Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .

Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

1.6.2012 v 17:12 | Nahoru | #271
125Marek> Mazec ... jak "autoškola", tak spadlý strom.
Video mě teda hodně pobavilo . Ségra má talent nebo minimálně by se určitě uživila jako kombajnistka pampelišek, protože ta vrstva chmýří u chlaďáku je fakt nářez .

Zlomený strom bych tam tedy taky nečekal. Ještě že to dopadlo takhle. Člověk fakt nikdy neví, co mu kdy spadne před kola . Nedaleko od nás se taky ulomila na cestu větev z jednoho velkého dubu, takže to je zřejmě následek silného větru, který foukal před pár dny .

Na maturitu jsem se tě chtěl zeptat. Takže ti dodatečně gratuluju !!! A i když nevím jestli si to tu přečte, tak gratuluju i Robertovi , jelikož sleduji informace ve vlákně Enduro fotky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

1.6.2012 v 17:28 | Nahoru | #272
Mr.PeLi> Jo, už mi psal. Nemohl jsem uvěřit svým očím, protože má tak vymazlenou a opečovávanou V.D.O Genesis 200. Je to sice čína, ale jedna z nejlepších (alespoń co jsem slyšel) a výkonově by to mělo bejt trošku jinde než 125ka.

1.6.2012 v 20:00 | Nahoru | #273
Martic> Jo, je to jedna z těch lepších "čín" ale i tak je to bohužel bída

2.6.2012 v 16:01 | Nahoru | #274
Martic a peli-hoši všechny číny stojej za hovno
Jinak se chci zeptat.Taky to musíte dýl nechat zahřát jinak vám to první rozjedz škube?? potom už to je v pořádku

2.6.2012 v 17:00 | Nahoru | #275
Aleš-ák> Jo, to je úplně normální. Před jízdou jí nech ohřát, netahej jí hned studenou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

2.6.2012 v 17:48 | Nahoru | #276
Mr.PeLi> Ještě se zeptám jsou tam 2x trip což znamená denní vzdálenost ale zajímavý je že trip 1 mi ukazuje o 5km méně než trip 2 Jak to má teda fungovat

2.6.2012 v 17:54 | Nahoru | #277
Aleš-ák> Ale vypadá to, že číny alespoň nevynechávaj za studena . U Blaty je to normální, jak píše Peli. Já teda na místě skoro nikdy nezahřívám, ale chce to hodně jemný zacházení s plynem než se to trošku zahřeje.

2.6.2012 v 18:02 | Nahoru | #278
Aleš-ák> Každej trip si můžeš nezávisle nulovat. Já nuluju trip 2 když tankuju plnou a trip 1 používám například pro měření kolik jsem ujel při vyjížďce.

3.6.2012 v 09:07 | Nahoru | #279
... K tomuto incidentu se docela hodí vtip, co mi přeposlala ségra :

Srazí se motorkář na silnici s ptáčkem. Chudinka ptáček spadne na zem, cuká sebou, ale ještě není mrtvý. Motorkářovi se ho zželí a opatrně ho odveze domů. Tam ho položí do klece, rozdrolí mu chleba, do misky nalije vodu a čeká, jestli se uzdraví. Ptáček se za několik dnů skutečně probere, rozhlídne se kolem sebe a vidí mříže, chleba a vodu. V tom mu dojde, co se stalo a říká: "Ty vole, já ho zabil!"

3.6.2012 v 09:23 | Nahoru | #280
Martic> Ten znám, hodně dobrej

3.6.2012 v 11:13 | Nahoru | #281
Aleš-ák> A jinak tripy jsou do 1000km, pak jdou zase od nuly

5.6.2012 v 09:55 | Nahoru | #282
Khokos> Pravda. Toho jsem si za 3 roky vlastně nevšiml .

Jinak, náhodou nemáte někdo Motohouse 12/2011 ?

Měl tam být jakýsi dlouhodobý test Blaty. Docela by mě zajímalo, co tam píšou. Na netu jsem našel před časem pouze tenhle náhled, ale čitelné tam jsou akorát nadpisy .

5.6.2012 v 16:14 | Nahoru | #283
Martic> už si ho běžím koupit :D

5.6.2012 v 22:05 | Nahoru | #284
Takže řidítka jsou konečně po týdnu narovnány. Hned se jezdí lépe. Bohužel mitr Kulhánek jako vždy nemá čas, aby se zabýval malou rybou, jako jsme my, a tak nám doporučil a´t vyndání ka´táku necháme až někdy na září
Stejně nechápu, jak nějaký podsaditý obejda někde v bývalém kravíně dělá výfuky na Harleje, Ducati Multistradu a další stroje. Jezdí tam k němu i další zvádoníci (minule tam byl týpek, co chystal dragstera do Hoškovic). Prostě ten, kdo trochu něco umí, dělá to dobře a poctivě, má šanci slušně vydělávat. Škoda je, že těchto lidí je málo a nemají čas vyndávat z Blatovek kaťáky

6.6.2012 v 09:26 | Nahoru | #285
125Marek> Škoda no, byl jsem zvědavej. Do září je to přeci jen docela dlouhá doba.

6.6.2012 v 17:27 | Nahoru | #286
Pánové, dneska jsem jen tak zkusil na maximum zatočit a pak krapet zatlačit na ráfek. Ložiska držely dobře, ale bylo vidět, že se vidle hýbou. Nemyslím v brýlích, ale dole. Dělá vám to taktéž? Ono brácha říkal, že když dneska říznul pár zatáček (asi to bral na stupačky ), byla cítit drobná nervozita v předním kole. Nejde o kdo ví jaké hýbání. Spíše bych řekl, když na to zatlačím větší silou, krapet se to hne.

6.6.2012 v 17:28 | Nahoru | #287
125Marek> Dneska jsem se na ten katalizátor z nudy koukal. Podle mě by neměl být problém udělat si to v klidu domova sám. Bohužel kvůli záruce to dřív jak na příští prázky neplánuju.

Naposledy editováno 06.06.2012 22:39:46

7.6.2012 v 09:00 | Nahoru | #288
125Marek> Abych řekl pravdu, tak nevím jestli tě dobře chápu. Asi nemyslíš žádnou vůli, ale to že vidlice trošku zapruží (prohnou se) , když tlačíš kolo násilím do rejdu. Schválně jsem to zkoušel. Malinko mi při tom vidlice pruží, ale to musím použít velkou sílu. Žádný materiál není samozřejmě dokonale tuhý . Ale myslím že tyhle Marzocchi patří zrovna mezi ty tužší vidle. Třeba na WRku s obyčejnými vidlemi by jsi s tím kolem pohnul daleko víc .

Jinak pro jistotu zkontroluj všechny šrouby na brýlích a taky ty dole, co drží osu kola. Kdyby byl nějaký spoj volný tak by to mohlo ztrácet tuhost.

7.6.2012 v 19:37 | Nahoru | #289
No tak teda můj problém odstraněn, v Blansku mi v levým víku motoru vyměnili vinutí statoru a motorka už zase šlape jak hodinky a na reklamačku mně i v pohodě vyměnili držák tachometru (jedna pacička byla ulomená) a osvětlení SPZ (2 ze 4 diod nesvítily) .. naprostá spokojenost

7.6.2012 v 20:21 | Nahoru | #290
Trošku se taky ohlásím co moje blatka takže Za prvý:přidělal jsem kovový kryt na zadní pumpu k brzdě.Za druhé jsem namotoval od akumulátoru ven ke klaksonu nabijecí kabel abych nemusel dyštak sendavat nádrž.Za třetí jsem nastříkal výfuk na stříbrno vysokožárnou barvou.Za čtrvté jemné polazení volnoběhu + vyleštení každé mezery .Jinak plánuju ještě do předu Ledku místo obrysové žárovky.Za týden jsem najel cca 500km a dělá mi stále větší radost.Jen co si přát je lepší počasí
Ale to nejduležitější právě přichází našel jsem noviny a tam rozhovor s Robertem Zannetim ,ale asi ten článek nebude žádná novinka ale pro mě byla tak přikládám fotku

8.6.2012 v 10:41 | Nahoru | #291
Khokos> Stejný problém s vinutím cívky, jsem měl i já. S taky už mně svítili jen 2 diody, a taky to vyměnili. Když to dělá odborník, tak je to znát

8.6.2012 v 10:49 | Nahoru | #292
Nevím jak vás, ale mně osud českých značek zajímá. No byl jsme velice rád, když jsem viděl fotky Jawa 250 Californian . Opravdu jsem byl nadšen, lebo retro mám rád Sice bych si to nekoupil, lebo na naše blbnutí to je stroj nevhodný, ale dle mého názoru, začala Jawa dělat konečně stroj, který měl i určitou perspektivu. Retro je obecně v kurzu a ta 250 vypadala vážně moc dobře
O to více mě překvapila zpráva, kterou jsem četl na foru. Sice Jawa 250 vyráběla jako Travel, ale jeden pán je přestavoval na tyto krásné kousky. A najednou končí Jawa s výrobou malých objemů... Nechápu, co mají ti inženýři za lubem? Dyť čím dál více se prodává maloobjemové motorky. Ať se podívají na statistiky prodejů...
Přijde mi to, že si Jawa kope hrob. Spíše už je vykopán a te´d si chce do něj lehnout

8.6.2012 v 16:04 | Nahoru | #293
Khokos> Aha, takže příčina byla závažnější než jen špatná svíčka . No hlavně, že už je to minulostí .

V osvětlení SPZ mě taky 2 LEDky nesvítěj, ale zatím na to kašlu . Nechápu proč to odchází, když tam snad není žádný přepětí. Všiml jsem si že i u spousty nových aut přestávají svítit LEDky ve třetím brzdovém světle, přitom se říká, že LEDky mají mnohem větší životnost a odolnost než žárovky .

A ten držák tachometru praskl z ničeho nic ? Že já mám na něm občas přidělaný ještě mobil (jako navigaci), klidně s tím přejedu i nějakej ten skok a držák je v pohodě .

8.6.2012 v 16:11 | Nahoru | #294
Aleš-ák> Paráda, je vidět že neleníš a zase tunínguješ .

Ten článek z ČMN tu už v nějakém vlákně byl a podařilo se mi ty noviny i sehnat , ale je dobrý si to připomenout . Ten článek se mi moc líbil. Podle mě je to nejlepší článek o Blatě .

8.6.2012 v 18:57 | Nahoru | #295
125Marek> Taky sleduju všeobecně český značky. S tvým názorem naprosto souhlasím . Toho nového Califa i Four 250 jsem důkladně prohlížel na Pražském motosalonu a moc se mi líbil. Pro moje potřeby sice nevhodná motorka, ale jako retro paráda . I uváděná cena byla dobrá a ohlasy veřejnosti a vesměs kladné. Vypadalo to, že o motorky by mohl být skutečně relativně zájem. Projekt už byl téměř rozjetý. Bohužel pak přišla první rána, a to že firma Mates Moto "musela" zvednout cenu o 10000Kč (údajně snad protože Jawa zvýšila cenu dodávaného šasí s motorem, ale možná to už byla předzvěst... ). To že se nakonec Jawa rozhodla, že "polotovary" vůbec nebude dodávat mi už hlava absolutně nebere . Opravdu škoda slov . V tom mě Jawa skutečně zklamala a myslím že i většinu svých poslední skalních příznivců . Výmluva typu:

Je doprodán pro tento rok! Došly motory a čeká se jestli přijedou z Číny, a pod....

, to je opravdu hodně chabá výmluva . ...Copak neumějí v Jawě spočítat, kolik mají motorů na skladě a kolik jich budou potřebovat ?!
Vypadalo to poslední dobou nadějně, ale zřejmě ztratily zájem . Asi v Týnci začali hulit nějakej kvalitní matroš .

8.6.2012 v 21:12 | Nahoru | #296
Martic> taky bych na to osvětlení kašlal, ale když už brácha měl cestu do Blanska, tak mně to vzal taky jojo, u těch aut to je fakt, sám občas pomáhám taťkovi v obchodě (s autodílama) ..
Jojo, prostě jenom tak .. a to praskl když jsem měl najetých asi 500 km (takže motorka celkem tak kolem 4300km) ..

8.6.2012 v 22:03 | Nahoru | #297

Martic>
Asi jim jim tam začal dodávat kámoš Ale opravdu nechápu, co tím autor chtěl říci, když je retro v kurzu.
Ono co jsem slyšel, tak v Týnci tam sedí od revoluce v směs stejné představenstvo. Samí komanči, kteří ještě nezjistili, že je kapitalismus Ale ty jejich kroky, tahy, popř. výrobky jsou opravdu vzláštní. Seděl jsem a měl se možnost svést na Travelu 250. Mimochodem jsem tam přijel na Blatce. Můžu říci, že Blatka byla tak o 100% živější než motorka s 2x vyšší objemem, 2x vyšší počtem válců. Brzdy, posaz pneumatiky, podvozek... Nic moc.

9.6.2012 v 12:51 | Nahoru | #298
125Marek> Nojo no, já jsem na tom teda nejel ani neseděl. Mám jen určitou představu, že celkové vlastnosti budou asi takové klasické "jawácké" . Tím myslím měkké pérování, vláčné brzdy a nízkotáčkový motor s nevelkým rozsahem...prostě žádné sportovní náčiní, ale spíš nenáročný pracovní nástroj. V dnešní době skutečně verze Travel moc neoslní. O to víc by se ale mohla chytit jako retro (Four a Calif). Chápu že by nešlo o nějaké závratné prodeje, ale věřím že by to bylo lepší než prodeje Travela doteď. Nyní se Jawě konečně naskytla (zadarmo) výborná příložitost, jak zvýšit odbyt, jenže raději jejich výrobu úplně zastaví . ... Laik žasne, odborník se diví

9.6.2012 v 21:42 | Nahoru | #299
Tak jsme si konečně dali sraz po dlouhé době. Trochu jsme pokecali a projeli se . Počasí nám naštěstí taky vyšlo, nebyla zima ani teplo

Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

9.6.2012 v 21:59 | Nahoru | #300
jůůů blatičky skvělý odpoledne, musíme zase někdy zopáknout
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7