1 reakcí na tento příspěvek Motorka zlenivěla
1 reakcí na tento příspěvek Motorka zlenivěla
1 reakcí na tento příspěvek Motorka zlenivěla
1 reakcí na tento příspěvek Motorka zlenivěla
Mimochodem, v Hošťce to znám. Ne zrovna milé vzpomínky na bytovku u zastávky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka zlenivěla
1 reakcí na tento příspěvek Motorka zlenivěla
Cikáni... tak ona to byla vcelku jedna rodina... část se toho odstěhovala do Slaného, pak do Tachova, pak tu machnu ten "štramák" stejně odkopl (jak jsem už dávno věděl) a zbytek rodiny v bytovce zřejmě zůstal, ale nechápu, jak mohli dokázat ty 4 haranty uživit i potom, co "táta" i s mámou přestali pracovat v Casinu.
Ale ta bytovka se stejně jednou sesype vzhledem k tomu, jak se o ni majitelka (ne)stará. Hlavně, že kasíruje nájem.
Ale podle formulace tveho dotazu asi nejsi technicky zvladnout - chce to nejakeho kamarada, ktery vi o co se jedna, nebo servis aspon na diagnostiku.
Hodne stesti
Příklad měření kompresnních tlaků (sice je to motor XV535, nicméně princip měření je stejný):
1 reakcí na tento příspěvek Motorka zlenivěla
I když čertví... kámoš měl před léty něco podobného na Mustangu, že je líný a nejede, na rady ať to nepokouší a rozebere, nedbal a když už to bylo k nevydržení, tak konečně sundal válec - a ejhle, kroužek byl prasklý a jeho odlomená část "vytloukla" drážku... v místě úlomku bylo ještě vedle drážky vyloženě "slepé okno", jako vyfrézované.
Každopádně zapátrej po tom, co mohlo ve válci lítat a nadělat tam takovou paseku.
E: Tak krom ulomeného kusu kroužku to také mohla udělat vypadlá jedna, nebo jíce jehel z ojničního ložiska. Ty mohou proletět přefukovými kanály nahoru do válce a nadělat tam podobnou paseku. Takže válec dolů a zkus vůle na ojnici a na čepu. Nemíním strašit, ale motor bude možná zralý na kompletní GO, včetně kliky a ojnice.
Naposledy editováno 29.07.2013 23:59:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka zlenivěla
Kovaný píst jest "o třídu lepší" ohledně životnosti a odolnosti. Ovšem, pokud motorku nehoníš po trati fakt na plný céres, tak klidně můžeš dát "obyčejný" litý píst.
Ohledně ložisek - když vylisuješ pístní čep, tak uvidíš jen situaci na horním ojničním ložisku, ale nezjistíš stav dolního na klice. Leccos by se dalo poznat zakýváním ojnicí do stran, ale bohužel nikde asi nevyčteš, jakou stranovou vůli může ojnice mít. A krom toho, k výměně ojnice, nebo jen jejího dolního ložiska stejně musíš kliku rozlisovat a to už chce vybavení, jaké snad nikdo doma nemá (v tomto je čtyřtakt s děleným ojničním okem bezkonkurenční). Proto se vyplatí dát motor rovnou někam na repasi na dílnu s dobrými referencemi, ale na druhou stranu, aby se to finančně vyplatilo ohledně tržní hodnoty motorky při pozdějším prodeji.
S tím souvisí i další, často opomíjený problém u těchto dvoutaktů a sice, že když už se dělá nový "vršek motoru" (tzn. pístní sada a válec), je dobré udělat rovnou i "spodek" (klika, ojnice), jelikož nově namontovaný vršek má najednou plný výkon, což ale opotřebený spodek nemusí zvládnout a v nejlepším případě to skončí zadřenou ojnicí, nebo klikou, v horším zlomením ojnice, která pak prorazí karter = motor prakticky na odpis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 1 | 21.5.2024 v 20:33 pivi164 |
Doplňky yz125 Yamaha YZ 125 | Rapt0r | 7 | 20.5.2024 v 22:53 Kohlstein |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 19 | 14.5.2024 v 06:25 Rapt0r |
Kolik stojí údržba yz125 Yamaha YZ 125 | Rapt0r | 3 | 13.5.2024 v 06:58 pitbikeros |
Výběr motorky Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250F, Kawasaki KX 250F, Hon... | Rapt0r | 0 | 11.5.2024 v 20:46 Rapt0r |