paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:23 | Nahoru | #1
A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.2.2018 v 21:49 | Nahoru | #2

zelva0007 píše: A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim



Hele, dvanáctku jsem nejezdil... Ale co chceš slyšet?
Tam kde desmodue končí, tam quattro začíná dejchat. Tam kde se quattro škube a nechce se mu, tam due tahá jak lokomotiva. Přebytek síly a točivost oproti zatáhnu odspoda a dýchavičnosti navrchu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

9.2.2018 v 08:19 | Nahoru | #3

zelva0007 píše: A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim



Můůůžu...?

M1200 je v zásadě docela fajn motorka. Je těžší, větší a silnější než 1100. Vzducháč je takový jednodušší na ježdění. Dvanáctka má sice víc výkonu, ale co se týče posezu, je na tom M1100 podstatně lépe. Na starších 1200 je problém s těma zadníma stupačkama a když budeš moc kravit ve dvou, ošoupeš nejspíš svody a přívěru o zem. Mě vadil ten elektronický plyn a strašně snadné otáčení. Šlo to bez odporu, moc lehce. Posez na 1200 je takový na páprdu. Podvozek i u eska docela komfortní, zkoušel jsem ho přitvrzovat, docela to pomohlo, ale chtělo by to i tlumič řízení. Motorka byla taková živá. Mimochodem, starý 1100 (evo) mi vykouzil úsměv na tváři dřív a větší, než nová 1200. Ta může někomu vyhovovat, já jsem si s tím ale moc nerozumněl. M1100 je víc DUCATI, obyčejnější, jednodušší, čistší. Nevím, je to dilema. A do dnes mám z toho takové rozporuplné pocity. Dvanáctka je moderní, silná a ne zrovna oku lahodící motorka. Všude samý hadice, chladiče, dekly. Ale jsou lidi, kterým to nevadí. Když jsem ji měl, taky jsem to zkousnul. Mě se líbil na sterém 1100 posez a za tím si stojím. Nakloněný do předu, kontrola a jistota nad bajkem za jakékoliv situace. Na 1200 sedíš víc na prdeli, nohy pořádně nedáš na špičky. Nevim. Úplně nejlepší je vysrat se na kejdy ostatních, páč každý to má nastavený úplně jinak a vyzkoušet si je obě. Možnosti jsou. Inzeráty, předváděčky, půjčení..
Já bych se projel. V jednom i ve dvou a udělal si názor sám a potom se rozhodnul. Je to tisíckrát lepší, než poslouchat kecy nějakýho chytrolína..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist