Naposledy editováno 08.06.2009 08:30:17
nevím jestli 10let stará motorka bude mít opravdu najeto 40.000km. Víc než na kilometry koukej na stav a vem si s sebou někoho kdo Ducati zná, jinak ošklivě zapláčeš nad výdělkem.
Co se týká specialitek ducati, tak se podívej na spojku, jak vypadá koš a na vůli lamel. Ve chvíli kdy jsou na koši vidět záseky od lamel tak tě čeká nová spojka, není problém ve výměně, ale je to dost peněz navíc. Ještě mě tak napadá nech si minimálně 10tis stranou na věci co budeš muset udělat po koupi i když si uděláš všechno sám tak jen běžný servis po koupi tj. olej, řemeny + napínací kladky, filtry, půlkroužky + seřízení ventilů, nebude od této částky moc daleko.
Jinak jak je výše uvedeno, tak komplet velký servis i se spojkou tě může vyjít i na 30tis. kč což rozhodně není zanedbatelná částka.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
Bych ti toho sveho monstera klidne prodal.. ale podrz se. Je to rok 2002, strikacka a ma najeto krasnych 65 120 Km . Cenim si ho na 90k. viz muj profil.
(premyslim totiz o nejake DucatiSilniciKteraZereGumuATrhaRuce :) )
3thno>me se teda zatim nic nevytento, krom ztraty sroubku na zadnim blatnicku a spatny gufera na vidli.
Bych ti toho sveho monstera klidne prodal.. ale podrz se. Je to rok 2002, strikacka a ma najeto krasnych 65 120 Km . Cenim si ho na 90k. viz muj profil.
(premyslim totiz o nejake DucatiSilniciKteraZereGumuATrhaRuce :) )
a rozhodně na to nevypadá!!!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
Teď si nejsem přesně jist, ale karburátorové modely by měly být od roku 93-99 a zbylé od 00 výše měly už vstřikování. Mechanicky jsou tyto motocykly bezproblémové, horší je to s elektrikou, ta občas zlobí...obvzlášť regulátor dobíjení. V roce 97 monstery dostaly nový typ alternátoru a relulátoru dobíjení a v roce 98 došlo k další změně regulátoru dobíjení. Ještě se lisí M900 ve verzích u starších karburátorových modelů. Obyčejný model měl ocelovou kyvnou vidlici a nenastavitelné přední vidlice a šířka zadního ráfku byla 4,5" a 160 pneu, zatímco modely s písmenem S měly plně stavitelné přední vidlice, hliníkovou kyvku a ráfek 5,5" s 170 pneu.
Tyto motocykly jsou konstrukčně jednoduché a všechny běžné servisní úkony zvládne snad i šikovnější holka, co se nebojí chytit klíč do ruky a zašpinit se olejem. (těmi úkony myslím i seřízení ventilů a výměnu řemenů)- výměnu oleje nepovažuji za servisní úkon
Pokud nejsi Duc fanda a moc o těch motocyklech nevíš, raději si vem někoho při koupi, kdo tomu rozumí. Jen neber s sebou nějakého rozumbradu. Co se týče kilometrů, je to různé. Nebál bych se Monstera s 60tisíci km, ale že má nějaký najeto třeba za 9let necelých 20tisíc tomu se nediv. Třeba můj to zrovna tak má Reálné kilometry u monsterů stáří 8-9 let bude okolo 40-50tisíc, ale to závisí hlavně od majitele/ů předchozích.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |