1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
když ti to ukazuje stabilní podtlak,tak je to OK?ne?
nebo to měříš u nastartovaného motoru?
nebo jinak.-jaký má motor vlastně problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání
Dolph-cz píše: ...nebo to měříš u nastartovaného motoru?
Jak jinak chceš měřit podtlak? Na stojícím motoru těžko.
Redguy: Nemáš vysoký volnoběh? Pak jsou klapky víc pootevřené a podtlak samozřejmě klesne.
1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
Jinak o tomhle postupu jsem neco cetl a docela se mi libilo misto motoru, kterej dela kraval, delat ten podtlak vysavacem zavrenym nekde za dverma nebo jeste lip rucni vakuovou pumpickou. Ale moc si nejsem jisty, jak rozeznat fuceni vadneho tesneni od fuceni kolem pistnich krouzku (protoze na V8 se asi nedostanu do stavu, kde by vsechny saci ventily byly zavreny).
1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání
1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání
1100Virago píše: Jak jinak chceš měřit podtlak? Na stojícím motoru těžko.
Redguy: Nemáš vysoký volnoběh? Pak jsou klapky víc pootevřené a podtlak samozřejmě klesne.
a k čemu budu měřit podtlak na jedoucím motoru?
-zaprvé když už ho chci vědět,tak kouknu přes diagnostiku na MAP senzor a vidím hodnotu v milibarech-jenže pokud nejsou praktické znalosti a neví jaké hodnoty jsou u daného motoru obvyklé,tak je to stejně k hovnu..... a jsem přesvědčený,že to neví,když to měří jak popisuje.
-a za druhé i když je v sání díra a motor má nahovno volnoběh,tak to zdaleka nemusí nějak výrazně ovlivnit podtlak v sání,ale třeba jen ovlivní směs v jednom válci,kterou tímto ochudí a dochází k výpadkům hoření.
jinak ještě pro redguyho:
ono to taky nemusí nutně být netěsným sání,volnoběh často taky rozhodí netěsný EGR ventil-motor pak přisává více spalin,než je zdrávo a navíc to zase nejvíce odsere válec,který saje nejblíže vyústění toho EGRu.
přes diagnostiku pak vidíš výpadky hoření na jednom válci a pak člověk hledá a hledá....
ono to prostě mnohdy nebývá tak jednoduché jak to na první pohled vypadá.
netěsnost sání nejjednodušeji otestuješ startovacím sprejem-a pokud chceš mít naprostou jistotu,tak prostě rozebrat a přetěsnit...
nějaké foukání kouře jsou celkem nesmysl-nezapomeň,že vždy bude některý ze sacích ventilů otevřený,takže to půjde i do válce ,taky odvzdušněním do motoru atd......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání
1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak najít díru v sání
LPG mam uz v druhym aute na denni jezdeni, ale to uz je moderna, tam se jenom tankuje a jezdi. To jenom s tema starejma mrdkama je furt takovyhle srani Takze zkusenosti mam, ale jen takovy, ze jsem si to nechal nainstalovat a pak jezdim.
Naposledy editováno 04.09.2015 20:57:11
Redguy píše: Dolph-cz> S tim, kolik toho rocne najezdim timhle autem, to nema sebemensi smysl.
LPG mam uz v druhym aute na denni jezdeni, ale to uz je moderna, tam se jenom tankuje a jezdi. To jenom s tema starejma mrdkama je furt takovyhle srani Takze zkusenosti mam, ale jen takovy, ze jsem si to nechal nainstalovat a pak jezdim.
ale já ti nechtěl doporučit přestavbu na LPG
řešil jsem kdyi taky podobný problém,bylo tam i podezření na problémy s jiskrou,taky rakburátor nebyl nic moc,volnoběh dělal dost problémy.......,tak jsem vyrobil jednoduchý směšovač,napíchl před vzduchový filtr,LPG jsem tam pustil přímo z 10kg flašky..... a po chvilce ladění jelo auto čistě na plyn a úplně nádherně.
ale je potřeba mít nějaké znalost jak to funguje....
takže nakonec byl problém v tom karburátoru.......
někdy prostě člověk musí jít nějakou vylučovací metodou,když už fakt neví kde je zakopaný pes.