paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XT660Z Tenere 2008
10.3.2008 v 10:42
Tahle motorka mne na výstavu přilákala. Musim říct že zajímavé. U ní a u BMW F800GS jsem strávil většinu času. Jsem zvědav na první testy ale rozhodně v reálu se mi stejně jako na fotkách (v bílé barvě) fakt líbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 09:39 | Nahoru | #1
TomasTT>
S tím Tenerem to není taková hrůza - byl jsem v létě ve dvou v Alpách a Itálii, jeden den jsme dali na jeden zátah 1000km, nabalení jsme taky celkem byli a šlo to. Prdel extra nebolela a cestovních 130 kmh gps jsem držel pořád a i tak jsem předjížděl spoustu nabalených rakušáků na Baworech, kteří si to prděli krajinou sotva kilem. Pokud člověk nejezdí po dálnici, tak se to dá i na silnici přežít a celkem i užít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT660Z Tenere 2008

4.11.2008 v 10:03 | Nahoru | #2
Petr-RSV> Určitě, já jsem kdysi jezdil rok na F650GS Dakar a taky se to dalo, jen člověk nesmí zkusit silnější dvouválec. Hlavně to řazení v horách, to bylo docela děsný. Nejde ani o jízdní styl - někdo jezdí pomalu a někdo rychle, na motorce nezáleží. Ale těžko můžeš asi napsat že relativně slabý jednoválec je ideální na dálkové cestování ve dvou v horách a naopak je výhodou v terénu, kde je někdy vyšší výkon resp. jeho průběh spíš na škodu. Kamarád byl na XT s partou od nás v Maroku - ve všech technicky náročnějších místech byl king, ovšem tisíce kilometrů přesuny po pistách, kde se jede kolem kila - na to prostě jednoválec optimální nebyl. Ne že by to nejelo ale jet na tom týden nebo dva takovým tempem znamenalo docela nároky na únavu jezdce. LC4 v tom ohledu byla lepší ale zase jí pořád opravovali a velké GS dálky po rozbité kamenité pistě přímo miluje ale stačí přijít pasáž pár kilometrů v písečných kolejích a situace se obrátí. Jenže když je to 99% trati tvrdá kamenitá víceméně cesta a toho opravdového písku málo, tak na tom má prostě jízda na dvouválci výhodu. Když pak přijde dalších tisíc kilometrů přes hory, tak chápu že z toho byl ten náš kámoš na XT docela rozladěnej, protože jim nestíhal a nebylo to kvůli tomu, že by XT nejelo ale on nebyl schopný hnát to takhle 2 týdny den co den. Ideální by byl výkonný dvouválec co by se zmáčknutím tlačítka zmenšil, odlehčil o polovinu a vytáhl by se špičkový podvozek a po projetí nějakého offroadu zase nafouknul třeba na velikost Goldwinga na nudné přesuny po silnicích a dálnicích :) Tak nějak bych si představoval ideální stroj. Takže každýmu říkám - vybírat stroj podle toho, kam a jak se s tím má jezdit. Když si někdo koupí motorku dělanou "do terénu" a začne jezdit s partou cesťáků, asi to moc dobře nepůjde a naopak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XT 660 Z Tenere 2012 Yamaha XT 660 Z Tenere Brunpaint 6 21.8.2024 v 21:08 DavR1
Hlasité řazení/lupání od rozvoďáku ... Yamaha XT 660 Z Tenere Brunpaint 0 20.8.2024 v 13:40 Brunpaint
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere Help93 6 1.3.2024 v 08:31 sebajs
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5


TOPlist