konečně se mi podařilo sehnat nějaký budíky na moji kawu,protože jsem v začátcích ,nevím kam zapojit u motoru náhon.Poradil by mi někdo kam ten šlahoun našroubovat?Ať hledám jak chci nemůžu nic najít:(,taky mě napadlo jestli to není na kabelovej přenos,ale je to mašina z roku 84...
Pomohla by fotka,nákres ,nebo tak něco..
Díky všem ať to jezdí
Torturus
Tady se ale píše, že už od roku 1982 byl otáčkoměr elektronický. V tom článku je i dost fotek, z kterých se dá leccos poznat.
Náhon tachometru je nejspíš klasicky od předního kola:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pneu na 80-90s léta 400-750ccm Kawasaki GPZ 550 | drejžab | 12 | 12.12.2017 v 19:51 GL1 |
kónické filtry na GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 | žufan. | 11 | 1.6.2016 v 18:25 žufan. |
Cukající motor GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 | Hanz007 | 6 | 5.5.2014 v 15:07 kawagpz |
Karburátor Kawasaki GPZ 550 | Papino | 8 | 23.4.2014 v 22:30 Papino |