paolo_novy Přidat reklamu

Téma: NSR otevření- problém
25.7.2012 v 11:41
Zdravím, měl jsem zavřené NSR, po kontrole jsem zjistil, že je to zavřené jen v elektronice. Max rychlost asi 110-120 tachometrových.
Sehnal jsem tedy CDI a jednotku přívěry.Vyměnil jsem nejdřív jen CDI a jel to projet. Změna tam byla- klasika nad 7000 to začalo pořádně táhnout a 110 tam bylo hned, došplhalo se to celkem rychle ke 120, ale víc ani ránu.Řekl jsem si, že to už bude přívěrou a vrátil se domů. Přesto jsem byl ale překvapený, protože jsem si to přečetl spoustu názorů, že s jen otevřeným CDI skoro nic nepoznám.
Doma jsem tedy vyměnil i jednotku přívěry a jel jsem to zase projet, ale k mému překvapení jsem nepoznal žádný rozdíl. Tah je výborný, ale prostě dojdu na 120 a dál to nejde. Všiml jsem si, že se pak nedostanu přes 10800 otáček (na nižších stupních to jde).

Čím by to mohlo být ?
Napadájí mě snad jen trysky, které jsou původní, ale dělalo by to až tak markantní rozdíl ?


NSR otevření- problém

25.7.2012 v 14:08 | Nahoru | #1
Jakou máš v TP uvedenou maximální rychlost? je to dovoz z německa?

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 14:17 | Nahoru | #2
Nemáš tam kratší převod? Při 120 mi příde 10800 už hodně.

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 14:19 | Nahoru | #3
Restrikce ve výfuku. Říznout výfuk najdeš tam podložku. Pročti si to TADY

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 16:06 | Nahoru | #4
Ja sem měl něco podobného na skutr Honda Lead 50 prostě nechtěla jít do otáček ,pak jsem chtěl vyčistit výfuck a hned na přirubě byl návarek a díra byla měnší než malíček,návarek odvrtán a jde krasně ,sice maximalka jen 40-45km/h ale to spíš mam pocit že to omezuje CDI jednotka která prostě víc otaček nepustí (motor by šel na horu a jednotka ho nepustí-nevíte jak ji odemknout nebo sehnat jinou jednotku.druhy scootřík yamaha CT50 ta zase valí jak splašena 60-70km/h )

1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

25.7.2012 v 17:42 | Nahoru | #5
Marty> Je to dovoz Německa. Mám 80km/h.
Daniel cz> Tak to jsem nějak nezkoumal a že by se dával kvůli omezení o tom taky nic nevím.
Lukas512> Výfuck jsem měl rozdělaný a nikde jsem nic nenašel. Mám model 2002, takže je možné, že by ta restrikce mohla být až v tom ohybu... Já jsem žádnej svár nebo něco jak tam popisovali nenašel. Jak to jde ještě poznat bez řezání ?

(reakce na) NSR otevření- problém

25.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #6
nunuk> 80kmh verze - restrikce v sání, ve výfuku + elektronika.

omezovač v sání: http://hondansr.xf.cz/index.php?id=sani (ten ale asi budeš mít pryč)

a ta maximálka 120kmh odpovídá výfuku, takže jak píšeš že máš model 2002 tak ta restrikce bude někde uprostřed, podobně jako u RSa: aprliatech
Před řezáním bys to mohl zjistit nějakým ocelovým drátkem (lankem) jestli ti něco bude zavazet v průchodu. Pak ti nezbyde nic jiného než to nařezat a pak svařit zpátky.

Jo a máš z výroby ty nejmenší trysky:

Hlavní tryska (M6) / Volnoběžná tryska (M5) / Power Jet (M4)

NSR - omezení 80kmh (v TP) (německá verze, restrikce v karburátoru a ve výfuku): 132 / 38 / 55
NSR - (10)11kW (pouze restrikce ve výfuku): 135-138 / 40 / 55
NSR - cca 18kW (odstraněny všechny restrikce): 138 / 45 / 60-65
NSR - (odstraněny všechny restrikce, otevřený filtr): 145 / 45 / 65

Takže pokud to chceš komplet otevřít tak doporučuju přetryskovat pro správnej chod motoru. Kde ty trysky najdeš zjistíš zde: http://www.uloz.to/xUP5Xrt/nsrtips-doc

Naposledy editováno 25.07.2012 17:59:47

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #7
Márty> Díky,tu restrikci se budu snažit najít a odstranit (jestli tam teda je)
Trysky bych udělal časem, asi i s filtrem.

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 23:31 | Nahoru | #8
proč si si kupoval nový CDI když jde zavřená verze CDI otevřít za 5min . A jinak máš nejspíš restrikci ve výfuku a nebo vložku mezi karbecem a klapkama ;)

1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

26.7.2012 v 10:37 | Nahoru | #9
kdyrja> ¨Naskytlo se to za dobrou cenu a nejsem si jistý jestli bych to zvládnul (asi jo ale to je jedno )
Vložka mezi karbcem a klapkama není a ta restrikce akt nevím... Zkusím to oddělat a vzít nějaký ten drát... Protože nějaký sváry na porvchu fakt nejsou a zbytečně taky řezat nebudu.

NSR otevření- problém

26.7.2012 v 23:43 | Nahoru | #10
Nejdražší způsob je začít od věcí nejsložitějších.
Nejlepší způsob je začít od věcí nejjednoduších po nejsložitější a nejdražší.
(Karburace - trysky/restrikce vzduchu; přívěra - zdali se otvírá úplně/restrikce výfukových svodů; CDI tedy zapalování těžko, řídící jednotka)// Stav motoru (vrch)

Než se pustíš do laborace s tryskami a ekvivaletním množství vzduchu - připrav si spoustu peněz, času a nervů.
Ale k dotazu, ano je rozdíl a docela markantní a znatelný, ale laborace v tom, že pojede dole, nepojede nahoře a naopak...

Moje rada, nastav tovární nastavení a jezdi. Pokud jsi do toho zapálený - go on, hodně štěstí

E: docela dost "zavřených" nsr je jen prodejní blamáž a připomínka něčeho špatného v motoru.

Naposledy editováno 26.07.2012 23:46:24

(reakce na) NSR otevření- problém

27.7.2012 v 07:30 | Nahoru | #11
nunuk> Je to tak lehký, akorát si to CDI přesně zmeříš, vemeš nůž a vyřízneš tam díru a až uvidíš takový přemostěný železný tak to přeštípneš a hotovo ;).

Jinak zkus ten vejfuk vem si drát a strourej sním do toho vejfuku, ale pokud tam nemáš žádný viditelný sváry tak to bude asi v jelitu ;)

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 12:28 | Nahoru | #12
xBaryk- Zbývá jen ta restrikce (jestli tam vůbec je), trysky a otevřený filtr. Trysky a filtr nejsou ani tak záležitost peněz, než času, který nad tím strávíš, než to pojede podle tvých představ

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 18:13 | Nahoru | #13
Tak jsem oddělal výfuk a zkusil ten drát, zastavil se odhadem těsně před tím tlustým ohybem a dál jsem už prostě nic nedostal. Nadruhou stranu na výfucku nejsou vidět žádné bodové sváry, které popisují v návodech na otevření.
Přikládám ještě fotky, kdyby na tom někdo něco viděl (sorry za kvalitu, foťák nebyl k dispozici):





Naposledy editováno 27.07.2012 18:14:05

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 22:16 | Nahoru | #14

Márty- píše: NSR - (odstraněny všechny restrikce, otevřený filtr): 145 / 45 / 65



Nefunguje, ona je jedna věc upravovat motor kterej má nalítáno xx tkm, a upravovat motor novej, každej ti pojede jinak..

Ještě mi řekni co znamená otevřenej filtr, košíček? (ztratíš podtlak) nebo filtr s lepší průchodností při zanechání airboxu ?

Tyhle trysky co si napsal mi fungovali tak, že nsro jelo od spodu znatelně hodně líp, ale vrch byl zahlcenej. S tryskama o 13/10/0 jelo daleko líp, větší tryska neznamená větší výkon.

Z fotky neporadím, nemám zkušenost, leda říznout.

Nunuk>
Do laborace bez potřebných komponentů, tj.: nakoupit sadu různých trysek od nejmenších velikostí po největší už bych v životě nešel, takže i peněz

Naposledy editováno 27.07.2012 22:19:53

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 22:21 | Nahoru | #15
Já právě nechci řezat zbytečně, přeci jen ztratíš 1-2 mm na délce a už půjde hůř napasovat.

NSR otevření- problém

8.8.2012 v 00:40 | Nahoru | #16
tak se popereš se svařováním a dáš tam vložku no kamarád to řezal a pohoda.

Naposledy editováno 08.08.2012 00:40:46

1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

9.8.2012 v 23:44 | Nahoru | #17
Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.

EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne


Naposledy editováno 09.08.2012 23:50:22

NSR otevření- problém

17.8.2012 v 04:22 | Nahoru | #18
Mám uplně stejný problém, mužu se zeptat zda jsi přišel na řešení? Uplně to stejné mi to dělá to co tobě.

(reakce na) NSR otevření- problém

17.8.2012 v 07:37 | Nahoru | #19

Lukas512 píše: Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.

EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne


Přesnš tak ..měl jsem to stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 Včera v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist