1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
Samotné nasazení Zardů něco přidá krouťáku,ale špici obere.Chce to vyřezat airbox (raději podle vzoru z Termign.kitu) protože přeze svůj objem má malý vstupní otvor.Staré Monstry a SS-a měly pěkně hubice dopředu proti větru.Fajn bude asi i propustější filtr,ale nesmí chybět řídící jednotka(kamarád má na M900i laďáky,BMC filtr,a na volnoběh to furt chcípe = směs dodává původní jednotka - výkon nikdy neměřil,takže neví na čem vlastně je).Čmuchal jsem co to ten Dobeck je,až jsem našel tohle:
http://www.dobeckperformance.com/
Pak se vydatnější ale zubatá výkon. křivka pěkně vyhladí.Přímo výrobce udává u Zardů 4 koně navíc,ale bez něčeho jako Power Commander,nebo tenhle Dobeck se asi při honbě za výkonem neobejdeš. :/ Dosažený nárůst 7 koní v celém rozsahu + 9 ve středních otáčkách je velice pěkný.
V závěru je zminěna úprava,kterou bych osobně žačal a na kterou většina silničárů zapomíná.Změna sekundárního převodu.