Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro
seikos píše: Pak je ještě otázka, zdali by nebylo lepší s GS absolvovat enduro školu
Souhlas
PILS>Pak je ještě otázka, jestli ti nebude líto GS tahat do terénu i po absolvování EŠ...
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
nabizi se tu fakt, ze enduro se nenaucis jezdit nikdy, protoze existuje nekonecne mnoho situaci, ktere se v terenu muzou vyskytnout. takze proc nejit rovnou do chtene motorky treba hned do R1200GS, dat na to padaky a trochu to ochranit, coz se ti bude porad hodit a ze zacatku jezdit s rozumem a predvidat. Ja bych v tom problem rozhodne nevidel. chce se to jen nebat!
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
az to koupis dej vedet pojedem se projet
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
Druith píše: Já sem třeba staršího alpa koupil,je to rok 1990,už má najeto přes 77000 km,na silnici výkonově stačí i ve dvou,není to sice na to aby si s tím pořád lítal 170 km/h ale na to normální phodový cestování stačí No a v terénu je to spíš o tom co si dovolíš ty a co snesou pneumatiky. Když tam dáš padáky tak jen zvedneš a jedeš dál,doma pak jen oprášíš blato a nic se neděje. Pořizovací náklady skoro nic, a do oprav sem zatím taky nedal nic,když nepočítám základní věci jako řetězovku,olej atd. Ale jestli se cejtíš tak si klidně GS kup hned. Ale třeba já osobně bych radši šel do Varadera nebo KTM 990 Adventure
Velky varadero to terenu jo... ?
Jinak ALP pokud nenarazis na blbej kus, tak je drzak. Mam 98 a jediny co me ustavicne otravovalo byl problem s nahonem tachometru, coz neni vec kvuli ktery nejedes. Jo a vorezlej vejfuk.Jezdi jich tu hodne takze sehnat dily za rozumnou cenu neni problem. A navic tak motorka ma koncepcne hodne spolecnyho s afrikou a to je neznicitelna motorka.
Soused ma TA rv 90 pretocenej tachometr a porad puvodni rozvodaky.
Jedina nevyhoda TA je ze mi chybi tak 20 koni a 6tka, jinak ty motorce nemam co vytknout.
POkud nato das kvalitni padaky tak je po polozeni ta motorka netknuta (osobne vicekrat vyzkouseno).
2 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
Jo a já osobně byl volil tranďáka nebo Afriku.
Naposledy editováno 07.08.2012 11:55:51
2 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro
Druith píše: Já vím,a proč by ne Varan? Spousta lidí na něm jezdí takovéhle cesty. Jde jen on jestli na to má jezdec. A pochybuju že celou cestu pojede polem. Takže se určitě hodí a malá spotřeba s nízkou poruchovostí určitě přijde taky vhod.
tohle bych chtel minimalne videt jak Varan jede v terenu
KubaLC8 píše: jde o zvyk, ono v terenu nejde jen o motor, ale hlavne o podvozek. v tomhle nema konkurenci KTM, vim o cem mluvim. az pojedes 70 po polnacce a ver mi ze pojedes za kratko, tak treba podvozek na DR650 nestihal vubec. Obavam se, ze TA bude to same, hlavne to bude hur snaset.
Na polnacce zrovna tacho nehlidam ale myslim ze tuhle rychlost bezne davam a nezda se me ze by podvozek extremne nestihal. Otazka je cemu kdo rika polnacka
PILS píše: Jezdec, tím myslím sebe, na nějaké divočiny určitě zatím nemá, ale nějak se začít musí. Asi se pro začátek podívám po nějakém TransAlpu, ta motorka se mi líbí i vzhledově, a třeba budu mít na dlouho vystaráno. Ještě jsem pokukoval po male tenere .... je to, že to je jednoválec problém nebo jde jen o zvyk?
Kamarad ji ma jezdi fakt desnou divocinu. V terenu mit problem nebudes, ale cestovat bych stim nechtel. POmerne dost malej rozsah otacek, ale hlavne ty vibrace.
PILS píše: Jezdec, tím myslím sebe, na nějaké divočiny určitě zatím nemá, ale nějak se začít musí. Asi se pro začátek podívám po nějakém TransAlpu, ta motorka se mi líbí i vzhledově, a třeba budu mít na dlouho vystaráno. Ještě jsem pokukoval po male tenere .... je to, že to je jednoválec problém nebo jde jen o zvyk?
PILS -ak sa na to finančne citiš,tak ti chalani radili dobre.Kup si rovno GS-ko,bud tu r 1200gs alebo si kup GS1150,pripadne GS1100 .Odporučam ti hned kupiť GS-ko až vieš,do čoho ideš.Ono niektory ludia,neboli zrovna nadšeny z chovania tej motorky.No nebolo ich vela.Niekomu vyhovuje viac Japonec,napriklad Varadero alebo V Strom,hlavne teda na ceste.Takže.Ak už kupiš staršieho Trandaka 650-tku,porozmyšlaj aj nad Afrikou!!!! ale ja osobne,ak do buducna chceš GS 1200,pripadne GSA-čko a maš na to financie,kup si rovno staršie alebo novšie GS-ko rovno a je to.Kup GS 1150-tku alebo GS 1100,povoziš sa,ošlahaš to,uvidiš čo je to za motorku a možno si to aj nejaky čas nehaš alebooo si povieš,už to nechcem ani vidieť .
Takže suma sumarum.Kup si hned GS-ko,bud staršie alebo rovno 1200-ku.
Držim palce
Naposledy editováno 07.08.2012 13:12:10
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro
Prostě to GSo kup a zkoušej opatrně a s rozumem.Za rok zjistíš,že jsi udělal velký pokrok.