1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
Sice už chvíli jezdím SM,ale jako Duci fanda jsem neodolal nabídce D-mota a 1098-čku a Sport 1000 si na jaře u Macochy vyzkoušel.Hypermotarda má kamarád,tak už jsem ho taky měl v prackách.HM není tolik motard jak se tváří a 1098 je na cestu zbytečná + ohňostroj výkonu začíná až nad 6000 ot./min.
Mám rád retro a "Sportkou" jsem byl nadšen!!Oproti 1098 typická Dukna - tvrdá a nepohodlná ale lehká a obratná s motorem, který jde typicky od spoda na věc.Posaz je spartanský,ale chceš li pořádně "letět" zjistíš,že není od věci - pěkně tahá za zalomená řidítka.Kamarád se mi smál,když jsem z něj na zkušební jízdu loudil slidery a pak sám přijel s odřenýma botama.Brzdy a odpružení jsou bych řekl taky OK.
Zardy chválím,ale rozhodně je poptej kde můžeš (i v zahraničí),protože to bude ranec.Dále prověř jak si rozumějí s řídící jednotkou a filtrem,ať nemáš motorku uřvanou,ale prd jedoucí.Termignoni obě varianty dodávají s filtrem a čipem.
V mém blízkém okolí je pouze jeden Paul Smart 1000 s dvojicí Termign.laufů - Spotky na Zardech podle mne jezdí někde po Čechách, takže bohužel neporadím.
Spoustu videí a fotek jsem našel na yahoo.com,ale určitě si poradíš.K Zardům vypadá pěkně zadní světlo a blikače z led-trubice (dělá to jeden z výrobců blinkrů - název si nevzpomenu) - tímto ale odpadá zadní blatník,blinkry a klasické světlo.Kdyby jsi sháněl nějaké foto dej vědět - mám sport klasiků mraky.
Moje zkušenost byla možná díky prostředí,podmínkám a částečně i vztahu ke značce jedním z nejlepších moto-dobrodružství.Pokud víš co chceš můžu ti Ducati Sport 1000 jen doporučit.Navíc takhle svalnatě dnes už vypadá málokterá motorka.
1 reakcí na tento příspěvek Sportclassic - Ducati Sport 1000
http://pakbikes.net/
1 reakcí na tento příspěvek Sportclassic - Ducati Sport 1000
http://www.ncrfactory.com/
http://www.zardexhaust.com/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
2 reakcí na tento příspěvek Sportclassic - Ducati Sport 1000
CLASSIC 1000 / P.SMART 2x koncovka HOMOL. OCEL (ČERNÁ) 18,600,-
CLASSIC 1000 / P.SMART 2x koncovka HOMOL. TITAN 32,600,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 RACING OCEL 41,900,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 RACING TITAN 69,900,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 HOMOL. OCEL 42,900,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 HOMOL. TITAN 73,300,-
:thmubup:
pokud te neco zajima od NCR kontaktuj Moto Robert, ale pocitej, ze je to hodne draha sranda... hodne draha
puss.inboots píše: Zardy na Sport 1000 jdou, jen ta nejhezci varianta, oba vyfuky stranou uz by si zaslouzila ridici jednotku, kterou Zard k vyfukum neposkytuje :/ na volnobeh a v mensich tockach je to a prd.... pokud vyndas DB Killers - padaj mrtvi ptaci z nebe... je to strasnej narez, vypada to krasne zni t krasne... jezdit se s tim da, urco to chce nechat alespon seridit na CO testeru, nejde to tam jen vrazit a jet..to rozhodne ne... da se nejak prezit i bez te ridici jednotky..ale byla by tam lepsi... jinak 2008 ceny jsou
CLASSIC 1000 / P.SMART 2x koncovka HOMOL. OCEL (ČERNÁ) 18,600,-
CLASSIC 1000 / P.SMART 2x koncovka HOMOL. TITAN 32,600,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 RACING OCEL 41,900,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 RACING TITAN 69,900,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 HOMOL. OCEL 42,900,-
CLASSIC 1000 / P.SMART komplet kit 2-2 HOMOL. TITAN 73,300,-
:thmubup:
pokud te neco zajima od NCR kontaktuj Moto Robert, ale pocitej, ze je to hodne draha sranda... hodne draha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
1 reakcí na tento příspěvek Sportclassic - Ducati Sport 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
Když tam namontoval jen Zadry, měl lepší střed a o trochu horší špičku..., pak tam můžeš vidět co provedl s filtrem, atd.
O Sportce taky hodně uvažuju...
Peťa
http://www.moto-one....e/sport1000zard.html
když si člověk koupí titanovýho okrapa na japonce se svodama dá za to víc.
i na duknu se dá nacpat RP, tenax, creptus
mě tak napadá , máš štěstí (no je to na infarktovej stav), že jsi neviděl ceny, za ostrý vačky, sady pro zvýšení objemu s vysoko kompresníma pístama, titanový ojnice, magneziový dekle na kartery , kovaný kola, lepčejší tlumiče, brzdový sady, a podobný ptákoviny
zas na druhou stranu yoshimura taky není zrovna nejlevnější s obdobnejma dílama
člověk si musí umět vybrat co chce a co ja za to ochoten dát ať už u japonce nebo u ducati (je fakt že ceny v ČR jsou nesmyslně přemrštěný, člověk zajede třebas do vídně k autorizovanýmu daelerovi a má to za polovic)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
Jen do toho pánové,ať se nám v Česku tyhle krasavice rozmnoží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
Samotné nasazení Zardů něco přidá krouťáku,ale špici obere.Chce to vyřezat airbox (raději podle vzoru z Termign.kitu) protože přeze svůj objem má malý vstupní otvor.Staré Monstry a SS-a měly pěkně hubice dopředu proti větru.Fajn bude asi i propustější filtr,ale nesmí chybět řídící jednotka(kamarád má na M900i laďáky,BMC filtr,a na volnoběh to furt chcípe = směs dodává původní jednotka - výkon nikdy neměřil,takže neví na čem vlastně je).Čmuchal jsem co to ten Dobeck je,až jsem našel tohle:
http://www.dobeckperformance.com/
Pak se vydatnější ale zubatá výkon. křivka pěkně vyhladí.Přímo výrobce udává u Zardů 4 koně navíc,ale bez něčeho jako Power Commander,nebo tenhle Dobeck se asi při honbě za výkonem neobejdeš. :/ Dosažený nárůst 7 koní v celém rozsahu + 9 ve středních otáčkách je velice pěkný.
V závěru je zminěna úprava,kterou bych osobně žačal a na kterou většina silničárů zapomíná.Změna sekundárního převodu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
http://www.ducati-sa...specoffer.htm?typ=18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
nemáte náhodou článek Umění žít z Motocyklu 4/2006? Je tam testovaná Ducati Sport 1000. Psal jsem do redakce email, jestli by mi časák poslali, ale nikdo se neozval :-/
Kdyby jste mi někdo ten článek ofotil a poslal, udělal by mi tím velkou radost
Dík, J!Rka
http://www.motocykl...Id=214&DatId=386