globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu
Zdravím vyznavače jedné stopy.

Už delší dobu se rozhoduji, má první volba byla Breva 1100, moc hezká motorka, která splňuje vše, co já jsem chtěl :), nyní se mi však naskytla možnost koupit Brevu 1200 a také možnost koupit Sportku 1200 a teď babo (žádám Vás) raď. Jedu se na všech motorkách project, samozřejmě, ale stejně by mě zajímaly rady majitelů, jejich spokojenost a jejich názory.

Motorku mám hlavně pro radost, na přemístění z bodu A do bodu B mám auto. Motorka mě má bavit. Jezdím často ve městě, ale nemám to zase do okresek za Prahou tak daleko, takže se často z cesty do práce, která má cca 30km stane cesta na 100 i 200 kilometrů, protože se mi chce jezdit :) . Navíc bych chtěl přítelkyni i někam vzít, například do Alp, Vídně, Itálie a tak hledám něco jiného než byl můj dosavadní chopper Suzuki Marauder VZ 800.

Jak říkám, motorka by měla být ideální jak na krátké projížďky, tak také na delší motodovolenou a neměla by se bát našich silnic. Co jsem se tak všude dočetl, Sportka má horší posez, avšak o něco lepší motor, Breva zase skvělý posez a o něco horší projev motoru, v tom případě se naskýtá možnost Brevy 1200, má někdo zkušenost? :) Vzhledově mě více láká sportka, ale trochu se bojím posezu na delší trasy..

CHTĚL BYCH SE TAKÉ ZEPTAT NA SPOLEHLIVOST DVOU PRODEJCŮ, KONKRÉTNĚ:
GUZZINY.CZ
a
MOTOPALACE.CZ
http://www.motopalac...port-1200-super-cena

Už se opět rozepisuji, spíše tedy žádám o názory a rady, předem díky,
TR

Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 03:33 | Nahoru | #1
Zdar, pohodlí bude na všech třech, a cestovat se na nich dá do aleluja. Sportka sice nemá kvůli krovce batoží "zarážky" proti klouzání vpřed a vzad, což může chybět, ale hlavně pro menší kočky může být pohodlnější, protože je víc zaoblené a nebudou tlačit hrany do stehen. Zadní stupačky jsou totiž poměrně nízko kvůli pohodlí na delších štrekách. Sedlo řidiče je stejné a nemám připomínek. Breva má pohodlnější gumové stupačky. Co se týče rozdílu v posezu, tak za sebe nevím, v čem by měl být horší na Sportce. Je prostě jiný. Já si ho podobně nastavil i na Californii (až na nohy), takže mi vyhovuje. Nečekej žádnou velkou zátěž na ruce jako na zmrzlině. Řidítka jsou sice dost vepředu, ale také poměrně vysoko (i když níž než na Brevě), takže se spíš jakoby zapíráš v horizontálním směru, což je dobré při ostrých brzdách. Na Brevě to bude uvolněnější při pohodových přesunech, Sportku zase oceníš v ostřejších průjezdech zatáček, které jsou pak klidnější a víc tě to ponouká potáhnout. V cestování to normálně rostlého chlapa určitě neomezí. Ostatně bývalý majitel byl s tou mou na Nordkappu a nestěžoval si.
1200 je víc než 1100. Na výkonu to asi moc nepoznáš, jen ta dvanáctka je ještě o něco víc "nasraná". Pokud tedy mluvíme o dvouventilu. Čtyřventilová dvanáctka je jiná. Dole naopak hodnější, ale zase nahoře ti zatáhne víc. Dvanáctka na Brevě i Sportce (dvouventilové) je stejná ale Sportka má, stejně jako Griso, kratší primár, takže delší přesuny ve dvoustovce od ní nečekej. I když dřív by to v tom větru asi přestalo bavit tebe, než tu motorku, ale líbit se jí to také nebude. Zato se tam ty rychlosti sázejí hodně rychle.
Vzhled je úplně individuální, takže nehodnotím.
Já bych zase vybral stejně, ale ty zkušenosti jsou nepřenositelné a co vyhovuje jednomu, druhému nemusí, tož oprubuj a vyber podle pocitů.

S Motopalace žádné zkušenosti nemám a Guzziny pohodový a vstřícný přístup se snahou vyhovět a to i v pořízení dílů a doplňků.

Tož tak a kdybys ještě něco měl, tož se ozvi. Hlavně dobře pořiď.

1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 06:18 | Nahoru | #2
Tak Sportka je Sportka Je víc o zážitku a emocích. Breva je takový dělník a zároveň holka pro všechno. Pohodlné jsou obě a bavit tě budou také obě. Já osobně bych šel do Sportky. Breva bude zase lepší pro batůžek.

Co se týče prodejců, tak Motopalace neznám, ale ta Sportka je původ ČR, což je více než příjemné. Pokud motorka procházela záručním servisem, pak je možné k ní dohledat veškerou servisní historii a i najeté km. I kdyby se "ztratila" servisní knížka. Jinak toho prodejce neznám, podle mě je to nějaký výkup.

Co se Rencaru týče, tak tam bych byl více než opatný. A před ním spíš varoval. Taky jsem u něj nakupoval a vše ok. Ale když chceš něco reklamovat, tak se setkáš jen s alibismem, apatickým jednáním a výmluvami. A ten servis který poskytuje (když to tedy zrovna neservisuje Standa z Olomouce), tak to je katastrofa sama. Kamarádovi umřelo nové Griso po zpackaném záručním servisu který zajišťoval Petr Weigartner (Rencar - motorka koupená u něj jako nová) a Weigartner ho poslal někam, že motorka je 14 dní po záruce a že to má blbý a ať se postará jak chce a neotravuje. Přitom servis byl dělán v záruce na součástku, která krátce po výměně vinou vadné montáže chcípla a vzala sebou celej motor. Ze strany Rencaru jen výmluvy a nezájem.
Naštěstí pomohl Aspirit, který motorku (i když byla po záruce) dokázal opravit a zařídil že fabrika pošle zdarma všechny díly, i když je motorka po záruce.
Takže Rencar ne, bo když přijdou problémy, tak počítej s problémy

Naposledy editováno 14.08.2014 06:31:59

Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 07:18 | Nahoru | #3
vše je rozebráno nademnou . Takže pouze doplním, svez se na obou a co tě chytí za srdce, toho se drž a že si myslím, že ti to něco řekne, to určitě, obzvláště jak ta 12ka klepe mezi nohama a při přidání tě neviditelná kovadlina praští do rámu a ty letíš dopředu .

Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 08:15 | Nahoru | #4
Sportka je hezčí, jinak pokud na breve necháš přehrát palivovou mapu, jede taky slušně.
Ona jede slušně i bez toho, samo to neni R1..
Jinak vse napsali kluci, zkušenost s prodejcem mam jen s první kozí a celkem spokojenost..

Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 10:38 | Nahoru | #5
Jak jsem ti psal do PM, sám jsem kupoval s 41 000 a bylo mi to úplně jedno. Nemá se tam co po... Spíš se ptám, proč měnili desky po 20 000? Ty originál Bremba vydrží hodně. Asi nějací brzdaři. Spíš se dívej na celkový stav a nenechej se vylekat nějakým tím zvukem "navíc". Ona Guzza má pro neznalého trochu nezvyklý zvukový projev.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 10:48 | Nahoru | #6

The_Rock píše: Tom-K> Opět díky. Ta Breva 1200, po které pokukuji nejspíš nemá servisní knížku, je dovezená z Itálie, ale prodejce si jí sám přepsal na sebe a jel s ní na dovolenou do Itálie, myslím, takže udělal destičky, olej v motoru, olej v kardanu, brzdovku a to by mělo být snad vše, tudíž je na ní najeto 4000 od servisu, má najeto celkově 26 000. Opravdu se trochu obávám nájezdu, respektive těch kilometrůne, ale jak sám říkáš, důležitý je hlavně to, jak se kdo o motorku staral a tady nemám žádný důkaz, jak s ní bylo nakládáno, takže si říkám,jestli jí mám vysvobodit a starat se o ní anebo jí nechat být a poohlídnout se jinde .

Ta Sportka, ke které jsem také o melilinko více nakloněn má také najeto 26 000, opět, jak tomu už bohužel u nás bývá nemá servisní knížku ikdyž je to od výkupce, ale vzhledem k tomu, že mám v ASpiritu kamarády, našli mi, že servis byl dělaný v 10 000 a s předstihem v 19 000 komplet, včetně gufer, destiček, olejů apod. Což by znamenalo, že pokud s ní nikdo nikde nefláknul a choval se k ní alespoň přiměřeně, dojedu tuhle sezónu, ty 3 000km a zajedu s ní do ASpiritu na další třicetitisícovou kontrolu, jen mi šlo o to, jaký je ten motor držák, protože co si budeme povídat, raději bych s najetými 10 000 :), ale takový model se nyní nenaskýtá a jestli v tom ani vy, majitelé nevidíte problém, opět se mi ulehčí starosti :) .

Vezmi to, k čemu máš dohledatelnou historii.
Těch motorek z itálie "s najetými 20tis, pane" bylo přitaženo tolik, že se tomu chce člověk až smát.

Třeba jako Tento Norge To se člověk musí umlátit smíchy, když ví že z IT se tahají policejní Norge co mají 100-150tis. A najednou, to má 18. No, Janoušek z Mělníka fakt nikdy nezklame.

Každopádně vsaď ja jistotu, i přes vyšší cenu. Ta s původem v ČR a s jasnými km a jasným servisem je dle mého nejrozumnější volba. Servisní knížka je jen kus papíru. Nejdůležitější je co je psáno v Piaggio systému, když už k němu máš přístup

Naposledy editováno 14.08.2014 10:52:12

(reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 11:18 | Nahoru | #7
The_Rock> je zajímavé, že prakticky žádný dovoz nemá servisku, což podle mého vždy znamená stočeno, navíc jednáli se o moto do 5ti let. Na druhou stranu jsem se setkal spíše s tím, že venku to dávají do servisu, zatímco u nás se na tom snaží většina ušetřit a dělají si to vesměs sami. Proto pak i ztráta servisky , ale u novější moto, pokud to není zrovna policejní, bych se km nebál. Pokud navíc sedí data servisů s průměrným nájezdem, tak bych to bral jako historii dohledanou. A pokud by ti přišlo 20-30tis.km moc, tak já kupoval na 20ti a mám za to, že to je zajeté , navíc alespoň výrobní závady by se již projevili. Jenom doufám, že se nemýlím, chci svoje Griso mít již na pořád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 13:24 | Nahoru | #8

The_Rock píše: No a co když Vám ještě navrhnu tuhle hezkou motorku :). CPO si o tomto inzerátu myslíte, pánové? Předem díky za názory.

http://motorky.bazos...GUZZI-BREVA-1100.php

Mám už to teda ale hodně z ruky, ..

myslím, že Hrnec bude mít ceny Brevy v hlavě srovnané, neb ji má. Mě to přijde moc.

(reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 13:27 | Nahoru | #9

pkKun píše: myslím, že Hrnec bude mít ceny Brevy v hlavě srovnané, neb ji má. Mě to přijde moc.



Mě se to zdá taky moc, ale to není důvod proč to zavrhovat, spousta lidí je ochotna prodat za míň, než inzeruje. Zajeď tam, prohlídni di jí a pak zkus udělat férovou nabídku. Pokud se ti ovšem líbí.

(reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 13:37 | Nahoru | #10
The_Rock> Vypadá hezky, ale za ty prachy by to mělo mít originál boční kufry s držákama a ne, že je budeš muset ještě dokupovat a to budeš, když chceš jezdit s panímámou, ať má kde dát kulmu a žehličku. Ovšem když se podíváš na zahraniční weby, tak se tam prodává dráž, než u nás, takže je otázka, co je vlastně hodně. Za podívání by to asi stálo.
A s tím, že se projedeš, počítej. Guzzin zase tolik v republice na prodej nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spolehlivost prodejců - výběr motocyklu

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2014 v 15:58 | Nahoru | #11
The_Rock> Tak to je pěkný přístup, povozíš se a ještě ti pán zaplatí cestu.
A na co si dát pozor? Klasika jako na každé motorce. Podívat se alespoň okem, jestli jsou obě kola ve stopě. Z boku omrknout vidlici, jestli jsou obě trubky v zákrytu a nepoškrábané. Pod krkem se podívat, jestli není urvaný, nebo znovu vařený doraz řízení. To moc zamaskovat nejde. V rejdu by měly být řidítka v obou úvratích stejně daleko od nádrže. Podle fotek ale nečekám problém tohoto typu. Omrknout kotouče. Po nastartování by měla jít pravidelně a poslouchat zvuky. Ty Guzzí tě mohou trochu vyplašit (mě poprvé CARC po rozjetí dost vylekal), ale nemělo by se ozývat žádné kovové klepání. Zkusit zmáčknout spojku, mělo by být slyšet jen její šustění. Když se rozjedeš, tak jestli spojka neprokluzuje a kde zabírá (měla by v horní třetině). Za jízdy jestli jede rovně. Nejlépe pustit řidítka. Při řazení hlavně nesmí vypadávat rychlost a mělo by jít v pohodě domáčknout. Mrknout na to, jestli někde neteče. Mezi motorem a převodovkou může být mírně mastno, ale opravdu jen mírně, to u těchhle motorů bývá, hlavně nesmí nic kapat nebo očividně prosakovat. To by smrdělo guferem na klice, nebo tou zátkou na vačce. Vespod na spojce (uprostřed mezi motorem a převodovkou jako na autě) je díra, tak do ní zkus strčit papírový kapesník, neměl by být mastný. Omrknout, jestli neteče kardan ať už u hrušky, nebo na výstupu z převodovky. Vespod je také díra, tak to zopakuj s tím kapesníkem.

A Guzzmani nejsou pohodoví, ale nejpohodovější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna gufera kliky Moto Guzzi Brev... Moto Guzzi Breva 1100, Moto Guzzi Breva 850, Moto Gu... ArtistaCZ 9 11.2.2024 v 19:17 MG1151
Moto Guzzi Breva 1100 -Kontrolka dá... Moto Guzzi Breva 1100 78ms 6 3.9.2023 v 20:54 78ms
Co je na tehle Sportce spatne Moto Guzzi Sport 1200 Animals21 26 23.7.2023 v 21:33 Ozzy_
Málo dobíjí Moto Guzzi Breva 1100 motočep 20 9.6.2023 v 20:31 Fueltank
Breva 1100 Moto Guzzi Breva 1100 Causus 4 18.4.2023 v 18:29 dva_hrnce


TOPlist