KLR 650
53Nm @ 4,500rpm
nadrz 23L
Pohotovostní hmotnost 209kg tzn. vcetne vseho
KLR 650 Kawa
1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022
1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022
1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022
znamena to ze tam konecne dali vstrekovanie ?
e: Koukám, že stále mají to naprosto debilní uchycení stupaček, kdy se časem kvůli páce dodrbe závit a šrouby nejdou dát skrz, takže se musí vložkovat, krása .
Naposledy editováno 26.01.2021 21:13:18
1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
Anti píše: Jen reinkarnace původní KLR se vším všudy. Tudíž rozpočtovka se spoustou neduhů určená pro nenáročný americký trh kde ji mají rádi. Cena tomu odpovídá. Ale že jim ta střikna trvala...
DRZ 400 ji stále nemá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
Mr.Dreamer píše: DRZ 400 ji stále nemá...
ta by si zasloužila 6kvalt a vstřikování, třeba 10 let a bude to i v us, pak si to dovezu, jako veterána...:D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
kokonhead píše: ta by si zasloužila 6kvalt a vstřikování, třeba 10 let a bude to i v us, pak si to dovezu, jako veterána...:D
, DRZ se vstřikováním, 6 kvaltem, trochu kapotama, robustnějším podsedlákem, váha kolem 145kg mokrých. Pak na to jen hodit velkou nádrž a hurá do světa . Zatím to vypadá, že se tomu nejvíce blíží jen ta 300 Rally. Už aby otevřeli dealeři, abych se na ni mohl jít podívat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
stráťa píše: Mr.Dreamer> Nepopisuješ AJP PR7?
Hele, asi máš pravdu, ale na PR7 jsem nikdy nejel, takže naprosto netuším, jak to funguje. Na papíře mi vždy připadalo, že je pro mé potřeby zbytečně silná. Kdyby ubrali 200ccm a zároveň shodili tak 10-15kg, byl by to asi ideál. Když si porovnám papírové hodnoty, tak mi z toho ta 300 rally vychází lépe. Ač důvěřuju spolehlivosti u AJP, sám mám PR4 a je to super stroj, přesto bude Honda asi ještě trochu dál. Váží méně, stojí o 110 tisíc méně. Ale je pravda, že než koupím 300, budu si muset tu PR7 někde projet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
ten požadavek na nízkou váhu je asi největší problém současných motorek - i když ubereš 200ccm tak ubrat 10-15 kg je problém ten motor bude lehčí jen o pár kilo, ale u tlumičů a podvozku je to složité a tam tolik hmoty neušetříš
jinak za 300 je pěkná on tam není moc výběr, ale pořád výkon skromný a váha na 300 nemalá
Honza-TA950 píše: Mr.Dreamer> PR7 se tomu blíží, výkon bych neřešil bez ostré mapy je to hodné a tiché, ale váha není 145 mokrých ale přes 160
ten požadavek na nízkou váhu je asi největší problém současných motorek - i když ubereš 200ccm tak ubrat 10-15 kg je problém ten motor bude lehčí jen o pár kilo, ale u tlumičů a podvozku je to složité a tam tolik hmoty neušetříš
jinak za 300 je pěkná on tam není moc výběr, ale pořád výkon skromný a váha na 300 nemalá
Tak kdybych neřešil váhu, zůstanu u KLR, je pravda, že PR7 má o 20kg míň, ale ta 300 má dalších 7 dolů, navíc s velkou úsporou financí. PR4 má 15kW a 18Nm a v terénu mi to připadá naprosto dostačující. Samozřejmě u PR4 mám maximálně 40L nákladu, a ne zrovna těžkého, takže to musím připočítat, ale 26.6Nm by to snad mělo pokrýt a vzhledem k maximálnce 135km/h by snad konstantních 110km/h na dálnici mohla zvládnout v pohodě.
Strider píše: fuel system : DFI
znamena to ze tam konecne dali vstrekovanie ?
Otázka je, či to plánujú dotiahnuť aj do Európy alebo iba v Amerike, možno sú už nové štandardy také, že ani v Amerike (obzvlášť Kalifornii) sa bez vstrekovania nedá...
690/701/pr7 mi na slušném podvozku a s benefitem hmotnosti smysl dává i za cenu menšího komfortu na dlouhých silničních štrekách a 300 na toulůání bez požadavku na rychlý provoz a za nízké náklady a slušnou pořizovací cenu
ad rychlost - vzhledem ke gumám stejně jen málokde jedu konstantně víc jak 110 - tam se ta malorážka zadýchává při předjíždění
1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022
1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022
Jenik789 píše: jj, 5kvalt, na druhou stranu aspon se nemusi tolik radit . Podle prepoctu kurzu by stala 152tis (s ABS)., ale pokud se bude prodavat, tak to stejne bude jina castka
Musíš se dívat na MSRP v US a porovnat to se stroji, které se u nás prodávají. V základu stojí o $700 USD více než CRF 300 Rally, takže cena může být kolem 185 000 Kč. Tedy stále je to s přehledem nejlevnější dospělá ADV motorka, jen je na každém, jestli mu nestačí malorážka, případně jestli si nepřiplatí za "lepší" stroj. Třeba T7 má, jen pár kilo navrch (menší nádrž), ale jinak téměř samé výhody. Takže je na každém, jestli mu to za těch 70tisíc stojí. Samozřejmě se také vůbec do EU nemusí dostat, ale v US se ty karbecové stroje prodávaly kvůli tomu, že u starých modelů nemuseli dělat nové homologace, obecně ty limity pro nové stroje asi nemají o moc jiné než EU.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
Mr.Dreamer píše: , DRZ se vstřikováním, 6 kvaltem, trochu kapotama, robustnějším podsedlákem, váha kolem 145kg mokrých. Pak na to jen hodit velkou nádrž a hurá do světa . Zatím to vypadá, že se tomu nejvíce blíží jen ta 300 Rally. Už aby otevřeli dealeři, abych se na ni mohl jít podívat.
Na hurá do světa nepotřebuješ vtřikování a šestý kvalt A plácnout na to plexi a větší nádrž jde už teď. Mně ale DRZ nepřijde příliš pohodlné na dlouhé cesty, i Američani si spíš oblíbili DR650 na cestování a s DRZ si blbnou po okolí.
A k tomu KLR, samozřejmě moc těžké, stará technika v novém kabátku.
Honza-TA950> Jo no vůbec má rychlá jízda na těhle motorkách spíš nevýhody než výhody, ikdyž to třeba 130 vytáhne. Na dlouhých cestách nebudeš chtít dlouhodobě trápit motor. A většinou máš terénní pneu, špunty by zmizely. Většinou horší ochrana proti větru, větší rychlost znamená větší zima, námaha, déšť, opotřebuje se nepromok atd. Tak absence šestého kvaltu mi u jednoválců nevadí. Na dálnicích by člověk spíš brzdil provoz a na okreskách už je to stejně samý radar A člověk si víc tu cestu užije na klikatějších cestách, než jen zalehlý frčet rovně.
Naposledy editováno 27.01.2021 17:39:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |