Téma: Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve vysokých otáčkách
22.6.2024 v 01:57
Mám Suzuki Bandit GSF 600 rok výroby 1995 tedy klasika karburátory s membránami. Nejdřív jezdil pěkně. Pak jsem bohužel nechal rozebrat karburátory z důvodu preventivního čištění. Už to bylo ve druhém servise, a nikdo to neumí seřídit do původního stavu. Teď to má následující problém: do 7000 otáček jde dobře za plynem. Když ale uberu, nebo prostě jen dál nepřidávám, tak po opětovném přidání chvíli trvá, než se chytne, než zase začne zrychlovat. Když chci přidat hned, tak musím otočit plynem o hodně víc. Je tam prostě zpoždění. A na volnoběh to běží tak nějak divně, trhaně, nepravidelně. Od nuly do 5000 otáček to funguje dobře, palivo do karburátorů by mělo jít, po předání ze servisu mi nešlo palivo,vyhodil jsem filtr, teď už tam palivo jde . Synchronizaci (a ty klapky nebo co) prý v servise měli dělat, říkali že prý to je starý motor, že nemá takové tlaky, že už nemůže běžet jako dřív - myslím že je to blbost, že Banditi mají motor "nesmrtelný" mam dojem že motor v 64 000 km nemůže být opotřebovaný, aby neběžel plynule. Tak děkuju za přečtení a případně za kopanec. :)
Mě to přijde, jako problém na volnoběžným okruhu, jednak už ze jména napovídá, že se stará o volnoběh, ale taky částečně o přechod se zavřenýho do otevřenýho plynu i v otáčkách. Nejednodušší je zkontrolovat pilot screw. Ono se mohlo stát, že na jednou karbíku je třeba úplně zašroubovanej bo ho někdo zapoměl nastavit.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve vysokých otáčkách
V poslední době se nám tady rozmohl takový nešvar. Jmenuje se to preventivní rozebírání a čištění fungujících karburátorů za účelem rozjebání.
Prcat!

Krautkopf> Jinak s tím souhlasím, nikdy jsem si je na VTR nečistil a bratru mají 80k na hrbu, párkrát jsem je na stole měl, ale jen kvůli výměně volnobězných trysek a podložení jehel a vždy , když jsem do nich koukl, byly, jak ze žurnálu, stačí nejzedit na nejlevnější benzin široko daleko a sem tam dán nějaký 100 oktan a není důvod je mít zasraný.
Prakticky stejně se mi choval i můj Bandit, mám tu samou verzi. Takže, po pořadě, jak bych to řešil já:
1. karburátory při čistění nejspíš akorát zašpinili, a skoro určitě rozhodili nastavení, takže dát udělat někomu kdo to fakt umí (u Kutné Hory p. Procházka, seřídí karbecy naprosto dokonale, vlastní zkušenost, všechny moto od něj chodí jak švýcary)
2. při tom čištění mohli natrhnout jednu nebo více membrán (nebo už byly načaté), sám jsem měl kaput dvě, jen malé trhlinky ale projevovalo se to přesně takhle, určitě nech zkontrolovat a v případě poškození vyměnit, ale JINDE a někým JINÝM.
3. to co servis tvrdí o motoru, je podle mě blbost - jestli dřív chodil v pohodě tak to nikdo moc netýral studené v max otáčkách, a navíc problém se objevil po jejich zásahu. Takže poslat kamsi, a dát na opravu jejich 'opravy' k někomu jinému.
Jo a taky dobrá připomínka nade mnou - dávej tomu dobrý 100oktan a pokud máš v pohodě nádrž, tak nebudeš muset řešit nějaké problémy s čištěním karburátorů.
Naposledy editováno 25.06.2024 10:04:14
1. karburátory při čistění nejspíš akorát zašpinili, a skoro určitě rozhodili nastavení, takže dát udělat někomu kdo to fakt umí (u Kutné Hory p. Procházka, seřídí karbecy naprosto dokonale, vlastní zkušenost, všechny moto od něj chodí jak švýcary)
2. při tom čištění mohli natrhnout jednu nebo více membrán (nebo už byly načaté), sám jsem měl kaput dvě, jen malé trhlinky ale projevovalo se to přesně takhle, určitě nech zkontrolovat a v případě poškození vyměnit, ale JINDE a někým JINÝM.
3. to co servis tvrdí o motoru, je podle mě blbost - jestli dřív chodil v pohodě tak to nikdo moc netýral studené v max otáčkách, a navíc problém se objevil po jejich zásahu. Takže poslat kamsi, a dát na opravu jejich 'opravy' k někomu jinému.
Jo a taky dobrá připomínka nade mnou - dávej tomu dobrý 100oktan a pokud máš v pohodě nádrž, tak nebudeš muset řešit nějaké problémy s čištěním karburátorů.
Naposledy editováno 25.06.2024 10:04:14
Děkuju za reakce. Ano,nádrž je čistá, vzduchový filtr má být nový, četl jsem že když netěsní, tak to přisává vzduch nebo co. Co je v karburátorech a co s tím všechno dělali, tomu bohužel nerozumím, na výkaze bylo že dělali synchro. Budu si to muset pohlídat, a dát příště do nějakého servisu odstranit přesně to co je potřeba, a nechat si to předem vysvětlit,a ne aby tam byly nějaké záhady. Asi to tedy chce zkontrolovat ty membrány a seřídit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka nestartuje Suzuki GSF 600 Bandit | Rimus | 10 | 3.3.2025 v 08:45 Fešo |
Klepání řidítek [1, 2] Suzuki GSF 600 Bandit | Klara_Dlouha | 47 | 17.12.2024 v 11:37 dakarista |
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 115 | 20.6.2024 v 16:48 SuperSic58 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |