globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #331

GRASSEL>to je pěkná píčovina záleží jaký zatáčky když beru v potaz dobrej povrch.
Ale to si hned nesmí každej srát do gatí, pak vznikaj fámy jak jede tohle a tamto líp



No, jak se to vezme - pokud se budeme bavit o průměrném řidiči ve výkonném sportovním autě vs. průměrný jezdec motocyklu na ostrém sportu, IMHO bude auto v zatáčkách rychlejší. V autě si prostě víc troufneš, na motorce spíš zaklapneš, pokud si nejsi fakt fest jistý v kramflekách... a takových lidí na motorkách až tak moc nejezdí, to víš sám.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 12:59 | Nahoru | #332
PetrXX> jojo, to je samozřejmě pravda ale nejde říct že auto je rychlejší mě se to nestalo nikdy a jak jsem řekl. Kámoš má BMW m3 e46 SMG (řazení pod volantem) a trasu kterou známe stejně a on v tom báwku umí tak to dopadlo dobře pro motorky a to je hodně zatáčkovitá okreska Milevsko-Petrovice

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 13:07 | Nahoru | #333

GRASSEL>PetrXX> jojo, to je samozřejmě pravda ale nejde říct že auto je rychlejší mě se to nestalo nikdy a jak jsem řekl. Kámoš má BMW m3 e46 SMG (řazení pod volantem) a trasu kterou známe stejně a on v tom báwku umí tak to dopadlo dobře pro motorky a to je hodně zatáčkovitá okreska Milevsko-Petrovice

Tak to jsi řídil ty.....on psal průměrný řidič

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 13:08 | Nahoru | #334
GRASSEL> je to vždycky o tom, že kdo umí, ten umí já sám mám třeba vždycky ukrutný strach z kamínků v zatáčce, protože jsem na tom kdysi ulítl do pole, což v autě neřeším čtyři široký papuče tě prostě podrží, i když jseš troubelín s kšiltemdozadupyčovoe v autě od fotra a blonckou na klíně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 13:40 | Nahoru | #335

PetrXX>GRASSEL> je to vždycky o tom, že kdo umí, ten umí já sám mám třeba vždycky ukrutný strach z kamínků v zatáčce, protože jsem na tom kdysi ulítl do pole, což v autě neřeším čtyři široký papuče tě prostě podrží, i když jseš troubelín s kšiltemdozadupyčovoe v autě od fotra a blonckou na klíně



To je pravda no.

Ja mam srovnani z Mostu z okruhu. Na motorce sem postupne vylezl z 2:10 na 2:00. Pak sem tam byl s autem, trat jsem znal, a jel sem 2:24 (Pontiac Firebird 5.7, 285 koni), kamos co trat neznal, tak 2:16 (Porsche Cayman, 270koni), mel do zatacek asi lepsi auto a zanovni stav. Jezdila tam na okruh upravena Octavia I, ta jezdila kolem 1:58. Jeste tam byla Pagani Zonda, ta asi 1:30-40. Myslim ze se Most da srovnat s okreskou a z tech casu vidim, ze bych tam autu ujel. Problem je v tom, ze na motorce to do zatacky, do ktery nevidim, neposlu bezstarostne jako na okruhu. Autem jo, protoze tam staci zadupnout brzdy a plech neco pobere. Navic z casu na okruhu nejde poznat zda je auto v zatacce rychlejsi a pak ztrati vic jinde, coz je ale asi pravdepodobna varianta. Motorka ma vyhodu zas vetsiho polomeru zatacky (muze si vic najet). Je to zajimavy srovnani, ale asi kde to znam, tak bych byl s motorkou rychlejsi (krom maleho mnozstvi specialnich aut).

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 13:44 | Nahoru | #336
PetrXX> přesně tak, o tom to je já prostě jen nesouhlasím s jasným označením že auto motorku dá mě se to nikdy nestalo a to jsem nezávodil zrovna s nějakejma rodinejma autama
to že máš strach z kamínků je svým způsobem dobře protože jedeš na to co máš. Já mám strach z toho posypu kterým záplatujou..........

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 14:27 | Nahoru | #337
pokud beres normalni provoz tak silenec na motorce proti silenci v aute je risk pac motorku drzi dve kola.Ale treba na okruhu je to o necem jinem protoze mas trat u ktere nemusis furt hlidat povrch coz pak auto je v prdely.Pak jeste zalezi jet na motorce plne elektriky ktera te omezuje nebo kdyz mas vsechno vyple a letis co ti strach dovoly

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 14:29 | Nahoru | #338

Spieke>pokud beres normalni provoz tak silenec na motorce proti silenci v aute je risk pac motorku drzi dve kola.Ale treba na okruhu je to o necem jinem protoze mas trat u ktere nemusis furt hlidat povrch coz pak auto je v prdely.Pak jeste zalezi jet na motorce plne elektriky ktera te omezuje nebo kdyz mas vsechno vyple a letis co ti strach dovoly

Tak nějak jsem to myslel, ne že je fyzicky prostě auto rychlejší v zatáčkách, ale že na motorce to tam nepošleš třeba tak rychle, strach ze štěrku atd. Když ti ujede jedno kolo tak letíš, to u auta ne

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 14:53 | Nahoru | #339
Bubrak ZX10R> Větší poloměr průjezdu zatáčkou, rychlejší výjezd a to celý může ještě zamíchat vhodný použití driftu u serií střídavých ostrých zatáček a tak si je trochu "narovnat".

2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 15:05 | Nahoru | #340
Hayabusa neni řada GSX-R, ale GSX. Na to pozor ! Phaeton má maximálku 250, tak nevim kde to bereš ? To by musel jet tak 290 když tě předjížděl .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 16:50 | Nahoru | #341

Orgovany>Hayabusa neni řada GSX-R, ale GSX. Na to pozor ! Phaeton má maximálku 250, tak nevim kde to bereš ? To by musel jet tak 290 když tě předjížděl .....



jsem myslel, ze odpojit omezovac neni kdovi jaky problem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 17:17 | Nahoru | #342

_Giraffe_>jsem myslel, ze odpojit omezovac neni kdovi jaky problem..



Jaký ?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

15.8.2010 v 17:36 | Nahoru | #343

Orgovany>Jaký ?



temer zadny..

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

16.8.2010 v 15:08 | Nahoru | #344
je to hodně o (ne)kvalitě dálnice - na moto si netroufneš na těch našich hrbech víc než na čtyřech kolech v piksle, o aktuálním provozu ..mno a samozřejmě o pudu sebezáchovy

To že jsi ve 280km/h vyměkl není žádná ostuda - na kvalitní cestě by asi šanci neměl ani s tím Pheatonem

Naposledy editováno 16.08.2010 17:54:15

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

16.8.2010 v 15:36 | Nahoru | #345
Jo, budeš to muset prodat a koupit si koloběžku...



Naposledy editováno 16.08.2010 15:44:52

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

16.8.2010 v 17:35 | Nahoru | #346
Hoši, podle mě, jste prasata oba dva

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

16.8.2010 v 20:16 | Nahoru | #347
ty voe ja v aute letim po dalnici 240 a jsem skoro posranej a kdyz letim na aprilce tak ji kopu do trisel s rozebehem a rvu jed kurvo

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

16.8.2010 v 20:27 | Nahoru | #348

Milosek.m>ty voe ja v aute letim po dalnici 240 a jsem skoro posranej a kdyz letim na aprilce tak ji kopu do trisel s rozebehem a rvu jed kurvo



a ono......už nic vid?!

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

16.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #349
když sedíš vejš tak ti to tolik nepřipadá ta rychlost, než když sedíš níže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 01:04 | Nahoru | #350

GRASSEL>PetrXX> jojo, to je samozřejmě pravda ale nejde říct že auto je rychlejší mě se to nestalo nikdy a jak jsem řekl. Kámoš má BMW m3 e46 SMG (řazení pod volantem) a trasu kterou známe stejně a on v tom báwku umí tak to dopadlo dobře pro motorky a to je hodně zatáčkovitá okreska Milevsko-Petrovice



to jsem dnes jel a tam jsou teda vicemene tahly zatacky nez nejaky vracaky, takze podle me ty (ja jo) moc nebrzdis + vesmes slusnej nebo novej asfalt a sem tam rovinky... takze tam je imo auto datelny, by bylo zajimavy porovnani treba na takovym beroun - srbsko - karlstejn, uzky utazeny zatacky, tam podle me by auto motorku hrnulo, i kdyz zas motard by si to tam mohl davat...

ale teda nechapu, ze jste to nezkouseli na 102 smer Krasna Hora, tam je to daleko lepsi (zatacky, asfalt), i kdyz teda dneska bordel na silnicich vsude...

Naposledy editováno 17.08.2010 01:06:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 09:06 | Nahoru | #351

Orgovany>Hayabusa neni řada GSX-R, ale GSX. Na to pozor ! Phaeton má maximálku 250, tak nevim kde to bereš ? To by musel jet tak 290 když tě předjížděl .....



a tak to R tam je omylem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 09:13 | Nahoru | #352
hans.kawa> Hayabusa je GSX 1300 R

SRAD je GSX-R 750

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 09:20 | Nahoru | #353
šmudla> Jo takhle..ono to docela mate.Ale je to,jako u kawasaki zxr a zx-r.Chápu to dobře?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 09:27 | Nahoru | #354

Bubrak ZX10R>To je pravda no.

Ja mam srovnani z Mostu z okruhu. Na motorce sem postupne vylezl z 2:10 na 2:00. Pak sem tam byl s autem, trat jsem znal, a jel sem 2:24 (Pontiac Firebird 5.7, 285 koni), kamos co trat neznal, tak 2:16 (Porsche Cayman, 270koni), mel do zatacek asi lepsi auto a zanovni stav. Jezdila tam na okruh upravena Octavia I, ta jezdila kolem 1:58. Jeste tam byla Pagani Zonda, ta asi 1:30-40. Myslim ze se Most da srovnat s okreskou a z tech casu vidim, ze bych tam autu ujel. Problem je v tom, ze na motorce to do zatacky, do ktery nevidim, neposlu bezstarostne jako na okruhu. Autem jo, protoze tam staci zadupnout brzdy a plech neco pobere. Navic z casu na okruhu nejde poznat zda je auto v zatacce rychlejsi a pak ztrati vic jinde, coz je ale asi pravdepodobna varianta. Motorka ma vyhodu zas vetsiho polomeru zatacky (muze si vic najet). Je to zajimavy srovnani, ale asi kde to znam, tak bych byl s motorkou rychlejsi (krom maleho mnozstvi specialnich aut).



ty wole tak ta zonda to je husty!
Bubřáku.. to ze to do zatacky kam nevidis neposles bezstarostne je v pohode... hlavne to tam ale musis poslat... a pak znova a znova.. a klidne si u toho delej starosti - to udrzuje koncentraci..

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 10:09 | Nahoru | #355
[quote]šmudla>hans.kawa> Hayabusa je GSX 1300 R

Hayabusa je Hayabusa

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 10:59 | Nahoru | #356
lucky99> no tyhle zatáčky moc táhlý nejsou to možná pro někoho kdo je pojede 80kmh ale právě o tom mluvím, záleží kde se závodí
Ale tak jako tak ať jsem potkal plechováka kdekoliv tak vždycky jako vítěz

tady má tu trasu natočenou fizzer jeho tempo je nejlepší na okouknutí trasy

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 11:01 | Nahoru | #357
ale jako bejt to nějaký řízlý vracáky tak tam by mě dalo spousta lidí, projíždět je neumím a nebavěj mě ani trochu.......
Nemám rád zatáčky kde jedeš v pomalý rychlosti samozřejmě to nevypovídá o ničem, tam bude nejrychlejší totiž motard

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 12:07 | Nahoru | #358

GRASSEL>

tady má tu trasu natočenou fizzer jeho tempo je nejlepší na okouknutí trasy



To sem nedavej, z takovy palice se mi zveda zaludek.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 12:30 | Nahoru | #359

Bubrak ZX10R>To sem nedavej, z takovy palice se mi zveda zaludek.



mě taky čéče, nechápu to jak může jezdit takovou dýku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 12:38 | Nahoru | #360
GRASSEL> prej moc tahly nejsou a vetsina zatacek je 100+ tomu ja rikam tahla zatacka D pristi tyden si to dam 102kou pres tynec - slapy k vam do milevska a pak milevsko - petrovice, at muzu zasvecene spekulovat hlavne jestli moje tempo je na kategorii M3 (M5 choprare ani nestiham pozdravit a M4 tatiky na banditech a CBF vometam taky ) jak jsem si ho tak +- odhadl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist