Téma: Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
10.7.2016 v 20:38
Zdravím všechny motorkáře a zároveň žádám o radu. Mám GS 500E rok 91 a do nedávna jela jak vzteklina. Včera jsem jel po dálnici a cca ve 140km/h po minutě jízdy na cca 5-6 tis. otáček motorka jakoby neměla benzín. Už jsem si něco málo četl- svíčky, ucpaný hadičky, skříplý hadičky, palivovej kohout atd.
Při poloze palivovýho ventylu na PRI se to nestává. Víte co s tím ? :(
Při poloze palivovýho ventylu na PRI se to nestává. Víte co s tím ? :(
1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Idealni je hosi jezdit na PRI
pak tu budou dotazy proc mam plny motor benzinu


1 reakcí na tento příspěvek Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...
Naposledy editováno 10.07.2016 21:31:06
Naposledy editováno 10.07.2016 21:31:06
Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Když na PRI jedeš, tak by se nemělo nic stát, prostě jen otevřeš podtlak uplně stejně. U rychlosti 120+ na dálnici je to u GS v pohodě. Nesmíš s tím zůstat stát na místě, to se to pak může ulét...
To jsou teda nazory kluci
Kazdopadne bud vymenit membranu, nebo cely kohout. Delalo mi to taky, me stacilo vycistit a muzu to tahat i 200 v kuse. Coz ale nedelam, samo
Jo a vycisti si taky vicko nadrze. Jo a taky je dobry nastavit hladinu plovaku



Dřív než ten ventil stejně koupíš novou motorku. Vyčisti to a třeba to bude lepší. U mě se to posunulo ze 120 na 150 - 160 a tak to neřeším vůbec, protože takhle se dá jezdit vždycky jen chvilku, nehledě na to, že to GS se tím pomalu dostává na svůj strop 180ti tacho a moc mu to nesvědčí.
MEK0TA píše: No jezdit s kohoutem na PRI samozřejmě můžeš, karburátorům je jedno skrze jaký "nápis" to tam teče, ale nedoporučuje se mít běžně kohout v poloze PRI při vypnutém motoru, protože se může stát, že ti plováky nezavřou ventily a benzín ti poteče všude kam to půjde, hlavně do motoru. Pak když začneš startovat, tak bych nechtěl být poblíž...



Zdechnutí ve vyšších rychlostech Suzuki GS 500E
Když na RES se závada neprojevuje, tak bude někde přicpaná cesta benzinu v pozici ON - může to být v té trubičce, určující hladinu rezervy, nebo někde zalomená, či skřípnutá hadice. Nedá se sice vyloučit, že by byla krpa i přímo v třípolohovém kohoutu, ale to až jako poslední, prvně bych šel po cestě od nádrže ke kohoutu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500E - pravděpodobně chyba ventilů Suzuki GS 500E | honz37 | 8 | 3.1.2021 v 23:01 puškař |
Gs 500 cdi jednotka Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Mirekaiser | 0 | 29.11.2020 v 10:50 Mirekaiser |
GS 500 E nedostatečný průtok benzín... Suzuki GS 500E | Franky98 | 26 | 23.11.2020 v 20:06 Sneky9000 |
Suzuki GS 500 nestartuje za studena Suzuki GS 500E | janistom | 2 | 5.11.2020 v 19:55 jarykurejs |
Výběr motorky pro malého jezdce Suzuki GS 500E, Husqvarna TE 410, Blata 125 Motard | sasasasa | 10 | 3.11.2020 v 21:22 Kohlstein |