1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
3 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
Jak to má víc jak 25, tak ruce pryč. Spíš tak 15-20 max.
Kup něco z Itálie, tam skoro nikdo nejezdí. Bude to mít po 6ti Sicilských sezónách najeto tak 13000km a bude krásně nová řetězovka, spojka, ložiska v kolech, po velkym servisu vč. novýho olejovýho čerpadla (vůůůůůůůůbec nebylo potřeba, jenom prevence) atd.
A HLAVNĚ - mít motorku po chirurgovi z Palerma ročník 1924 je mokrý sen každýho čecháčka.
EDIT: Jo a servisku to nemá, protože pán umřel a nikdo neví kam jí dal.
Naposledy editováno 05.12.2014 16:47:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
foky píše: 30? Ty vole neblázněte!
Jak to má víc jak 25, tak ruce pryč. Spíš tak 15-20 max.
Kup něco z Itálie, tam skoro nikdo nejezdí. Bude to mít po 6ti Sicilských sezónách najeto tak 13000km a bude krásně nová řetězovka, spojka, ložiska v kolech, po velkym servisu vč. novýho olejovýho čerpadla (vůůůůůůůůbec nebylo potřeba, jenom prevence) atd.
A HLAVNĚ - mít motorku po chirurgovi z Palerma ročník 1924 je mokrý sen každýho čecháčka.
EDIT: Jo a servisku to nemá, protože pán umřel a nikdo neví kam jí dal.
ma pravdu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
tak a ted proč? hmmmmm, nevím mám to teda v té slabší verzi, ale zatím to jezdí
postupuj jako při koupi jakékoliv motorky, stejnak asi, pokud to mělo na začátku nějaké potíže, tak je bud vyřešili, nebo to je to jen zadřený , nebo tomu teče jen olej z víka ventilů a nebo víc na www.bmwgs.cz
2 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
Jinak 800 je asi nejlepsi kompromis mezi vykonem,hmotnosti ale hlavne obratnosti v lehcim terenu,no a jelikoz Sima najel v testu vic nez 150 tisic do zavady na motoru,beru BMW jako solidni stroj a na to me jezdeni kolem komina a po republice,bude vic nez supr tak asi tak,skoda ze zadny majitel se zde zatim nevyjadril ale treba se jeste dockam
Astráček píše: pavelgsxrv> 30-70k jsou vyjímky, počítal bych do 20k/rok, ale to pozná na celkovým stavu....bohužel do motoru nevidíš a ostatní se dá skouknout v jakým stavu je celkově.
člověk který najede za sezonu 70tisíc km snad nemůže dělat nic jiného. Né že bych tomu nevěřil, ale v mém případě to je science fiction. Jsem rád, když najedu dvacku za sezónu a to na tom sedím mimo práce a spánku pořád.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
Já osobně jsem to dořešil tak, že tam teď mám motor z mašiny rv. 2011, najeto 11000 km. Krom tohoto jsem neměl nikdy žádnej vážněj trabl. Když nepočítám klasickou údržbu (olej, gumy, brzdový desky apod.)
Ohledně svolávacích akcí - pošli případně VIN do BMW a řeknou ti, zda byly provedeny. jednalo se pořešení čidla v nádrži, výměnu řetězovky a pár dalších nastavení - prostě mouchy prvních modelů. Troufnu si ale říct, že dnešní osmistovky z těch let už musí mít svolávačky za sebou!
Kecy, že moto s 50000 km je po smrti neber vážně. Sám mám najeto cca 53000 km a beru to furt jako "novou" motorku. Vše funguje jak má (teď už i motor ) a jsem naprosto spokojenej!
otázka je, co by se stalo, kdybych ten motor nevyndal a nenahradil. měl najeto cca 45000 a cvakalo v něm. Viz zde zmiňovaná diskuze, jež jsem tenkrát založil já sám. Ale pravdou je, že furt fungoval i přes to cvakání a jinak v něm (až na ten zvuk) nebyl žádnej problém. Dokonce jsem se na ADVriderovi dočetl, od pár lidí, že to cvakání jim po nějakých 10-15 tis. km odeznělo a jezděj na tom dál. Možná to byl vše jen takový mediální humbuk a hysterie, tak trochu způsobená samotnými majiteli a samozřejmě prostředím internetu. Je také ale fakt, že BMW to lidem v záruce měnilo, takže asi čistý svědomí neměli!
Zkrátka: Pokud jsi rozhodnut jít do toho BMW, je to dobrá volba, ale bude asi bezpečnější koupit buď novou moto nebo rv. 2010 a vejš! Toť můj názor. Kdyžtak si pročti historii v mém profilu, dozvíš se víc!
BTW: Kdo z vás najede 70000km ročně na moto??? Pokud budeš brát průměr 10000/rok tak je to tak akorát. Dnešní osmistovky z roku 2008 by mohl mít tedy kolem těch 55-65 tisíc km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS
xirik píše: petrumr> ehm taky musíš tankovat? co ujedeš 300km?
no tvl, tankovat každých 300 km by mě asi jeblo a tomu říkaj cestovní motorka
Inak aj alternátor tam viacerí riešili. Myslím, že aj ten váš cestovatel Sima.Aj na
ADVriderovi sa ten altík dosť preberal.
Asi po 40000km môže bez varovania kedykolvek nedobíjať.
Naposledy editováno 06.12.2014 19:47:58
1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS | 1705ol | 108 | 5.8.2024 v 19:26 1705ol |
Po zimě nestartuje BMW F 800 GS | Barcak | 6 | 22.7.2024 v 19:31 petrosolsobě |
bmw 800GS dobíjení BMW F 800 GS | Jockey | 4 | 2.7.2024 v 08:14 pese |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS | SVT | 1 | 31.5.2024 v 12:10 Blueskye |