Při poloze palivovýho ventylu na PRI se to nestává. Víte co s tím ? :(
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Naposledy editováno 10.07.2016 21:31:06
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
MEK0TA píše: No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...
znám a ani to nemuselo bejt PRI. proste nějak nefungoval ten zapráskanej kohout a plováky nezavřely. Nateklo tam toho kýbl, ale pořád ještě tak aby to chytlo.... stál sem poblíž. dodneška se občas budím v noci s křikem
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 2 | Dnes v 09:27 ViraxRider |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |