Už delší dobu se rozhoduji, má první volba byla Breva 1100, moc hezká motorka, která splňuje vše, co já jsem chtěl :), nyní se mi však naskytla možnost koupit Brevu 1200 a také možnost koupit Sportku 1200 a teď babo (žádám Vás) raď. Jedu se na všech motorkách project, samozřejmě, ale stejně by mě zajímaly rady majitelů, jejich spokojenost a jejich názory.
Motorku mám hlavně pro radost, na přemístění z bodu A do bodu B mám auto. Motorka mě má bavit. Jezdím často ve městě, ale nemám to zase do okresek za Prahou tak daleko, takže se často z cesty do práce, která má cca 30km stane cesta na 100 i 200 kilometrů, protože se mi chce jezdit :) . Navíc bych chtěl přítelkyni i někam vzít, například do Alp, Vídně, Itálie a tak hledám něco jiného než byl můj dosavadní chopper Suzuki Marauder VZ 800.
Jak říkám, motorka by měla být ideální jak na krátké projížďky, tak také na delší motodovolenou a neměla by se bát našich silnic. Co jsem se tak všude dočetl, Sportka má horší posez, avšak o něco lepší motor, Breva zase skvělý posez a o něco horší projev motoru, v tom případě se naskýtá možnost Brevy 1200, má někdo zkušenost? :) Vzhledově mě více láká sportka, ale trochu se bojím posezu na delší trasy..
CHTĚL BYCH SE TAKÉ ZEPTAT NA SPOLEHLIVOST DVOU PRODEJCŮ, KONKRÉTNĚ:
GUZZINY.CZ
a
MOTOPALACE.CZ
http://www.motopalac...port-1200-super-cena
Už se opět rozepisuji, spíše tedy žádám o názory a rady, předem díky,
TR
1200 je víc než 1100. Na výkonu to asi moc nepoznáš, jen ta dvanáctka je ještě o něco víc "nasraná". Pokud tedy mluvíme o dvouventilu. Čtyřventilová dvanáctka je jiná. Dole naopak hodnější, ale zase nahoře ti zatáhne víc. Dvanáctka na Brevě i Sportce (dvouventilové) je stejná ale Sportka má, stejně jako Griso, kratší primár, takže delší přesuny ve dvoustovce od ní nečekej. I když dřív by to v tom větru asi přestalo bavit tebe, než tu motorku, ale líbit se jí to také nebude. Zato se tam ty rychlosti sázejí hodně rychle.
Vzhled je úplně individuální, takže nehodnotím.
Já bych zase vybral stejně, ale ty zkušenosti jsou nepřenositelné a co vyhovuje jednomu, druhému nemusí, tož oprubuj a vyber podle pocitů.
S Motopalace žádné zkušenosti nemám a Guzziny pohodový a vstřícný přístup se snahou vyhovět a to i v pořízení dílů a doplňků.
Tož tak a kdybys ještě něco měl, tož se ozvi. Hlavně dobře pořiď.
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
Co se týče prodejců, tak Motopalace neznám, ale ta Sportka je původ ČR, což je více než příjemné. Pokud motorka procházela záručním servisem, pak je možné k ní dohledat veškerou servisní historii a i najeté km. I kdyby se "ztratila" servisní knížka. Jinak toho prodejce neznám, podle mě je to nějaký výkup.
Co se Rencaru týče, tak tam bych byl více než opatný. A před ním spíš varoval. Taky jsem u něj nakupoval a vše ok. Ale když chceš něco reklamovat, tak se setkáš jen s alibismem, apatickým jednáním a výmluvami. A ten servis který poskytuje (když to tedy zrovna neservisuje Standa z Olomouce), tak to je katastrofa sama. Kamarádovi umřelo nové Griso po zpackaném záručním servisu který zajišťoval Petr Weigartner (Rencar - motorka koupená u něj jako nová) a Weigartner ho poslal někam, že motorka je 14 dní po záruce a že to má blbý a ať se postará jak chce a neotravuje. Přitom servis byl dělán v záruce na součástku, která krátce po výměně vinou vadné montáže chcípla a vzala sebou celej motor. Ze strany Rencaru jen výmluvy a nezájem.
Naštěstí pomohl Aspirit, který motorku (i když byla po záruce) dokázal opravit a zařídil že fabrika pošle zdarma všechny díly, i když je motorka po záruce.
Takže Rencar ne, bo když přijdou problémy, tak počítej s problémy
Naposledy editováno 14.08.2014 06:31:59
Ona jede slušně i bez toho, samo to neni R1..
Jinak vse napsali kluci, zkušenost s prodejcem mam jen s první kozí a celkem spokojenost..
3 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
Spíš si zkontroluj ložiska v zadní kyvce, která na CARC modelech trpí (jsou z výroby špatně namazána) a utažení krku, což jsou úkony, které se tak nějak někde zapomínají provádět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
Ta Sportka, ke které jsem také o melilinko více nakloněn má také najeto 26 000, opět, jak tomu už bohužel u nás bývá nemá servisní knížku ikdyž je to od výkupce, ale vzhledem k tomu, že mám v ASpiritu kamarády, našli mi, že servis byl dělaný v 10 000 a s předstihem v 19 000 komplet, včetně gufer, destiček, olejů apod. Což by znamenalo, že pokud s ní nikdo nikde nefláknul a choval se k ní alespoň přiměřeně, dojedu tuhle sezónu, ty 3 000km a zajedu s ní do ASpiritu na další třicetitisícovou kontrolu, jen mi šlo o to, jaký je ten motor držák, protože co si budeme povídat, raději bych s najetými 10 000 :), ale takový model se nyní nenaskýtá a jestli v tom ani vy, majitelé nevidíte problém, opět se mi ulehčí starosti :) .
sered píše: Co se podivat do Susice na Prvni a jediny kozicky? Tam se rozhodne chytnes jak s pristupem, tak servisem, znalostma.....
v Sušici se určitě chytne. Jak s přístupem, tak servisem i znalostma. Jen ne s aktuální nabídkou2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
The_Rock píše: Tom-K> Opět díky. Ta Breva 1200, po které pokukuji nejspíš nemá servisní knížku, je dovezená z Itálie, ale prodejce si jí sám přepsal na sebe a jel s ní na dovolenou do Itálie, myslím, takže udělal destičky, olej v motoru, olej v kardanu, brzdovku a to by mělo být snad vše, tudíž je na ní najeto 4000 od servisu, má najeto celkově 26 000. Opravdu se trochu obávám nájezdu, respektive těch kilometrůne, ale jak sám říkáš, důležitý je hlavně to, jak se kdo o motorku staral a tady nemám žádný důkaz, jak s ní bylo nakládáno, takže si říkám,jestli jí mám vysvobodit a starat se o ní anebo jí nechat být a poohlídnout se jinde .
Ta Sportka, ke které jsem také o melilinko více nakloněn má také najeto 26 000, opět, jak tomu už bohužel u nás bývá nemá servisní knížku ikdyž je to od výkupce, ale vzhledem k tomu, že mám v ASpiritu kamarády, našli mi, že servis byl dělaný v 10 000 a s předstihem v 19 000 komplet, včetně gufer, destiček, olejů apod. Což by znamenalo, že pokud s ní nikdo nikde nefláknul a choval se k ní alespoň přiměřeně, dojedu tuhle sezónu, ty 3 000km a zajedu s ní do ASpiritu na další třicetitisícovou kontrolu, jen mi šlo o to, jaký je ten motor držák, protože co si budeme povídat, raději bych s najetými 10 000 :), ale takový model se nyní nenaskýtá a jestli v tom ani vy, majitelé nevidíte problém, opět se mi ulehčí starosti :) .
Těch motorek z itálie "s najetými 20tis, pane" bylo přitaženo tolik, že se tomu chce člověk až smát.
Třeba jako Tento Norge To se člověk musí umlátit smíchy, když ví že z IT se tahají policejní Norge co mají 100-150tis. A najednou, to má 18. No, Janoušek z Mělníka fakt nikdy nezklame.
Každopádně vsaď ja jistotu, i přes vyšší cenu. Ta s původem v ČR a s jasnými km a jasným servisem je dle mého nejrozumnější volba. Servisní knížka je jen kus papíru. Nejdůležitější je co je psáno v Piaggio systému, když už k němu máš přístup
Naposledy editováno 14.08.2014 10:52:12
(reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
pkKun píše: seikos> je pravda, že kdyby to byla vojenská uloženka, nebylo by divné, že ročně najela pouze 2300km
kdyby měla najeto jen 18 a šla na prodej, tak věř tomu že si ji talijáni nechají a koupí si to chlapi mezi sebou. A netahaj to do čech2 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
http://motorky.bazos...GUZZI-BREVA-1100.php
Mám už to teda ale hodně z ruky, ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
The_Rock píše: No a co když Vám ještě navrhnu tuhle hezkou motorku :). CPO si o tomto inzerátu myslíte, pánové? Předem díky za názory.
http://motorky.bazos...GUZZI-BREVA-1100.php
Mám už to teda ale hodně z ruky, ..
(reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
pkKun píše: myslím, že Hrnec bude mít ceny Brevy v hlavě srovnané, neb ji má. Mě to přijde moc.
Mě se to zdá taky moc, ale to není důvod proč to zavrhovat, spousta lidí je ochotna prodat za míň, než inzeruje. Zajeď tam, prohlídni di jí a pak zkus udělat férovou nabídku. Pokud se ti ovšem líbí.
(reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
A s tím, že se projedeš, počítej. Guzzin zase tolik v republice na prodej nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
Upřímně jsem měl vybranou Brevu 1200 ale bez jakékoliv výbavy bez servisky z Itálie, dále pak Sportku 1200 bez servisky po třetím majiteli, prozatím na mě působí tento inzerát nejlpépe ze všech, takže jak píšete, nemá cenu to zavrhovat, uděláme si výlet a vše omrkneme.
Tom-K taky tedy píše, že výbava by mohla být pestřejší, máš určitě pravdu.
Motorky, co jsem měl vybrané se ale pohybovaly kolem 130-145, takže tahle cena, pokud to bude opravdu TOP stav je pro mne relativně akceptovatelná.
Motocykl se mi opravdu líbí a já vám všem děkuji za rady a informace, určitě fórum ještě neuzavírám, protože doufám, že se zde objeví ještě další info o tom, na co si mám dát pozor, při koupi.
Takže má další otázka je prosba o výčet věcí, na které si dát pozor.
Děkuji, dělá mi radost, že Guzzináří jsou pohodoví :)
2 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
A na co si dát pozor? Klasika jako na každé motorce. Podívat se alespoň okem, jestli jsou obě kola ve stopě. Z boku omrknout vidlici, jestli jsou obě trubky v zákrytu a nepoškrábané. Pod krkem se podívat, jestli není urvaný, nebo znovu vařený doraz řízení. To moc zamaskovat nejde. V rejdu by měly být řidítka v obou úvratích stejně daleko od nádrže. Podle fotek ale nečekám problém tohoto typu. Omrknout kotouče. Po nastartování by měla jít pravidelně a poslouchat zvuky. Ty Guzzí tě mohou trochu vyplašit (mě poprvé CARC po rozjetí dost vylekal), ale nemělo by se ozývat žádné kovové klepání. Zkusit zmáčknout spojku, mělo by být slyšet jen její šustění. Když se rozjedeš, tak jestli spojka neprokluzuje a kde zabírá (měla by v horní třetině). Za jízdy jestli jede rovně. Nejlépe pustit řidítka. Při řazení hlavně nesmí vypadávat rychlost a mělo by jít v pohodě domáčknout. Mrknout na to, jestli někde neteče. Mezi motorem a převodovkou může být mírně mastno, ale opravdu jen mírně, to u těchhle motorů bývá, hlavně nesmí nic kapat nebo očividně prosakovat. To by smrdělo guferem na klice, nebo tou zátkou na vačce. Vespod na spojce (uprostřed mezi motorem a převodovkou jako na autě) je díra, tak do ní zkus strčit papírový kapesník, neměl by být mastný. Omrknout, jestli neteče kardan ať už u hrušky, nebo na výstupu z převodovky. Vespod je také díra, tak to zopakuj s tím kapesníkem.
A Guzzmani nejsou pohodoví, ale nejpohodovější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
strakon píše: Sportka je krásná, Breva je ošklivá, ber Sport
Jediné, co mi na Brevě fakt vadí je to paroží místo řidítek a chromovaná zrcátka, ale naživo to není taková hrůza a za tím štítkem se to ztratí. No Daytona to není, ale to ani ta Sportka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto Guzzi 1100 Breva kardan Moto Guzzi Breva 1100 | B12 | 2 | 9.6.2024 v 17:32 B12 |
Výměna gufera kliky Moto Guzzi Brev... Moto Guzzi Breva 1100, Moto Guzzi Breva 850, Moto Gu... | ArtistaCZ | 9 | 11.2.2024 v 19:17 MG1151 |
Moto Guzzi Breva 1100 -Kontrolka dá... Moto Guzzi Breva 1100 | 78ms | 6 | 3.9.2023 v 20:54 78ms |
Co je na tehle Sportce spatne Moto Guzzi Sport 1200 | Animals21 | 26 | 23.7.2023 v 21:33 Ozzy_ |
Málo dobíjí Moto Guzzi Breva 1100 | motočep | 20 | 9.6.2023 v 20:31 Fueltank |