bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: M.G. Griso
 
28.5.2007 v 16:39
Uz jste na ni nekdo jel? Jaky jsou vase pocity a tak? Nevite jestli jsou nekde na netu testy? Jak je na tom spolujezdec?

(reakce na) M.G. Griso

29.9.2007 v 10:13 | Nahoru | #1
Seky> Jo, mám Griso 3 měsíce. Šel jsem do 850, většina lidí doporučovala víc, než 1100. Pocity jsou super, ale bacha, není to motorka pro každýho! Musíš si k ní najít cestu jako ke každý jiný Guzzi. A taky je náladová. :) Fakt mám pocit, že se jí občas prostě nechce a dává to znát. Jindy zas jede jek píchlá sviňa.
Je to asi takhle: Nohy jsou dost zalomený v kolenou, stupačky celkem vysoko. Ale zas nic kritickýho. Posez jezdce jinak velice pohodlnej. Určitě doporučuju origo malej štítek. Jinak ku***sky fouká. Spolujezdec to asi nebude mít lehký. Sedlo je krátký a stupačky vysoko. Ale vezl jsem kámoše se skoro 190cm a přežil :D .

850 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso

29.9.2007 v 11:47 | Nahoru | #2
850 je točivější, připadá živější, 1100 je oprotitomu tank s bejčí silou. Jel jsem na obou... 1100... objem ničím nenehradíš :)

a jak říká puccini, k guzzi si musíšnajít cestu. Neníto pro každého :)

M.G. Griso

29.9.2007 v 16:47 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso

1.10.2007 v 21:13 | Nahoru | #4
Mně ten test přijd takovej.... Tekovej bez pocitu. Je to napsaný moc ve stylu - má to motor, za řídítka se držíte, na sedle sedíte a když jedete, tak to vrčí. Přitom tam ale fakticky nic nechybí.
Já bych ale určitě přidal to, že když parkuju před prací, tak se u ní zastaví i babička, která jde vedle od zubaře. Že když jsem stál na křižovatce, tak vedle mě nabouralo auto, protože řidič koukal po motorce a nevšiml si, že už to před ním zastavilo. Že se jí líbí, když v zatáčce lehce vysedneš. Že má v 6500 otáčkách zvuk, jak žiletka. A že si jí v garáži vždycky pohladím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M.G. Griso

1.10.2007 v 21:24 | Nahoru | #5
Puccini> *yes* Super, ale vidim to na 1200 Sport, kvuli spolujezdci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) M.G. Griso

1.10.2007 v 21:50 | Nahoru | #6
Seky>>
Skvela volba! Vitej do rodiny! Nova bo jeta?

1 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso

1.10.2007 v 21:55 | Nahoru | #7
Seky> Tu 1200 ti budu i trochu závidět. Myslím, že by to byla s grisem prima kombinace v mojí garáži :cool: . Sport je daleko pohodlnější (jako Breva), asi bude mít i lepší ochranu před větrem a ta 1200 určitě pojede excelentně. Ale na vyblbnutí je griso k nezaplacení. Ta točivost osumsetpadesátky je okouzlující.

(reakce na) M.G. Griso

1.10.2007 v 21:56 | Nahoru | #8
medved_puzzle_bedrich> :D Zatim je to jen sen a plan :D Takze tak rok budu cekat... Rad bych novou, ale..

(reakce na) M.G. Griso

1.10.2007 v 21:57 | Nahoru | #9
Puccini>A ja tobe Griso, je nadherna... *yes*

1 reakcí na tento příspěvek M.G. Griso

5.10.2007 v 10:48 | Nahoru | #10
Zrovna sem se chtel zeptat, jestli mel nekdo moznost srovnani G9 a G11, podle dokumentace je rozdil ve vykonu par kW... v cene 40 t... dost se mi Griso libi, muzete sem nekdo ty rozdily vic rozvest?

(reakce na) M.G. Griso

5.10.2007 v 13:04 | Nahoru | #11
BadRX>>
jj, malý griso je "lehčí", aby jelo musíš ho víc točit, pořád a pořád a pořád, pak to stojí za to. Velký Griso je oproti tomu mastodont, tomu je jedno jestli to točíš nebo ne :) Malý na pohledvypadá lehčejc, ale mě se nelíbí ten stříbrnej motor... Velký má černej motor a postraní chladiš oleje... Celkově vypadá víc jako pořádnej muscle bike :)

Nemůžu říct s čím je větší zábava, malý musíš točit a tak si tu jízdu paradoxně víc užiješ, ale velký zase umí všechno co malý a ještě líp. Tak asi tak,,,

M.G. Griso

6.10.2007 v 10:38 | Nahoru | #12
Jak píše medvěd - G850 je točivá, G11 tahoun. Ve velikosti není rozdíl vůbec, i velikost motoru a válců je zvenku stejná. Jiná je barevná kombinace - stříbrný motor a kola a černý rám u 850 oproti "titanovému" motoru, černým kolům a stříbrnému rámu u 1100. Jedenáctka má navíc chladič oleje na pravé straně bloku motoru. Já jsem vybíral motorku pro zábavu, ze které ale nebudu mít strach, takže 850 byla jasnou volbou. Co se jízdy týče, u 850 musíš přirozeně víc řadit a když ti spadnou otáčky pod 4000, tak se to dlouho rozmotává. Vršek je ale super, mezi 5000 - 7500 si užiješ velkou spoustu legrace.

M.G. Griso

6.10.2007 v 10:43 | Nahoru | #13
Kdyby ses chtěl mrknout, tak tady je pár fotek. Teď už mám navíc výfuk termignoni a plexi. To na fotkách není.
http://moji.motorkari.cz/?4173
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist