globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:05 | Nahoru | #32761
strakon> Corsaro co jsem cetl, tak asi super stroj, ale moc se mi nelibi. Vypada trochu jak robot “cislo pet”.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:12 | Nahoru | #32762
zelva0007> tak ten novej Café Racer, ten je luxusní

Naposledy editováno 08.02.2018 21:12:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:14 | Nahoru | #32763
t_freedom> No s tim otrkanim to bude vselijake. Mam najezdeno malo, i kdyz jsem ted za sezonu stihl na monstru cca 10k km. Proto tak nejak (krome SF) podvedome inklinuju k necemu s asistentama. Mozna je casem vypnu, ale byt tam na zacatek muzou.

Nejvice sazim na M1200S, ale nejel jsem to, tak nevim co oproti stavajicimu stroji cekat.

Nevim zda jsem popsal co cekam dost jasne, tak zkusim jeste priblizit porovnanim dvou stroju co jsem jel. M1100s a fz6 - motor priblizne stejny vykon a presto je Fz6 takova divne mdla. Nejede, nejede a pak najednou leti jak mrdla, az je to neprijemne. Po otoceni plynem chvilicku vaha, pak zabere.
M1100s - otoceni plynu a dva mimimetry a hned bez zavahani zabira brutal silou. Rychle skubnuti plynem a hned to skubne celou masinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:15 | Nahoru | #32764
zelva0007> Prostě tady dej svůj rozpočet a jestli novou,nebo od jakýho roku výroby.My se aspoň budem moct kuli něčemu hádat a něco ti vyberem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:16 | Nahoru | #32765
strakon> Jaky cafe racer myslis? Nejak se ztracim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:16 | Nahoru | #32766
zelva0007> myslím toho nového od Moto Morini a co třeba Diavel?

Naposledy editováno 08.02.2018 21:18:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:17 | Nahoru | #32767
zmulin> rozpocet je asi takovy, aby kdyz to na jare koupim, tak at to zase dalsi jaro muzu prodat za plus minus stejnou cenu. Takze asi ne uplnou funglovku.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:18 | Nahoru | #32768
strakon> Diavel vypada paradne, ale na to se citim jeste moc mlady

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:19 | Nahoru | #32769
zelva0007> Takže SF.Těch je už málo pěknejch a držej cenu.Budem s tebou doufat,že máš talent a nebo aspoň rozum a neškrtneš ze silnice dalšího

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:23 | Nahoru | #32770
A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:25 | Nahoru | #32771
Máte někdo zkušenost o kolik je horší se starat o matný lak??? Trochu se ho bojím na údržbu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:30 | Nahoru | #32772

dakarista píše: Máte někdo zkušenost o kolik je horší se starat o matný lak??? Trochu se ho bojím na údržbu



Měl jsem černou matnou tu 848ku...a pokud nejsi leštič jako já, tak nic moc. Používal jsem spec. spray na matný laky - nastříkala se taková pěna, rozetřela a trochu to pomohlo aby tam tak ty otisky prstů nezůstavaly. Jo...a hrozně potom po něm celá mašina voněla .

E: Ale zase taková tragedie aby jsi se toho bál to není.

Naposledy editováno 08.02.2018 21:42:36

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:44 | Nahoru | #32773

dakarista píše: Máte někdo zkušenost o kolik je horší se starat o matný lak??? Trochu se ho bojím na údržbu



TO JE VŮL...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:47 | Nahoru | #32774

dakarista píše: Máte někdo zkušenost o kolik je horší se starat o matný lak??? Trochu se ho bojím na údržbu



Já to meju jen vodou, žádný přípravky na to nepatlám.
Horší je, že jsem třeba nádrž vyleštil kolenama a loktama ale nejlepší údržba matnýho laku dle mýho je, to moc neudržovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:49 | Nahoru | #32775

zelva0007 píše: A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim



Hele, dvanáctku jsem nejezdil... Ale co chceš slyšet?
Tam kde desmodue končí, tam quattro začíná dejchat. Tam kde se quattro škube a nechce se mu, tam due tahá jak lokomotiva. Přebytek síly a točivost oproti zatáhnu odspoda a dýchavičnosti navrchu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:52 | Nahoru | #32776

sejrac píše: .........ale nejlepší údržba matnýho laku dle mýho je, to moc neudržovat



TO je vůl !

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 22:53 | Nahoru | #32777
Vzduchaci se zadna nevyrovna, co se tyce pocitu od nejnizsich otacek. Vsechny vodniky musis nejdriv trochu roztocit. Jestli chces jezdit ve dvou, tak na sf zapomen. I s komfortnim sedlem za 30 km vzadu chcipne a bude furt klouzat na tebe a opirat se. Z toho ti upadnou ruce. Predposledni Monstr ma pohodlnejsi zadni sedlo, tak jsem to myslel. Na bimoty zapomen, stojej kolem pul mice jety a hrozne blbe se prodavaj. Jak jednou zkusis due, tak i kdyz pujdes do kvatra, tak te neco bude tahnout zpatky k nemu. Agresivni je i velka brutale, ale ani na jedny holcinu neodvezes jako na sf. Jako M1200 jede, ale taky musis pres 7 tis otacek. Nejdriv si ho zkus, nez prodas 1100, abys nelitoval. A ten diavel neni vubec spatnej napad. Jede to pekne a dat tam vyssi sedlo, nizsi riditka, mel bych na to super pocit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 06:44 | Nahoru | #32778
Petta> I ldyz to mozna oplacu, tak ale stejne zmena je potreba. Proste jsem na ni najel dost a cervik v hlave neda pokoj, dokud nebude neco jineho. Treba se pak k vzduchaci zase vratim.

Koukal jsem na tvoji brutale a tam mi zadni sedlo prislo ok. A jen pro upresneni, zenu vyvezu par krat za sezonu, takze to s tim sedadlem nemuzi byt az tak zhave.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 06:48 | Nahoru | #32779
dakarista> je to dobrý, jen umeju, nic neleštím Copak budeš mít hezkýho matnýho?

Naposledy editováno 09.02.2018 07:05:49

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 07:59 | Nahoru | #32780

Petta píše: Vzduchaci se zadna nevyrovna, co se tyce pocitu od nejnizsich otacek. Vsechny vodniky musis nejdriv trochu roztocit. Jestli chces jezdit ve dvou, tak na sf zapomen. I s komfortnim sedlem za 30 km vzadu chcipne a bude furt klouzat na tebe a opirat se. Z toho ti upadnou ruce. Predposledni Monstr ma pohodlnejsi zadni sedlo, tak jsem to myslel. Na bimoty zapomen, stojej kolem pul mice jety a hrozne blbe se prodavaj. Jak jednou zkusis due, tak i kdyz pujdes do kvatra, tak te neco bude tahnout zpatky k nemu. Agresivni je i velka brutale, ale ani na jedny holcinu neodvezes jako na sf. Jako M1200 jede, ale taky musis pres 7 tis otacek. Nejdriv si ho zkus, nez prodas 1100, abys nelitoval. A ten diavel neni vubec spatnej napad. Jede to pekne a dat tam vyssi sedlo, nizsi riditka, mel bych na to super pocit..



Nesouhlasím. Všechno je to o přístupu, kondičce a co člověk chce a nechce absolvovat. Na SF1098 ve dvou máme najeto asi nejvíc. Nebyl, není a na dále nebude problém najíždět za den 400km. Jeseníky, Slovensko, rychlé kafe za rohem a nebo třeba přesun až do Orlických hor. Pohodlné oblečení, protiskluzová podložka TRIBOSEAT na sedátku spolujezdkyně, vytrénovanost a trocha toho masochistickýho odhodlání a jde všechno.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:19 | Nahoru | #32781

zelva0007 píše: A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim



Můůůžu...?

M1200 je v zásadě docela fajn motorka. Je těžší, větší a silnější než 1100. Vzducháč je takový jednodušší na ježdění. Dvanáctka má sice víc výkonu, ale co se týče posezu, je na tom M1100 podstatně lépe. Na starších 1200 je problém s těma zadníma stupačkama a když budeš moc kravit ve dvou, ošoupeš nejspíš svody a přívěru o zem. Mě vadil ten elektronický plyn a strašně snadné otáčení. Šlo to bez odporu, moc lehce. Posez na 1200 je takový na páprdu. Podvozek i u eska docela komfortní, zkoušel jsem ho přitvrzovat, docela to pomohlo, ale chtělo by to i tlumič řízení. Motorka byla taková živá. Mimochodem, starý 1100 (evo) mi vykouzil úsměv na tváři dřív a větší, než nová 1200. Ta může někomu vyhovovat, já jsem si s tím ale moc nerozumněl. M1100 je víc DUCATI, obyčejnější, jednodušší, čistší. Nevím, je to dilema. A do dnes mám z toho takové rozporuplné pocity. Dvanáctka je moderní, silná a ne zrovna oku lahodící motorka. Všude samý hadice, chladiče, dekly. Ale jsou lidi, kterým to nevadí. Když jsem ji měl, taky jsem to zkousnul. Mě se líbil na sterém 1100 posez a za tím si stojím. Nakloněný do předu, kontrola a jistota nad bajkem za jakékoliv situace. Na 1200 sedíš víc na prdeli, nohy pořádně nedáš na špičky. Nevim. Úplně nejlepší je vysrat se na kejdy ostatních, páč každý to má nastavený úplně jinak a vyzkoušet si je obě. Možnosti jsou. Inzeráty, předváděčky, půjčení..
Já bych se projel. V jednom i ve dvou a udělal si názor sám a potom se rozhodnul. Je to tisíckrát lepší, než poslouchat kecy nějakýho chytrolína..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:19 | Nahoru | #32782

t_freedom píše: Hele, dvanáctku jsem nejezdil... Ale co chceš slyšet?
Tam kde desmodue končí, tam quattro začíná dejchat. Tam kde se quattro škube a nechce se mu, tam due tahá jak lokomotiva. Přebytek síly a točivost oproti zatáhnu odspoda a dýchavičnosti navrchu.



Ano. I tak to lze říci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:22 | Nahoru | #32783
drippera> ...taky si myslím, že jak píše Želvák... hledat sportovní mašinu (potažmo dvouvál) s tím že má bejt pohodlná pro spolujezdce...kvůli tomu, že OBČAS vezmeš ženskou ... není to tak trochu blbost ? Tak si ženská zvykne, nebo se na to vysere... není tam na borůvkách.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:27 | Nahoru | #32784

t_freedom píše: drippera> ...taky si myslím, že jak píše Želvák... hledat sportovní mašinu (potažmo dvouvál) s tím že má bejt pohodlná pro spolujezdce...kvůli tomu, že OBČAS vezmeš ženskou ... není to tak trochu blbost ? Tak si ženská zvykne, nebo se na to vysere... není tam na borůvkách.



Jo! Já se v tom takhle patlal několik let ! Monstery, Streetfigtery, Multistrady, furt dokola.

A pak se stačilo tý ženský zeptat, jednou ji poslechnout a začít to tak brát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:35 | Nahoru | #32785

drippera píše: Nesouhlasím. Všechno je to o přístupu, kondičce a co člověk chce a nechce absolvovat. Na SF1098 ve dvou máme najeto asi nejvíc. Nebyl, není a na dále nebude problém najíždět za den 400km. Jeseníky, Slovensko, rychlé kafe za rohem a nebo třeba přesun až do Orlických hor. Pohodlné oblečení, protiskluzová podložka TRIBOSEAT na sedátku spolujezdkyně, vytrénovanost a trocha toho masochistickýho odhodlání a jde všechno.



Tak kazdej neni na to, aby letel kudlu ve dvou. Ja ve dvou uz prestal blbnout a jezdim na pohodu, o to vic taham sam. A kdyz na SF jedes ve dvou v klidu, je to jeste horsi. Jiste, ze je to o pristupu, ale pokud nechce, aby se mu na to vysrala, tak to neni dobrej napad. Moje zena se rada pohodlne sveze, nechce, abych tahal, proste na vylet na pohodu. Vydrzi to kazda, ale jak pises, chce to sebezapreni a trochu obetovani. Ale kazda holcina neni stejna. To, ze se ma nejdriv svezt, nez proda, jsme psali oba. Po par vymenach prijde na to sam.. A treba Zelvak ani nechce masinu, co bude pokladat na ucho, tak ho svody u M1200 nebudou omezovat. Vsak uvidi sam..

Naposledy editováno 09.02.2018 08:39:09

Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:37 | Nahoru | #32786

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:39 | Nahoru | #32787
Petta> Nevim co sa děje, ale ano, souhlas i s tím to..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:42 | Nahoru | #32788

drippera píše: Petta> Nevim co sa děje, ale ano, souhlas i s tím to..



Nikdy jsem nerekl, ze placas kraviny o motorkach. Vzdy slo o neco jineho, ale to uz nebudem rozebirat. Trochu respektu a nebude problem..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:51 | Nahoru | #32789

drippera píše: Nesouhlasím. Všechno je to o přístupu, kondičce a co člověk chce a nechce absolvovat. Na SF1098 ve dvou máme najeto asi nejvíc. Nebyl, není a na dále nebude problém najíždět za den 400km. Jeseníky, Slovensko, rychlé kafe za rohem a nebo třeba přesun až do Orlických hor. Pohodlné oblečení, protiskluzová podložka TRIBOSEAT na sedátku spolujezdkyně, vytrénovanost a trocha toho masochistickýho odhodlání a jde všechno.



Martine chtěl jsem se tě zeptat jestli dorazíš letos na VDW ?? Dát si s námi pivko pokecat a okouknout mašiny. Máš to tam ze Vsetína cca.170km , což myslím že je pohoda.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 09:14 | Nahoru | #32790
zelva0007> K tomu ježdění ve dvou,tak každý to má jinak. kdysi dávno jsem vozil ženu na motorce,dokud nezačala jezdit sama a na Tuonu 2V vzadu trpěla a 999 byla úplně spokojená,to jsem vůbec nepochopil. Zase 2V,nebo motorka co jde hned po plynu je pro jezdce zajímavá a zábavná,ale pro spolujezdce je protivná a je to pro oba otrava. Jak psali kluci,každý to má jinak,budeš se muset projet.
Brutale 800 neznám,ale jel jsem stejnou motorizaci na Rivale a kromě zvuku je to hodně dobrý motor.
Já bych na tvém místě volil Tuono V4 nebo Brutale 1090RR. I když více tíhnu k 2V,tak jsem si na tyto 4válce celkem zvykl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist