Je to asi takhle: Nohy jsou dost zalomený v kolenou, stupačky celkem vysoko. Ale zas nic kritickýho. Posez jezdce jinak velice pohodlnej. Určitě doporučuju origo malej štítek. Jinak ku***sky fouká. Spolujezdec to asi nebude mít lehký. Sedlo je krátký a stupačky vysoko. Ale vezl jsem kámoše se skoro 190cm a přežil :D .
850 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso
a jak říká puccini, k guzzi si musíšnajít cestu. Neníto pro každého :)
nebo 1200Sport :
http://www.motorkari...php?show=00000003811
1 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso
Já bych ale určitě přidal to, že když parkuju před prací, tak se u ní zastaví i babička, která jde vedle od zubaře. Že když jsem stál na křižovatce, tak vedle mě nabouralo auto, protože řidič koukal po motorce a nevšiml si, že už to před ním zastavilo. Že se jí líbí, když v zatáčce lehce vysedneš. Že má v 6500 otáčkách zvuk, jak žiletka. A že si jí v garáži vždycky pohladím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M.G. Griso
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M.G. Griso
Skvela volba! Vitej do rodiny! Nova bo jeta?
1 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso
1 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso
jj, malý griso je "lehčí", aby jelo musíš ho víc točit, pořád a pořád a pořád, pak to stojí za to. Velký Griso je oproti tomu mastodont, tomu je jedno jestli to točíš nebo ne :) Malý na pohledvypadá lehčejc, ale mě se nelíbí ten stříbrnej motor... Velký má černej motor a postraní chladiš oleje... Celkově vypadá víc jako pořádnej muscle bike :)
Nemůžu říct s čím je větší zábava, malý musíš točit a tak si tu jízdu paradoxně víc užiješ, ale velký zase umí všechno co malý a ještě líp. Tak asi tak,,,
http://moji.motorkari.cz/?4173