globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 - 2004 Diagnostika
9.6.2008 v 21:18
Na RSV 1000 2004 je problém s volnoběhem, při otočení klíčku do polohy on najede ručička otáčkoměru na 6000 ot. pak spadne na 0. Co to značí za závadu?

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

9.6.2008 v 21:20 | Nahoru | #1
Ten systém s předchozích modelů tam myslim není kdy to vypíše kod závady na display.

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

9.6.2008 v 21:31 | Nahoru | #2
Ty woe to není závada. To je i u starých modelů. Je to jen kdy ti začne blikat kontrolka MAX, tzn ti signalizuje, kdy máš řadit. Můžeš si to klidně dát i na 2000ot/min nebo tam, kde máš maximální výkon. Je to jen při otočení klíčku z polohy off do on. Až když ti spadne ručička na nulu můžeš startovat. Taky to slouží, aby si nestaroval hned jak zapneš klíček, protože ti nasává palivo, a připravuje se ke startování.

edit: myslím, že je to bod 4), ale nevím jestli novej model má stejnou přístrojovku.

Naposledy editováno 09.06.2008 21:34:43

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

9.6.2008 v 21:43 | Nahoru | #3
No to fakt není závada. Je to hodnota nastavená z výroby, protože se do těch otáček motor zajíždí a vrátí se tam pokaždý, když odpojíš baterku. Otoč klíčkem a počkej, až se systém aktivuje. Potom zmačkni TRIP/V (asi 5s)a ručička ti najede na tvých 6tis, potom si +a- nastav svojí hodnotu a máš hotovo

Naposledy editováno 09.06.2008 21:45:35

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

10.6.2008 v 07:06 | Nahoru | #4
Tak to že ručička jde na 6000 a zpět na nulu tedy nesignalizuje jako u japonců druh nějeké závady. Čím ale může být způsobeno že motorka jde cca 2 minuty na volnoběh krásně pravidelně, pak začne různě "tarokovat" a potom chcípne, po té jde opět nastartovat. Je na tomto modelu nějaký systém autodiagnostiky?

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

10.6.2008 v 19:30 | Nahoru | #5

Katana>Tak to že ručička jde na 6000 a zpět na nulu tedy nesignalizuje jako u japonců druh nějeké závady. Čím ale může být způsobeno že motorka jde cca 2 minuty na volnoběh krásně pravidelně, pak začne různě "tarokovat" a potom chcípne, po té jde opět nastartovat. Je na tomto modelu nějaký systém autodiagnostiky?



Diagnostiku má. starej model má pod sedlem na pravé straně rozpojený konektor, který, když se zapojí, hodí chybu. Nemáš jen rozhozený volnoběh?
Mě to taky chcípá, když to je ještě studený a nezahřátý, ale když přidám plyn a sytič mám vypnutý.

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

11.6.2008 v 07:02 | Nahoru | #6
PremeT> Jenže ono to chcípá zahřátý. Tak jsem si myslel že se to zdiagnostikuje jako starší model a příjdu na to že je třeba špatně natočen senzor škrtící klapky, případně že je vadný (nebo závada některého z čidel) ale asi budu v pasti. Volnoběh není rozhozený ani nízký, chvilku to jede opravdu super. Pak jako by začala vynechávat jiskra na jednom válci a pak to chcípne ůplně. V tahu se motor chová normálně.

RSV 1000 - 2004 Diagnostika

5.10.2008 v 08:39 | Nahoru | #7
Katana> Už je asi pozdě vzhledem k datumu, ale přesně tohle mi dělala, když jsem měl povolenou svíčku (tu na předním válci,co se tak dobře dotahuje )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist