globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nova Kawasaki KLR650 2022
26.1.2021 v 15:37
Byla prave predstavena nova Kawa KLR650

KLR 650
53Nm @ 4,500rpm
nadrz 23L
Pohotovostní hmotnost 209kg tzn. vcetne vseho

KLR 650 Kawa



Předchozí
1 2
Následující

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 15:52 | Nahoru | #1
jednoválec a vepředu 21" to cením

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 15:54 | Nahoru | #2
Bude to hodna a klidna motorka na dlouhe cestovani, skoda ze je to 5-kvalt.

Naposledy editováno 26.01.2021 15:55:26

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 16:19 | Nahoru | #3
Moc se mi libi ten nenarocny design, dratena kola, predni blatnik a klasicke tlumice s gumovyma harmonikama (prachovkama). Aj manzelka mi to svhvaluje

1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 17:36 | Nahoru | #4
Prej že "all new" - haha, stačí letmej pohled k zjištění, že je to jen n-tej facelift pětatřicet let starý motorky. Hádám, že i ten ultra-debilní šponovák řetízku tomu zůstal

1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 17:47 | Nahoru | #5
Byly už fotky nového KLX, to se mi moc líbí. Teď KLR. Motor tam je z Versyse?

(reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 17:54 | Nahoru | #6

Radek2107 píše: Byly už fotky nového KLX, to se mi moc líbí. Teď KLR. Motor tam je z Versyse?

Versys je dvouvál ,to to je jednobuch , jinak

Naposledy editováno 26.01.2021 17:58:34

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 18:41 | Nahoru | #7
Klid, tohle se v Evropě prodávat nebude, neboť by to svým ukrutánsky nečistým motorem ohorzilo blaho nás všech ...

Naposledy editováno 26.01.2021 18:44:17

1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 18:42 | Nahoru | #8
fuel system : DFI

znamena to ze tam konecne dali vstrekovanie ?

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 19:26 | Nahoru | #9
Predchozi KLR650 se prodavala jeste nedavno v US, tohle ocekavam ze se bude prodavat i u nas, ale kdo vi. Kdo ale vymyslel ze vedeni brzdovych hadicek k zadnimu brzdici bude takhle do oblouku, tak ten asi nejak zaspal.

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 19:28 | Nahoru | #10
Vzdyt je jen pro americky trh tak co tady resite do evropy se nedostane to same dr 650 u nas zkoncilo a v americe se porad prodava

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 19:43 | Nahoru | #11
A hlavně, 209 kilo??
Co s tím ? Vždyť to je jak transalp nebo malej Vstrom...

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 19:46 | Nahoru | #12
Hrozný krám,opět japonec 10let pozadu
Pro ameriku dobré

(reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 19:59 | Nahoru | #13
JohnnyS08> Přesně, to “all new KLR” je původní KLR který dostalo vstřikování a pár detailů. Jestli je to dobře nebo špatně ať si rozhodne každej za sebe ale tenhle marketing se mi nelíbí.

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 21:11 | Nahoru | #14
Kdybych mohl mít jen jednu motorku, je toto ideální stroj, navíc MSRP jen 700 USD nad 300 Rally. Jako ADV motorka na 80% off, 20% silnice to má pár much. Váha je na úrovni T7, zadní kolo 17, 5 rychlostí, světlá výška nic moc. Více méně všechno jako u staré KLR, motor je k nerozeznání, akorát přibyla váha a dali tam vstřikování (což beru jako velké plus). I nádrž je stejná, tak tam snad alespoň půjde dát hodně z doplňků dělaných pro E model - u toho mimochodem napínák opravili už kolem roku 2015, takže jim to trvalo jen 28 let.
e: Koukám, že stále mají to naprosto debilní uchycení stupaček, kdy se časem kvůli páce dodrbe závit a šrouby nejdou dát skrz, takže se musí vložkovat, krása .

Naposledy editováno 26.01.2021 21:13:18

1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 21:21 | Nahoru | #15
Jen reinkarnace původní KLR se vším všudy. Tudíž rozpočtovka se spoustou neduhů určená pro nenáročný americký trh kde ji mají rádi. Cena tomu odpovídá. Ale že jim ta střikna trvala...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 21:25 | Nahoru | #16

Anti píše: Jen reinkarnace původní KLR se vším všudy. Tudíž rozpočtovka se spoustou neduhů určená pro nenáročný americký trh kde ji mají rádi. Cena tomu odpovídá. Ale že jim ta střikna trvala...



DRZ 400 ji stále nemá...

Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 21:28 | Nahoru | #17
ked sa pozeram na specifikacie, unika mi v com je horsie obycajne GS650 z roku 2005. Akoze bez srandy. To ma aspon pod 2 metraky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 21:37 | Nahoru | #18

Mr.Dreamer píše: DRZ 400 ji stále nemá...


ta by si zasloužila 6kvalt a vstřikování, třeba 10 let a bude to i v us, pak si to dovezu, jako veterána...:D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 21:41 | Nahoru | #19

kokonhead píše: ta by si zasloužila 6kvalt a vstřikování, třeba 10 let a bude to i v us, pak si to dovezu, jako veterána...:D



, DRZ se vstřikováním, 6 kvaltem, trochu kapotama, robustnějším podsedlákem, váha kolem 145kg mokrých. Pak na to jen hodit velkou nádrž a hurá do světa . Zatím to vypadá, že se tomu nejvíce blíží jen ta 300 Rally. Už aby otevřeli dealeři, abych se na ni mohl jít podívat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

26.1.2021 v 22:00 | Nahoru | #20
Mr.Dreamer> Nepopisuješ AJP PR7?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 10:20 | Nahoru | #21

stráťa píše: Mr.Dreamer> Nepopisuješ AJP PR7?



Hele, asi máš pravdu, ale na PR7 jsem nikdy nejel, takže naprosto netuším, jak to funguje. Na papíře mi vždy připadalo, že je pro mé potřeby zbytečně silná. Kdyby ubrali 200ccm a zároveň shodili tak 10-15kg, byl by to asi ideál. Když si porovnám papírové hodnoty, tak mi z toho ta 300 rally vychází lépe. Ač důvěřuju spolehlivosti u AJP, sám mám PR4 a je to super stroj, přesto bude Honda asi ještě trochu dál. Váží méně, stojí o 110 tisíc méně. Ale je pravda, že než koupím 300, budu si muset tu PR7 někde projet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 10:42 | Nahoru | #22
Mr.Dreamer> PR7 se tomu blíží, výkon bych neřešil bez ostré mapy je to hodné a tiché, ale váha není 145 mokrých ale přes 160

ten požadavek na nízkou váhu je asi největší problém současných motorek - i když ubereš 200ccm tak ubrat 10-15 kg je problém ten motor bude lehčí jen o pár kilo, ale u tlumičů a podvozku je to složité a tam tolik hmoty neušetříš

jinak za 300 je pěkná on tam není moc výběr, ale pořád výkon skromný a váha na 300 nemalá

(reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 10:51 | Nahoru | #23

Honza-TA950 píše: Mr.Dreamer> PR7 se tomu blíží, výkon bych neřešil bez ostré mapy je to hodné a tiché, ale váha není 145 mokrých ale přes 160

ten požadavek na nízkou váhu je asi největší problém současných motorek - i když ubereš 200ccm tak ubrat 10-15 kg je problém ten motor bude lehčí jen o pár kilo, ale u tlumičů a podvozku je to složité a tam tolik hmoty neušetříš

jinak za 300 je pěkná on tam není moc výběr, ale pořád výkon skromný a váha na 300 nemalá



Tak kdybych neřešil váhu, zůstanu u KLR, je pravda, že PR7 má o 20kg míň, ale ta 300 má dalších 7 dolů, navíc s velkou úsporou financí. PR4 má 15kW a 18Nm a v terénu mi to připadá naprosto dostačující. Samozřejmě u PR4 mám maximálně 40L nákladu, a ne zrovna těžkého, takže to musím připočítat, ale 26.6Nm by to snad mělo pokrýt a vzhledem k maximálnce 135km/h by snad konstantních 110km/h na dálnici mohla zvládnout v pohodě.

(reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 12:04 | Nahoru | #24

Strider píše: fuel system : DFI

znamena to ze tam konecne dali vstrekovanie ?

Jj.

Otázka je, či to plánujú dotiahnuť aj do Európy alebo iba v Amerike, možno sú už nové štandardy také, že ani v Amerike (obzvlášť Kalifornii) sa bez vstrekovania nedá...

Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 12:08 | Nahoru | #25
když řešit váhu tak adventurizované exc500 nebo podobné stavby - ale tam už jde o záměr toho, že se budu cíleně vyhýbat dálnicím a silnicím a směřuji to seriózně do terénu. Ta 300 to zvládne vše, ale dálnice není ideální (když mě před sebou tlačil na panamericaně kamion tak to nebyl dobrý pocit) a ty odlehčené 600 zvládnou lépe silnici ale v terénu jsou těžší - ty hodně těžké jednoválce už nejsou můj šálek čaje - 660 tenerka nebo tohle KLRo s hmotností na úrovni transalpa nebo T700 mi už moc nedávají smysl

690/701/pr7 mi na slušném podvozku a s benefitem hmotnosti smysl dává i za cenu menšího komfortu na dlouhých silničních štrekách a 300 na toulůání bez požadavku na rychlý provoz a za nízké náklady a slušnou pořizovací cenu

ad rychlost - vzhledem ke gumám stejně jen málokde jedu konstantně víc jak 110 - tam se ta malorážka zadýchává při předjíždění

1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 14:36 | Nahoru | #26
Pětikvalt, fakt?

1 reakcí na tento příspěvek Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 14:39 | Nahoru | #27
jj, 5kvalt, na druhou stranu aspon se nemusi tolik radit . Podle prepoctu kurzu by stala 152tis (s ABS)., ale pokud se bude prodavat, tak to stejne bude jina castka

(reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 15:18 | Nahoru | #28
_Michal> Je potřeba brát v potaz, že je to pořád ten samý motor. Strčit tam šestku chce trochu víc než tam nasadit místo karbanátku stříkačku. To nikdo řešit nebude.

(reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 17:24 | Nahoru | #29

Jenik789 píše: jj, 5kvalt, na druhou stranu aspon se nemusi tolik radit . Podle prepoctu kurzu by stala 152tis (s ABS)., ale pokud se bude prodavat, tak to stejne bude jina castka



Musíš se dívat na MSRP v US a porovnat to se stroji, které se u nás prodávají. V základu stojí o $700 USD více než CRF 300 Rally, takže cena může být kolem 185 000 Kč. Tedy stále je to s přehledem nejlevnější dospělá ADV motorka, jen je na každém, jestli mu nestačí malorážka, případně jestli si nepřiplatí za "lepší" stroj. Třeba T7 má, jen pár kilo navrch (menší nádrž), ale jinak téměř samé výhody. Takže je na každém, jestli mu to za těch 70tisíc stojí. Samozřejmě se také vůbec do EU nemusí dostat, ale v US se ty karbecové stroje prodávaly kvůli tomu, že u starých modelů nemuseli dělat nové homologace, obecně ty limity pro nové stroje asi nemají o moc jiné než EU.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova Kawasaki KLR650 2022

27.1.2021 v 17:39 | Nahoru | #30

Mr.Dreamer píše: , DRZ se vstřikováním, 6 kvaltem, trochu kapotama, robustnějším podsedlákem, váha kolem 145kg mokrých. Pak na to jen hodit velkou nádrž a hurá do světa . Zatím to vypadá, že se tomu nejvíce blíží jen ta 300 Rally. Už aby otevřeli dealeři, abych se na ni mohl jít podívat.



Na hurá do světa nepotřebuješ vtřikování a šestý kvalt A plácnout na to plexi a větší nádrž jde už teď. Mně ale DRZ nepřijde příliš pohodlné na dlouhé cesty, i Američani si spíš oblíbili DR650 na cestování a s DRZ si blbnou po okolí.

A k tomu KLR, samozřejmě moc těžké, stará technika v novém kabátku.

Honza-TA950> Jo no vůbec má rychlá jízda na těhle motorkách spíš nevýhody než výhody, ikdyž to třeba 130 vytáhne. Na dlouhých cestách nebudeš chtít dlouhodobě trápit motor. A většinou máš terénní pneu, špunty by zmizely. Většinou horší ochrana proti větru, větší rychlost znamená větší zima, námaha, déšť, opotřebuje se nepromok atd. Tak absence šestého kvaltu mi u jednoválců nevadí. Na dálnicích by člověk spíš brzdil provoz a na okreskách už je to stejně samý radar A člověk si víc tu cestu užije na klikatějších cestách, než jen zalehlý frčet rovně.

Naposledy editováno 27.01.2021 17:39:23
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 Sasori23 13 20.7.2022 v 10:17 Anti


TOPlist