. to samy s kamosem s SLR650 na semaforech.. kdyz radil dvojku uz sem ho mel.. a to mel vyrazne rychlejsi start - byl lepsi ridic jak ja...

ono ty starty z nuly jsou asi pripad od pripadu.. jak se to povede.. viz dragstery, tam se start sem tam vyrazne nepovede i profikovi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:34 | Nahoru | #418
assassin> Mně prostě přijde, že na 200m se při nepokaženém startu nedá moc ztratit (myšleno SV 650 vs. Busa) To SV dokáže pěkně vystřeli a než jí dojde dech tak má těch 200m za sebou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:40 | Nahoru | #419
italšrot> No jo ale na buse a možná i na to gixeru dá těch prvních 200 m na jedničku a to už má na tachu 140? Sv bude muset řadit určitě dřív, možná kdyby se mluvilo o 100m ta bych věřil i v to esvéčko že ho dá, když bude lepší pilot ale takhle se mi moc nechce.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:49 | Nahoru | #420
Majklos> Jak říkám na tak krátké vzdálenosti se nestačí ten obrovský výkon busy naplno projevit, naopak lehké dvouválcové sv vystřelí jak z praku, a i to sebemenší zaváhání na startu se na tu malou vzdálenost projeví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist