1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: No pokud to je sprint na 50 metru tak bych si na to SV i vsadil. Jinak je jasny ze jak musi SV radit tak ctyrhrnek ujede. Jinak SV ma lepsi kroutici moment az nekam do 8500 otacek. Pak ho ctyrhrnek dotahne. Samozrejme kazda motorka je trosicku jina. Jako orientacni meritko budiz grafy z dkracingu. A jelikoz v nizkejch otackach je ta ztrata ctyrhrnku opravdu dost vyrazna tak to nepresnosti mereni neokecas.
Graf je jedna věc, a reálný využití krouťáku na zadní kole druhá. 600 4V má výhodu velkýho rozsahu otáček takže je zpřevodovanej dost natěsno, to znamená že na zadním kole ty nm vypadaj o dost líp i když špičková hodnota na motoru je nižší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 79 | 19.6.2024 v 15:47 djbell |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |