globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XT660Z Tenere 2008
10.3.2008 v 10:42
Tahle motorka mne na výstavu přilákala. Musim říct že zajímavé. U ní a u BMW F800GS jsem strávil většinu času. Jsem zvědav na první testy ale rozhodně v reálu se mi stejně jako na fotkách (v bílé barvě) fakt líbí.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 09:16 | Nahoru | #331
Libor67> Souhlasím, je to humus bez nápadu

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 09:30 | Nahoru | #332
Já jezdil na obou (tedy F800GS a Tenere) v rámci jednoho z prvních srovnání - vyšlo to v Motohouse někdy v září myslím. Je to docela rozsáhlé. Motorku dělá motor a ten je u GS prostě jiný. Záleží ale na tom, co člověk chce - pokud hledám čistě motorku na pohodové ježdění offroad, tak Tenere byla příjemná a neměli jsme proti ní žádné zásadní námitky a výkonový deficit neexistoval. Slabší přední vidle - to čert vzal, v praxi se to nedalo poznat. Na silnici to bylo nesrovnatelný, představa že na Tenere mám jet s plně naloženou motorkou do Alp - ani náhodou. V tom je F800GS někde jinde ale zase stojí o hodně víc. Proto náš závěr byl, že srovnáváme něco, co se srovnávat nemá - jiné kategorie technicky i cenově.
Kdybych postavil proti Tenere třeba F650GS (starý jednoválec), tak to jo, to je něco jiného. Tam by to bylo zajímavější ale F800 je prostě jinde. Nový Transalp nemá cenu porovnávat - to je podle mě už čistě silnice, stejně jako nový Tiger a řada dalších, které se kdysi tvářily jako "cestovní enduro".

F800GS měla resp. má pár nedotažených detailů - kupříkladu anténa imobilizéru, nějaké stahovací kroužky hadic apod. Nic zásadního a to s ní první majitelé vyrazili na hardcore cesty - kupříkladu Mongolsko. Taková cesta na nové Tenere jaksi chybí, takže opět srovnávat zkušenosti a poruchy z masakrových offroadů desítky tisíc km daleko s testováním někde za humny, to je nesmysl. Prostě dlouhodobější praktická zkušenost s Yamahou chybí ale když si vezmu, že to je víceméně jen redesignovaný XTčko, tak by to fungovat mělo, protože je to jednoduchý. F800 je proti tomu docela nabitý elektronikou, má canbus a s tím spojené teoretické potíže. Přímý konkurent Tenere by mohla být tak leda LC4 ale ve verzi Adventure bude srovnání dost kulhat, protože LC4 má obří nádrž a vynikající vidle a zadní tlumič a proti Tenere šílený motor. 690 Adventure není, takže nový motor neporovnáme a starý karburátorový třasák je zase už dost starý na porovnávání ale i tak bych asi volil spíš LC4 kvůli té čistě adventure koncepci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 09:39 | Nahoru | #333
TomasTT>
S tím Tenerem to není taková hrůza - byl jsem v létě ve dvou v Alpách a Itálii, jeden den jsme dali na jeden zátah 1000km, nabalení jsme taky celkem byli a šlo to. Prdel extra nebolela a cestovních 130 kmh gps jsem držel pořád a i tak jsem předjížděl spoustu nabalených rakušáků na Baworech, kteří si to prděli krajinou sotva kilem. Pokud člověk nejezdí po dálnici, tak se to dá i na silnici přežít a celkem i užít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 10:03 | Nahoru | #334
Petr-RSV> Určitě, já jsem kdysi jezdil rok na F650GS Dakar a taky se to dalo, jen člověk nesmí zkusit silnější dvouválec. Hlavně to řazení v horách, to bylo docela děsný. Nejde ani o jízdní styl - někdo jezdí pomalu a někdo rychle, na motorce nezáleží. Ale těžko můžeš asi napsat že relativně slabý jednoválec je ideální na dálkové cestování ve dvou v horách a naopak je výhodou v terénu, kde je někdy vyšší výkon resp. jeho průběh spíš na škodu. Kamarád byl na XT s partou od nás v Maroku - ve všech technicky náročnějších místech byl king, ovšem tisíce kilometrů přesuny po pistách, kde se jede kolem kila - na to prostě jednoválec optimální nebyl. Ne že by to nejelo ale jet na tom týden nebo dva takovým tempem znamenalo docela nároky na únavu jezdce. LC4 v tom ohledu byla lepší ale zase jí pořád opravovali a velké GS dálky po rozbité kamenité pistě přímo miluje ale stačí přijít pasáž pár kilometrů v písečných kolejích a situace se obrátí. Jenže když je to 99% trati tvrdá kamenitá víceméně cesta a toho opravdového písku málo, tak na tom má prostě jízda na dvouválci výhodu. Když pak přijde dalších tisíc kilometrů přes hory, tak chápu že z toho byl ten náš kámoš na XT docela rozladěnej, protože jim nestíhal a nebylo to kvůli tomu, že by XT nejelo ale on nebyl schopný hnát to takhle 2 týdny den co den. Ideální by byl výkonný dvouválec co by se zmáčknutím tlačítka zmenšil, odlehčil o polovinu a vytáhl by se špičkový podvozek a po projetí nějakého offroadu zase nafouknul třeba na velikost Goldwinga na nudné přesuny po silnicích a dálnicích :) Tak nějak bych si představoval ideální stroj. Takže každýmu říkám - vybírat stroj podle toho, kam a jak se s tím má jezdit. Když si někdo koupí motorku dělanou "do terénu" a začne jezdit s partou cesťáků, asi to moc dobře nepůjde a naopak.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 10:12 | Nahoru | #335
TomasTT>
S tím souhlasím. Jen jsem se musel ozvat, protože to od Tebe vyznělo, jakoby jednoválec nezvládnul pár asfaltových kilometrů. Právě zrovna ty Alpy mi přijdou celkem za humny a dá se tam dojet v podstatě na jakékoliv motorce. Jistěže asfalt není priorita Tenera, ale jedenkrát za rok se to zvládnout dá. Je to zkrátka takový univerzál, bohužel s tím, že naplno nevyniká v žádné disciplíně. Ale proto jsem si ji koupil, abych na ní mohl jezdit každý den do práce, o víkendu se vyblbnout v lehčím offroadu a sem tam zvládnout delší štreku i ve dvou. Ideální motorka neexistuje, řešit se to dá pouze více motorkama

Naposledy editováno 04.11.2008 10:13:36

XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 20:37 | Nahoru | #336
TomasTT,Petr RSV. Jo máte úplnou pravdu, ideální stroj neexistuje. Já mám v současnosti Aprilii Pegaso,což je jednoválec a výkonově na můj styl jízdy vcelku stačí. Byl jsem na ní s dcerou v Irsku,totálně přeložený -tři kufry+na každým bočním ještě loďák. Takže jízdní vlastnosti úplně ideální nebyly, ale největší obavu jsem měl jestli něco nepraskne, jinak po dálnici v pohodě 130-140(což je tak maximum,pak už je Pego neklidné, takže výkon mi až tak nechyběl. Letos v jednom Albánie a větší výkon bych neupotřebil,jel s námi kluk na XT a též bez problémů, navíc měl tak o litr menší spotřebu. Též už jsem zažil že mi říkali, ty jsi jel na jednoválci ve dvou do Irska??? to jsi magor ne? Mě na těch litrech vadí v první řadě hmotnost! - pokud člověk jede po silnici,tak o ní ani neví, ale dost jí pozná při manévrování někde v kempu v kopci, v terénu apod.,stačí malá chybka a člověk lehne a co s tím potom, sám bych to nezvednul. Samozřejmě jsou lidi, co jsou vyježděný a skáčou třeba s nima, nebo jsou mohutnějšího vzrůstu a postavy a manipulace s 250kg nebo 180kg je jim vcelku jedno. Já na rovinu určitě nebudu nikdy jezdit nějaký velký offroad, ale jen cesťáka taky nechci. Podle mě na trhu chybí takové ty motorky střední kategorie - mezi jednoválci a mastodonty. BMW 800 je možná zatím jediná,ale jak píše Tomas cenově je to dost jinde. Rozměrově by do téhle kategorie pasoval DL650 V Strom, ale chtělo by to aspoň drátové kola, je to spíš silnice-když se to srovná s DR800 Bigem a tlačení na cenu je též docela vidět. Ještě čekám jestli něco nevypadne z Aprilie na bázi Shiver- Dorsoduro.

XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 23:08 | Nahoru | #337
No po pár letech kdy to vypadalo, že ta "střední" kategorie endur skoro vymřela, tak se objevilo alespoň něco nového. Mimochodem KTM 690 taky není marná a když jednou možná přijde Adventure, bude to hned zajímavější. F800GS je trošku výš ale ne o tolik, aby to bylo nedostupný a rozdíl mezi motory to musí odlišit i cenově. V tom, jak je to udělaný, to je docela vidět. Některé pasáže na Tenere jsou podle mě až moc viditelně "levný". Uvidíme co bude dál. A třeba ceny F800GS taky nebudou pořád tam, kde jsou teď.

2 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 23:52 | Nahoru | #338
na XT660Z jsem pouze sedel, ja mam XT600.. ale nechapu, proc z jednovalce tady nekteri delaji nacini naprosto nevhodne na cestovani? letos jsme jeli ve dvou na nabalenem XTcku do Maroka, celkem to bylo 40 dni.. je to o tom, ze clovek musi chtit.. kdo jeho slovy ma motorku nevhodnou na cestovani, ten zrejme hleda vymluvu, proc necestovat.. howgh

PS: nove XT660Z se mi hodne libi.. mit penize - jdu do toho.. musel bych se na tom ale parkrat svezt, abych vedel, jak se na ni citim a jesli nebude problem mych 175cm.. mit 3cm mene, tak na svem XTcku mam docela problem..

XT660Z Tenere 2008

5.11.2008 v 07:59 | Nahoru | #339
Moc pěkná diskuse, pěkně jsem si počtl .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

5.11.2008 v 09:55 | Nahoru | #340
yeuop> Vůbec ne. I jednoválec může být na některé cesty vhodnější než jiné motorky ale právě tou "vhodností" se rozumí třeba i rezerva výkonu, nutnost řazení apod. Jak jsem psal - pokud jedeš 90% po silnicích a dálnicích, tak mi netvrď že je XT nejlepší, protože to prostě není pravda. Když budeme startovat z ČR a setkáme se u trajektu do Maroka, tak jsem 100% přesvědčený, že třeba FJR nebo BMW GT bude vhodnější volba na takovou cestu než moje GS nebo tvoje XT ale i moje dvouválcové GS bude na takovou cestu lepší než XT. A XT asi bude lepší volba než to jet na WR po ose. Ale jde to. Jak píšeš - když se chce, dá se cestovat i na Pionýru ale nemůže se tvrdit, že to je ideální volba.
Pokud pojedeme na trajekt s přívěsem a bude nás čekat jen těch 700km dolů a pak si dáme trasu z Merzougy do Tantanu, tak na těch 700 asi bude nejlepší to GS, protože ta silnice není moc kvalitní a GT nebo XJR bude mít problém s podvozkem a na ten úsek offroad bude rozhodně nejlepší volba tvoje XT, protože pojede stejně rychle jako GS a v technických pasážích mnohem snadněji. Tam už cesťáky končí, na tom to jet nejde.
Tím jsem chtěl jen napsat, že neříkám že by jednoválec byl nevhodný na cestování ale musí se dodat kam to je a po jakých silnicích nebo cestách. Někdy může a někdy nebude vhodný. Záleží na tom, co člověk čeká za komfort, jestli jede v zimě a v dešti a v marastu chce předjíždět kamiony na dálnici apod.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

5.11.2008 v 11:02 | Nahoru | #341
TomasTT> a ja jsem tvrdil, ze XT je nejlepsi?
ne, netvrdil.. ale mam zrovna takovou motorku, tak budu cestovat na ni, ne? snad si nereknu, ze nepojedu do maroka, protoze pres vetsinu evropy se budu na asfaltu trapit..

a jeste jina vec je takova, ze ja jaksi moc nespecham a vazne nemam pouze 3 tydny na celou dovolenou kdybych chtel, tak cela dovolena bude trvat i 60 dnu a vazne mne to nebude trapit.. to jsme ale uz u diskuze, jestli je lepsi mit penize nebo cas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

5.11.2008 v 13:21 | Nahoru | #342

yeuop> ja mam XT600.. ale nechapu, proc z jednovalce tady nekteri delaji nacini naprosto nevhodne na cestovani? letos jsme jeli ve dvou na nabalenem XTcku do Maroka, celkem to bylo 40 dni.. je to o tom, ze clovek musi chtit.. kdo jeho slovy ma motorku nevhodnou na cestovani, ten zrejme hleda vymluvu, proc necestovat.. howgh



Hádáme se o prdu, protože když už nějakou motorku máš, tak holt musíš jet na ní. Ale nemusí být vhodná na takovou cestu.
Nepsal jsem že by jednoválec s 50hp měl být nevhodný na cestování ale při určitém stylu jízdy a charakteru cesty by byla jiná motorka VHODNĚJŠÍ.
Kdybys měl doma na výběr XT a FJR a jel se projet do jižní Francie na prodloužený víkend, tak co je vhodnější? Na čem pojedeš. Rozumíme si? Ne že by to nešlo ale jiné stroje jsou někdy vhodnější. A na co je ta která motorka vhodná nebo nevhodná, se dá docela dobře porovnat. Tvými slovy by se dalo říct, že pro někoho, kdo se nehoní po dálnicích a spíš preferuje exotické země, kde rychlost jízdy není důležitá a terén není jen horské serpentiny a má dost času, tak pro něj může být jednoválec ideální = vhodný. Pro někoho, kdo preferuje rychlejší jízdu i v horském terénu a hltá dálnice, pro toho jsou jiné motorky vhodnější. Tečka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

5.11.2008 v 13:27 | Nahoru | #343
TomasTT> s tim souhlasim..
mi slo o to "tak mi netvrď že je XT nejlepší, protože to prostě není pravda" - ja to o XTcku netvrdim.. ja to proste VIM

vazne - mi ta motorka hodne vyhovuje, dalnice jsou pro mne o hovnu, casu mam dost, na cestu do gruzie si ale popravde nedokazu predstavit lepsi motorku tezka endura typu GS jsou tam na hovno, jakakoliv silnice je nesmysl - zustava lehke jednoduche endurko..

PS: ta motorka samozrejme neni idealni, znam jeji nedostatky, ale smiril jsem se s tim a podle toho na tom i jezdim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

5.11.2008 v 13:51 | Nahoru | #344

yeuop>TomasTT> s tim souhlasim..
mi slo o to "tak mi netvrď že je XT nejlepší, protože to prostě není pravda" - ja to o XTcku netvrdim.. ja to proste VIM

vazne - mi ta motorka hodne vyhovuje, dalnice jsou pro mne o hovnu, casu mam dost, na cestu do gruzie si ale popravde nedokazu predstavit lepsi motorku tezka endura typu GS jsou tam na hovno, jakakoliv silnice je nesmysl - zustava lehke jednoduche endurko..

PS: ta motorka samozrejme neni idealni, znam jeji nedostatky, ale smiril jsem se s tim a podle toho na tom i jezdim..



Jasný. Já jsem si právě z toho důvodu koupil ještě něco lehčího, protože třeba na ježdění v dunách v Tunisu je i to XT méně vhodná než třeba to WR. Ale představa, že na tom mám jet 1000km přejezd - to nejde.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

18.11.2008 v 13:33 | Nahoru | #345
TomasTT> Tomáši četl jsem kdysi v Moto Housu test Tenere a GS800. Pukud se nepletu, taky jsi v něm figuroval... Když sedneš z jedný motorky na druhou, jakej z toho máš pocit co se týče charakteru,posazu,váhy(nemyslim naprosto odlišnej výkon)?

XT660Z Tenere 2008

18.11.2008 v 14:59 | Nahoru | #346
tomysak: jojo, jezdili jsme v tom testu. Já od té doby na sériové Tenere nejel ale na F800 jsem něco zkoušel, takže je to trošku zkreslený ale je to fakt hodně nesrovnatelný. Tenere se chová spíš jako lehčí motorka - je mnohem živější, taková jako víc ovladatelná. Máš pocit, že s ní projedeš každý křoví a otočíš se kolem každého kamenu. Ale ve skutečnosti se obě ovládají dost podobně. F800 má nejen jiný maximální výkon ale i jinou křivku, takže v různých režimech potřebuješ pracovat s plynem jinak než na Tenere. Mě se líbila Tenere vzhledově, posazem a teď o víkendu jsem jí viděl v reálu v maximální cestovní náloži - s kuframa atd a vypadá úžasně. Fotky zpracuju večer a když tak dám vědět až to bude online. Jen by prostě snesla maličko silnější motor na dlouhé přesuny po dálnici a kvalitnější přední tlumiče. Teď jsem seděl na té upravené (resp. vylepšené) a tam byly jiný řídítka a posaz byl absolutně dokonalý - takhle mi to naprosto vyhovovalo. Byly to racingový Magury (jako byly na LC4 Adventure) na zvýšených nástavcích a to samé mám na svém BMW a jejich úhly mi prostě sedí. Sedátko v sérii je lepší než na BMW ale jakmile tam dáš jiné (mám vyzkoušené jen dva typy co prodáváme, jiné neznám), je to pochopitelně zase nesrovnatelně lepší u BMW ale to takhle srovnávat nejde. Každopádně designově je Tenere povedená a němci říkali - plně naložená všemi doplňky s xenonem a kufry a prostě se vším, co se na to vyrábí - vyjde Tenere prakticky cenově stejně jako sériová BMW. Pokud se srovnává jen série, je to něco jiného ale když vezmu tu Tenere a za rozdíl ceny jí naložím na adventure cestování a srovnám fakt až to, co jde cenově srovnávat, tak Tenere logicky musí vyhrát, protože u BMW je potřeba doplnit fůru věcí aby se s tím dalo někam vyrazit.
Charakter Tenere a posaz mi vyhovuje víc, výkon bych bral z BMW a o ceně jsem psal. Podle mě to nejde srovnávat. Pokud bych to srovnával s tím, co je charakterem srovnatelné od BMW - tedy s nějakým jednoválcem, tak jediný co padá do úvahy je starý F650GS nebo F650GS Dakar a v tom případě bych bral tu Tenere. G650X je výrazně lepší do terénu, to je jiná kategorie a srovnávat to nejde. A F800GS taky ne - opět jiná třída a jiný charakter.

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

19.11.2008 v 01:35 | Nahoru | #347
Fotky slíbené naložené Tenere jsou na téhle stránce:

http://www.touratech.cz/FOTO/Galerie-2008-03/page00009.htm

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

19.11.2008 v 13:34 | Nahoru | #348
TomasTT>
hmmm, tak v "plné polní" vypadá drsně I ostatní fotky z Touratechu jsou zajímavé. Když koupím "kit" na zvednutí řídítek, budou sedět délky lanek a kabelů nebo je potřeba něco upravit? Dík.

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

19.11.2008 v 16:06 | Nahoru | #349
Petr-RSV: hele nám se taky líbila, vypadá úplně jinak a fakt je to motorka co okamžitě zaujme.
Detaily netuším, všechno to byly prototypy - sem tam něco nesedělo přesně atd. Ale věřím tomu, že když dají na trh zvýšení, tak to bude tak, aby se lanko nemuselo měnit. Nicméně zrovna ty Magury snesou mnohem víc - jsou rovnější a kousek užší, takže to vyjde třeba i o 6cm výš. Mám je na BMW a při stejné délce bowdenu se to dá zvednout o 8cm kdyby bylo potřeba.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

19.11.2008 v 20:04 | Nahoru | #350
TomasTT> Krásný poučný fotky jak z výroby tak z shopu a "muzea". Na fotkách z továrny je vidět opravdu profi přístup k výrobkům ve všech fázích výroby.

XT660Z Tenere 2008

21.11.2008 v 13:34 | Nahoru | #351
nové barvy v reálu

http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=194136&stc=1&d=1223669682

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

22.11.2008 v 13:52 | Nahoru | #352
Nemůžu si pomoct ale bílá je nejhezčí

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

23.11.2008 v 01:39 | Nahoru | #353
TomasTT> souhlas, ta bílá je nejhezčí. Na prodejnách jich ještě pár je...

XT660Z Tenere 2008

23.11.2008 v 12:29 | Nahoru | #354
to se jako bílá přestala 09 dělat? to se divím, je myslím nejprodávanější (nejvíc jí vídám, aspoň na fotkách majitelů) a i z ohlasů vím, že bílá se zdaleka nejvíc líbila mezi lidma

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

23.11.2008 v 22:47 | Nahoru | #355
Mimochodem, potkali jste někdo už Tenerku na silnici? Já mám najeto od léta přes 11 tisíc a za celou dobu jsem potkal pouze jednu bílou a jednu khaki ve stejný den v Itálii, jinak ani kus.

...oproti tomu, kolik potkávám nových Transalpů (podle mě bachraté pseudoenduro ), je to celkem bída.

Naposledy editováno 23.11.2008 22:49:05

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

24.11.2008 v 10:35 | Nahoru | #356
Ted je tu na motorkarich fakt pekny video u toho noveho testu...

Je fakt, ze mne prekvapuje jak s Tenere lidi litaj cestou necestou, ale o zadne ceste do Mongol nebo Afriky (narozdil od BMW800Gs) jsem jeste neslysel/necetl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

24.11.2008 v 11:04 | Nahoru | #357
Meli>
kolega z klubu XT byl na Tenerece offroadit na Ukrajině (ještě s LC8 adventure), jinak o ničem nevím... Vem si, že první kusy se začaly prodávat teprve v červnu/červenci a to je celkem pozdě na naplánování cesty, vybavení motorky atd... Osobně bych se taky vydal někam na východ, ale tento rok jsem to jak z finančních, tak časových důvodů už nestihl. (byl jsem rád za obyč. dovču na motorce v Itálii)

XT660Z Tenere 2008

24.11.2008 v 11:10 | Nahoru | #358
Já mám dojem že ani v cizině se ještě neprodávaly. Fakt jich jezdí málo ale když jsme byli minulý víkend (a pondělí) v Německu na školení, tak u té motorky byli pořád lidi, takže je klidně možný, že to je pro ně novinka.

(reakce na) XT660Z Tenere 2008

24.11.2008 v 15:28 | Nahoru | #359

Petr-RSV>Mimochodem, potkali jste někdo už Tenerku na silnici? Já mám najeto od léta přes 11 tisíc a za celou dobu jsem potkal pouze jednu bílou a jednu khaki ve stejný den v Itálii, jinak ani kus.

...oproti tomu, kolik potkávám nových Transalpů (podle mě bachraté pseudoenduro ), je to celkem bída.



No tady u nás v kopcích jsem přijíždel k jedné hlavnější silnici a jeli tu dvě tenerky. Tak jsem se s nima svezl cca 20km. Oba dva ústečáci a jeden bílou a druhej khaki

1 reakcí na tento příspěvek XT660Z Tenere 2008

24.11.2008 v 17:56 | Nahoru | #360
Myslim ze tohle video tu jeste nebylo (yamaha xt660z tenere off road in israel):



Naposledy editováno 24.11.2008 17:57:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere Help93 6 1.3.2024 v 08:31 sebajs
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere Boris.Big 17 19.7.2022 v 15:21 JiB
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere Novaja2 55 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz


TOPlist