zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
chstepan píše: Nechci ... na můj vkus je hrozně "odlehčená" ... nešroubovaná podsedlovka atd. radši půjdu do slabší, ale festovnější a roky odzkoušené
Ještě, že si to tu žádný konstruktér z Hondy nepřečte, když si vezmu, kolik práce muselo dát shodit váhu, při zachování marže určené vedením a ty jim to strháš, že je moc lehká.
PS: Neber to zle, jen mě to rozesmálo :) .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
stráťa píše: Mr.Dreamer> Práce to sice dalo určitě spoustu ale docela chápu i to že někdo ocení odolnost motorky než pár kilo dole, tím spíš že eLko stejně nikdy závodní stroj nebude, Jestli bude opravdu 250 odolnější než 300 nechme stranou, to by bylo na dlouhou diskuzi bez výsledku...
O tom žádná, sám jsem velmi zvědavý a pro 300 Rally si možná, až vrchnost KONEČNĚ dealerům dovolí otevřít, doběhnu.
Ale když už jsme u poznatků z 250tek, vymyslel někdo nějakou minimalizaci toho gigantického výfuku? Rozhodně bych na to dal hliníkové boční kufry, ale mám rád, když je motorka šířkou do 90cm a s tím výfukem je to marný boj. Na té levé straně to je předpokládám box na nářadí, to nebude problém zahodit, zato s tím výfukem vpravo bude problém.
Existovali na 250 Rally (případně L) nějaké krátké, výfuky, které nebránili nasazení kufrů? Ideálně bez katu a co nejtišší.
PS: Jasně, mohu mít asymetrické kufry, ale mnohem raději bych tam dal nějaký méně monstrózní výfuk...
Naposledy editováno 12.01.2021 20:38:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Říkal jsem si, že v Creptusu by mohli umět vykoumat něco bez katu, co by bylo o dost kratšího, ale slyšel jsem, že si dávají hrozně na čas a nekomunikují, ale třeba se to už zlepšilo. Případně pokud svody a koncovky dělá v Čechách ještě někdo?
Z umístěním pod kufrem mám dost strach, že bych ten výfuk rozmlátil .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.motorkar...etail&ddid=74586
Kohlstein píše: Mr.Dreamer> Erbe by ti řekl, že na enduro patří vaky a ne kufry.
https://www.motorkar...etail&ddid=74586
A já bych ti řekl, že vaky už mám. Rád jezdím i ve více obydlených částech světa, včetně měst a chci možnost na místě zastavit, seskočit z motorky a odběhnout, aniž bych musel řešit, jestli část bagáže nezměnila majitele, protože zrovna šel kolem někdo s nožem, kdo si prostě uřízl popruh nebo rozříznul vak a vzal co se mu zalíbilo.
Samozřejmě mají obě řešení, každé, spoustu dalších výhod, ale výsledek je vždy stejný - obojí má své místo.
Naposledy editováno 13.01.2021 01:13:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.rptuning.cz/
Frantacz píše: Mr.Dreamer>
http://www.rptuning.cz/
Nojo, na ty jsem zapomněl, to začíná znít nadějně. Teď mi ještě musí při projížďce seknout a u Hondy mě nesmí vyhodit, až jim ukážu svůj seznam 40 otázek, které na ně mám :D .
PS: Ještě abych se přidal k hodnocení PartsDepot. Říkal jsem si, že se podívám, jestli už tam nemají rozkresy té rally, tak jdu na výběr motorky, dám Hondu a zírám, nejen že nemají 2021, oni nemají ještě nic ani v 2020 .
Naposledy editováno 13.01.2021 13:43:37
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já myslím že po svezení na 300l se žádný wau efekt konat nebude. Tu motorku bych si dokázal představit povzbuzenou pár věcma na výkon a mohla by být dobrá
V sérii nic extra nepředvede, nárůst je tam tak malý, nooo uvidíme snad se to s informacema pořádně rozběhne, až bude počasí.
Nyní mám už třetí 250L s odstupem času a 450L je pryč. Jela otevřená sice pěkně, ale traktor jak hovado, přesun po silnici a rekce na plynovou rukojeť za trest.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Sám nechápu, ale zkusit jsem jí musel. Je to kočkopes a tím pádem se to začíná šířit mezi lidmi a při prodeji proděláš kalhoty. Takže kdo koupil novou má jí rok dva rozmýšlí prodej tak tomu nezávidím. Zase jako opak 250L jsou případy kdy lidi mají X let a teď při prodeji by skoro nic netratili.. Prostě uni držák .
DRZ400S jsem měl hodně let zpět a to byla moto do nepohody
Mrzí mě že jsem tenkrát nezkusil 400E (výkonější) akorát pro jednoho, nabídek bylo dost.
Naposledy editováno 13.01.2021 18:35:29
4 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Obrátil jsem se na Hondu a výsledek - fuck off byť máte 2000km, ale rok po záruce..
I takto může rozpočtovka vyjet z linky
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Uz to tady zaznelo.
Ale od silmovokych bys to stejne nechtel
Naposledy editováno 14.01.2021 13:57:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nokia321 píše: Abych 250L jen nechválil, tak hned po koupi jsem musel investovat do nového náboje.
Obrátil jsem se na Hondu a výsledek - fuck off byť máte 2000km, ale rok po záruce..
Pokud to takto vyjelo z linky, tak nevidím důvod to hned reklamovat. Proč čekat 3 roky, když mi takhle hází náboj? Nebylo těch 2000 km trochu ucukanejch?
Pokud jsi to neměl od výroby, jak víš, že to z ní takto sjelo a není to spíš následek nějaké rány, pádu apod.?
Naposledy editováno 14.01.2021 15:12:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Žádná rána nic, prostě vadně provrtaný obrobek. Nevystředěná díra.
Koupil jsem to před zimou jeté a při mazání řetězu zjistil. Předtím jsem najel asi 1km, takže nevím, ale předpokládám, že bych při jízdě něco divného slyšel, mám už něco na těchto pinckách najeto, takže zvuk navíc bych poznal.
Nebyla to skrytá vada, o tom umělec před mnou ani nemusel vědět.
Jak vim že to nebylo ránou. Jednoduše, motorka je jako nová a hlavně na tom obrobku je vidět jak je vyoseně vyvrtanej
"Pokud to takto vyjelo z linky, tak nevidím důvod to hned reklamovat."
A tím chceš říct co?? Že bys moto koupil, při mazání zjistil, že jednou je řetěz prověšený a jednou natvrdo a nereklamoval to ????
Je to hold jen výrobek i Honda může mít páteční den.
A proč jsem to zkusil já? , protože mi přišlo trochu drsné platit za výrobní vadu..
Naposledy editováno 14.01.2021 17:40:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nokia321 píše:
"Pokud to takto vyjelo z linky, tak nevidím důvod to hned reklamovat."
A tím chceš říct co?? Že bys moto koupil, při mazání zjistil, že jednou je řetěz prověšený a jednou natvrdo a nereklamoval to ???? ..
Hned jsem napsal asi špatně. Ale během dvou let určitě. Nejen při mazání, ale i např při dotahování. A i to škubání řetězu musí být při jízdě cítit. Ale chápu, že ne každý má na tohle cit a umí stroji "naslouchat".
CB600 píše: Hned jsem napsal asi špatně. Ale během dvou let určitě. Nejen při mazání, ale i např při dotahování. A i to škubání řetězu musí být při jízdě cítit. Ale chápu, že ne každý má na tohle cit a umí stroji "naslouchat".
To si napsal výstižně.
Toho pův majitele by člověk musel vidět. Fichtl zastrčený v zaprášené kůlně, baterka byla KO, řetěz ztvrdlej nemazanej. Párkrát vyjel do lesa na posed, toť vše, cit k moto podle mě žádný.
Takže úplný opak např. od uživatelů SuperSic, nebo DejvGSR co se o moto starají jak o vlastní .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |