KLR 650
53Nm @ 4,500rpm
nadrz 23L
Pohotovostní hmotnost 209kg tzn. vcetne vseho
KLR 650 Kawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022
ten požadavek na nízkou váhu je asi největší problém současných motorek - i když ubereš 200ccm tak ubrat 10-15 kg je problém ten motor bude lehčí jen o pár kilo, ale u tlumičů a podvozku je to složité a tam tolik hmoty neušetříš
jinak za 300 je pěkná on tam není moc výběr, ale pořád výkon skromný a váha na 300 nemalá
Honza-TA950 píše: Mr.Dreamer> PR7 se tomu blíží, výkon bych neřešil bez ostré mapy je to hodné a tiché, ale váha není 145 mokrých ale přes 160
ten požadavek na nízkou váhu je asi největší problém současných motorek - i když ubereš 200ccm tak ubrat 10-15 kg je problém ten motor bude lehčí jen o pár kilo, ale u tlumičů a podvozku je to složité a tam tolik hmoty neušetříš
jinak za 300 je pěkná on tam není moc výběr, ale pořád výkon skromný a váha na 300 nemalá
Tak kdybych neřešil váhu, zůstanu u KLR, je pravda, že PR7 má o 20kg míň, ale ta 300 má dalších 7 dolů, navíc s velkou úsporou financí. PR4 má 15kW a 18Nm a v terénu mi to připadá naprosto dostačující. Samozřejmě u PR4 mám maximálně 40L nákladu, a ne zrovna těžkého, takže to musím připočítat, ale 26.6Nm by to snad mělo pokrýt a vzhledem k maximálnce 135km/h by snad konstantních 110km/h na dálnici mohla zvládnout v pohodě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 | Sasori23 | 13 | 20.7.2022 v 10:17 Anti |