globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 16:43 | Nahoru | #3871
No, ale ta KLX 230 je strašná jebka... Tak snad to bude trochu lepší?
Ačkoliv ta specifikace je taková docela podobně znějící.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 16:50 | Nahoru | #3872
Kafoholik> To mi říkali všichni, dokud jsem si jí nepořídil jsem rád, že většinou tyhle "rady" ignoruju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 17:48 | Nahoru | #3873
Merhaut> měl jsem kdysi klx 250 a moc mi nesedlo... Na výkon bych si asi i zvykl, ale chrastí tomu dost rozvodak a celkově ten motor byl takovej dost nepříjemné na to, že to byla taková chciplotina...
Tenhle dvouventil by se možná mohl chovat líp..? Nezjistoval jsi, jestli na to jde koupit větší banda?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 17:52 | Nahoru | #3874
Obávám se, že EU opět ostrouhá. Vzhledem k tomu, že KLX už tady nějaký pátek není, tomu moc nevěřím. Ale byla by to paráda. Pokud by se točila někde kolem 22 kW - víc se mi moc nechce věřít (WR250R měla 22 kW a to byla topovka třídy, výkon při 10k RPM), tak by to byl moc zajímavý bajk. Skoro by se mohla s tou WR250R rovnat co do parametrů i kvality podvozku. Ale to by byl svět moc ideální :D. Ovšem kdyby se tu objevila, možná bych o ní celkem uvažoval - pro Kawy jsem měl vždy slabost.

Přiznám se, že možnost koupě těchto bajků USA dost závidím. Stěhovat se tam nebudu, ale je to k nasrání, když člověk ví, že to pořád sjíždí z linky ...

Naposledy editováno 23.11.2020 17:58:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 18:32 | Nahoru | #3875
Wenca24>Tak na chrastění jsem u kaw zvyklý Já tu 250 nezkoušel, tak ti neřeknu. Obchodníci i fóra ticho po pěšině.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2020 v 19:19 | Nahoru | #3876

Tak jsem pro KLX300 našel relativně slabé výkonové údaje. 24Nm / 7000rpm , 19kW / 8000rpm
https://canadamotogu...-klx300sm-supermoto/

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 08:26 | Nahoru | #3877
Informace ohledne new modelů od Honda ČR.

Dobry den,

Vas zajem nas tesi, ale tyto informace jsou kryte informacnim embargem, proto se nyni nemuzeme vyjadrit.

Nicmene pockejte na kompletni predstaveni novinek od Hondy, jeste v dohledne dobe nekolik novych modelu predstavime.

 

Krasny den,

Honda, zakaznicke centrum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 08:40 | Nahoru | #3878

Merhaut píše: Kafoholik> To mi říkali všichni, dokud jsem si jí nepořídil jsem rád, že většinou tyhle "rady" ignoruju



No, tak to gratulace... Pokud ti sedla, je to dobře. Já na ní jel asi 30 km, byla to předváděčka. Pocity viz. výš.
Cena je adekvátní tomu produktu, ale vůbec mi to neladilo k japonský značce, která dělá KX...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 13:49 | Nahoru | #3879
Kafoholik> Tak to bys byl z projevu CRF úplně nešťastnej, přestože papírově se to tváří líp.

Naposledy editováno 25.11.2020 13:51:36

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 16:22 | Nahoru | #3880

nokia321 píše: Informace ohledne new modelů od Honda ČR.

Dobry den,

Vas zajem nas tesi, ale tyto informace jsou kryte informacnim embargem, proto se nyni nemuzeme vyjadrit.

Nicmene pockejte na kompletni predstaveni novinek od Hondy, jeste v dohledne dobe nekolik novych modelu predstavime.

 

Krasny den,

Honda, zakaznicke centrum



Aneb, jak dát vyjádření, ale vlastně nic neříct . Ale dík, za příspěvek . Jo s tou 300 jsem se sekl, myslel jsem, že E5 plní .

Naposledy editováno 25.11.2020 16:23:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 17:29 | Nahoru | #3881

Merhaut píše: Kafoholik> Tak to bys byl z projevu CRF úplně nešťastnej, přestože papírově se to tváří líp.


No, to nebyl, i na té jsem se svezl. Podvozek a všechno funguje, to je v pohodě motorka .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 17:46 | Nahoru | #3882
Kafoholik> Nevím na jakém KLX jsi jel, jestliže něco nefungovalo a podvozek byl horší, ale očividně máme úplně opačnou zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 19:41 | Nahoru | #3883

Merhaut píše: Kafoholik> Nevím na jakém KLX jsi jel, jestliže něco nefungovalo a podvozek byl horší, ale očividně máme úplně opačnou zkušenost



No, jak píšu, na té KLX 230. https://www.kawasak...dDV1dWF5RWl8NDlsLWFo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 19:54 | Nahoru | #3884
Kafoholik> to je mi jasné, jen jsem myslel v jakém ta konkrétní byla stavu, když máš takový pocit. Každopádně povinnost se shodnout naštěstí nemáme

Naposledy editováno 25.11.2020 19:59:15

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2020 v 20:30 | Nahoru | #3885
Merhaut> no, prakticky nová, předváděcí. Ale nebavim se o stavu, přišlo mi to jako pitbike...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2020 v 06:05 | Nahoru | #3886
Mě ta KLX 230 přijde hodně levně postavená(ocelová jeklová kyvka, klasický teleskopy, vzducháč, kterej pamatuje ještě perestrojku )a k tomu děsná maska. Jako nebude to špatnej bajk, hraje to na maximální jednoduchost, ale cena tomu neodpovídá. Kdyby stála nová do 80 tis, tk dejme tomu... Za vysokou cenu ale zřejmě může nenažranost evropských dovozců

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2020 v 09:28 | Nahoru | #3887
SuperSic58> ono to je taky o tom s čím má člověk dobrou zkušenost a co je pro něj podstatný. Stejnou kyvku a teleskopy s harmonikou má KLE z roku 91, nicméně obojí léty prověřené funguje dodnes bez problému. Vzducháč primitivní, leč zcela funkční (že by ho někdo ze své mašiny denně vyndaval a rozplýval se jak je nádherný, pochybuju :) Je to vykoupené nějakými možnostmi nastavení nebo určitou designovou atraktivitou (poplatnou aktuální době). Třeba CRF se mi na pohled líbí víc, tedy pokud není v té červené barvě Takže úkol zněl myslím jasně-jednoduchá, funkční a spolehlivá (snad). Což v současné nabídce nových strojů moc konkurence nemá, tam se myslím i generuje ta nastavená cena (ale možná to dělá ten spešl ABS systém od Boše-každopádně opravdu funguje překvapivě dobře jak na ropě tak hlíně). Maska je na první pohled (druhý, třetí, čtvrtý....desátý) fakt divná, ale už mi to nepřijde, navíc svítí to jak dvě T700 dohromady

Naposledy editováno 28.11.2020 09:30:38

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2020 v 11:04 | Nahoru | #3888
Já o KLX 230 dost přemýšlel a spousta z těch věcí, který se jí vytýkají se mi naopak líbí - obyčejná vidlice, motor jak z dirtbike, ale 6rychlosti, atd. To světlo je taková první věc, co každej řeší, no nic jednoduššího, než tam prohodit jinou enduro masku.

Prakticky jsem ji nakonec nevzal že dvou důvodů. Ten hlavní je taková trochu tří čtvrteční velikost. Strašně mi to proporcne připomnělo my čínský enduro, který jsem musel upravit pro pohodlný poskládání se (zvýšení riditek,přesunutí stupacek dozadu, zvýšení sedla).

A druhej je spíš moje domněnka, že tu brzo skončí a za pár let to v EU bude tak málo rozšířená motorka, že na to budou díly jen na objednávku, aftermarket není nic extra už teď atd (tohle je fakt asi víc pocit, než argument).

Jo, cena je dost blízko CRF a srovnávat, co má jedna a co nemá druhá taky Kawe nefandí, ale KLX přitahuje asi jiný zájemce bych řekl. No pod kilo by ji to rozhodně slušelo víc?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2020 v 12:41 | Nahoru | #3889
callowsick> já jsem prcek, takže velikostně akorát. S tím AM máš pravdu, tam jedině z Asie. Těžko říct jak to bude dobudoucna, každopádně za letošní rok je to u nás nejprodávanější model od kawy.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2020 v 21:46 | Nahoru | #3890
Celkem by mě zajímalo porovnání jak jede. CRF je zdechlina, tak by mě zajímalo jak jede KLX s papírovými 14 kW. Celkem možná škoda, že s ní neťukli na retro notu. Když to teď frčí, tak místo ty obludný masky (CRF má taky hnusnou, ale tohle je hnusnější :) tam dát nějakou retro - něco ve stylu Honda SLR 650. Protože zbytek motorky je tak v podstatě udělaný. Jak z CRF tak z ty KLX kouká čínskej ksicht - tam tyhle divno masky frčí o sto šest. Z těch 1/4 mašin je stjně nejhezší WR250R/X - hranatý jednoduchý světlo, ale pořád úspěšně odolává věku - a zadeček má vůbec krásně provedený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.11.2020 v 23:20 | Nahoru | #3891
mRKEF> někdy můžeme zkusit

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2020 v 06:35 | Nahoru | #3892
Merhaut> to zní jako plán. Tak 1. dubna, letiště hoskovice, 1/4 mile. Vítěz bere soupeřovu moto :D

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2020 v 10:04 | Nahoru | #3893
Jako, asi bych volil AJP, když ne tu Hondu.Na tom jsem taky jel a bylo to celkem v pořádku.
Já řeším funkčnost podvozku a geometrii.

To že má KLX 230 normální tlumiče by nevadilo, kdyby fungovaly. To že ABS nejde vypnout jinak, než že protáčením kola na místě, taky blbý.
Světlo je detail, pěkně svítí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2020 v 10:38 | Nahoru | #3894
Kafoholik> tak to máme halt každej jiný priority a asi i jiný schopnosti, pro mě je ale AJP s tím malý servisním intervalem nepoužitelný. Jinak instalovat vypínač není nic složitýho

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2020 v 12:34 | Nahoru | #3895

Merhaut píše: Kafoholik> tak to máme halt každej jiný priority a asi i jiný schopnosti, pro mě je ale AJP s tím malý servisním intervalem nepoužitelný. Jinak instalovat vypínač není nic složitýho



Jo, to asi tak bude. Ja mám radši když motorka funguje.
Takže jezdím KTM, tam je podvozek jasnej.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.11.2020 v 14:52 | Nahoru | #3896
Koukám, že máme i různý výklad významu slov

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.11.2020 v 09:03 | Nahoru | #3897

Merhaut píše: Koukám, že máme i různý výklad významu slov



Tak, to je dané těmi prioritami. Servisní intervaly mi vadí taky, ale co už... Je pravda že to klx230 je třeba na dojíždění a podobně asi dostatečný.
Je taky otázka jestli to bude s intervaly stejné u té nové vodou chlazené 250, protože to vypadá na obrázku jako úplně jiná motorka.

Samozřejmě je to hodně o ceně, a tam právě jsem měl na mysli, že ta Honda má celkem dobrý poměr ceny a reálných schopností. Enduro by mělo jezdci v terénu nabídnout jistotu, že přejede překážky a že tomu neublíží. Já na tom opatrně v terénu jel a červená byla jakž takž, zelená fungovala tak, že se mi hned vybavila vzpomínka: dědova kejvačka, co jsem si půjčoval zamlada. A to mám cca 80 kilo, takže to je váha kde většinou není třeba sahat na továrnou definovaný podvozky.

Naposledy editováno 30.11.2020 09:06:19

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 10:05 | Nahoru | #3898
Já to věděl!

https://hondanews.eu..._source=hondanews.eu

20.1 kW, 26,6 Nm a 142 kg

Naposledy editováno 01.12.2020 10:06:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 10:08 | Nahoru | #3899
No o malinko lepší údaje. A co ale cena

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.12.2020 v 10:13 | Nahoru | #3900
10 % výkonu, 18 % točivého momentu a 13 % lepší poměr výkon váha není zas tak malinko. Nicméně plný výkon Euro4 CB 300R to není. Takže je otázka jestli Euro5 300R bude mít stejný výkon, pak by snížení bylo vinou emisí a pokud bude mít vyšší, tak CRF trochu přiškrtili na špici, kvůli krutu.

Cena bude vyšší, snad do 10.000.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist