Chci si jí nechat udělat spolu se zvýšením max otáček, komprese na nějakou větší rozumnou, karbecem 28mm z 638y a taky po zjištění, že po otevření vložek výfuků "píšťal" to víc točí (a jede - 638a má co dělat, aby mi ujela), ale ztratí krouťák, chci vymyslet něco jako přívěru, která to ve vyšších otáčkách otevře.
Pro rejpaly: stejně to neni a nikdy nebude veterán, tak ať mě neohrožujou TIRáci a do kopce ať je sranda s větším krouťákem.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku
bagoun>nejspíš dost často budeš dělat GO motoru
Nebude, protože válec bude vybrušen na max. a další výbrus už nepůjde udělat Budou velice rychle odcházet ložiska na klice, protože ta klik má co dělat aby vydržela standardní výkon a kompres.. Skončí to tak, že budeš shánět jiný motor, na kterém už žádné úpravy dělat nebudeš a budeš rád, že to jede.. A když vemu v potaz jaký má 250 podvozek a brzdy, tak je vražda i ta ks tím jezdit nad 80km/h
Vykašlat se na to a koupit si něco silnějšího
(nejsem rejpal, sám mám svou čvtrtou jawu a poslední 350/640-1 mám devátou sezónu a mám už na ní najeto 90tis km)
Cena úpravy je 1700 Kč
Úprava se týká zvýšení objemu válce,úpravy pístu případně hlavy tím dochází ke změně časování a nárůst výkonu je od nejnižších otáček a projeví se především hodně zvýšenou silou motoru.
Na přání je možné při tomto zvýšení objemu zvýšit i maximální otáčky motoru,například z 5250 na 6000 ot.čímž stoupne maximální rychlost o 15 Km a síla motoru zůstane zachována.
Sada obsahuje přebroušený válec (nutno dodat),upravený píst s kroužky,pístní čep,2x těsnění.
Zní to pěkně, ale znamená to, že nemůžeš vyměnit příště píst a kroužky za standardní a budeš si to muset nechat taky nechat upravit.
A za 1700,- mít maximálku o 15km/h vyšší? Stojí to za to?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 panelka úprava 290ccm TKmoto otv. výfuku
Jseš si jistej, že jedeš 110? já mám na 14-ti koňovej panelce digi tachometr a maximálka z kopce 102, na rovině 91.
OVERdriver>Maximálka je i teď 110, to mi stačí na ujetí tirákům, ale musí jí udržet i do kopce a na Kladenský shitový benzín. Mě jde o to, abych v kopcích kolem Berouna a Karlštejna stíhal 350ky s tim, že 350 nechci.
Tak panelku prodej, kup si čízu sporta 250 jednolaufa na 19kách a nemusíš utrácet za pochybný tuning. Každopádně generálkovat budeš taky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka | Jirk_K | 11 | 23.1.2023 v 06:37 cmiral |
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 | Jirk_K | 12 | 25.9.2022 v 07:45 udinar |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |