globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nova Kawasaki KLR650 2022
26.1.2021 v 15:37
Byla prave predstavena nova Kawa KLR650

KLR 650
53Nm @ 4,500rpm
nadrz 23L
Pohotovostní hmotnost 209kg tzn. vcetne vseho

KLR 650 Kawa




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 17:39 | Nahoru | #1

Mr.Dreamer píše: , DRZ se vstřikováním, 6 kvaltem, trochu kapotama, robustnějším podsedlákem, váha kolem 145kg mokrých. Pak na to jen hodit velkou nádrž a hurá do světa . Zatím to vypadá, že se tomu nejvíce blíží jen ta 300 Rally. Už aby otevřeli dealeři, abych se na ni mohl jít podívat.



Na hurá do světa nepotřebuješ vtřikování a šestý kvalt A plácnout na to plexi a větší nádrž jde už teď. Mně ale DRZ nepřijde příliš pohodlné na dlouhé cesty, i Američani si spíš oblíbili DR650 na cestování a s DRZ si blbnou po okolí.

A k tomu KLR, samozřejmě moc těžké, stará technika v novém kabátku.

Honza-TA950> Jo no vůbec má rychlá jízda na těhle motorkách spíš nevýhody než výhody, ikdyž to třeba 130 vytáhne. Na dlouhých cestách nebudeš chtít dlouhodobě trápit motor. A většinou máš terénní pneu, špunty by zmizely. Většinou horší ochrana proti větru, větší rychlost znamená větší zima, námaha, déšť, opotřebuje se nepromok atd. Tak absence šestého kvaltu mi u jednoválců nevadí. Na dálnicích by člověk spíš brzdil provoz a na okreskách už je to stejně samý radar A člověk si víc tu cestu užije na klikatějších cestách, než jen zalehlý frčet rovně.

Naposledy editováno 27.01.2021 17:39:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 18:54 | Nahoru | #2

Pedl píše: Na hurá do světa nepotřebuješ vtřikování a šestý kvalt A plácnout na to plexi a větší nádrž jde už teď. Mně ale DRZ nepřijde příliš pohodlné na dlouhé cesty, i Američani si spíš oblíbili DR650 na cestování a s DRZ si blbnou po okolí.

A k tomu KLR, samozřejmě moc těžké, stará technika v novém kabátku.

Honza-TA950> Jo no vůbec má rychlá jízda na těhle motorkách spíš nevýhody než výhody, ikdyž to třeba 130 vytáhne. Na dlouhých cestách nebudeš chtít dlouhodobě trápit motor. A většinou máš terénní pneu, špunty by zmizely. Většinou horší ochrana proti větru, větší rychlost znamená větší zima, námaha, déšť, opotřebuje se nepromok atd. Tak absence šestého kvaltu mi u jednoválců nevadí. Na dálnicích by člověk spíš brzdil provoz a na okreskách už je to stejně samý radar A člověk si víc tu cestu užije na klikatějších cestách, než jen zalehlý frčet rovně.



Ale já na motorce bez stříkačky a 6tého kvaltu cestuju. A dost mi na ní chybí stříkačka a 6tý kvalt...




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 Sasori23 13 20.7.2022 v 10:17 Anti


TOPlist