vzniklo tohle, ale nevím co se vzduchem, podtlaky na karbecích jsou ok, ale motorka nechce jít nad 6 tis. dle obrázku jde vidět, že je tam molitan. celkem se tam vlezou za sebou 3 , ale ani jedna verze není ok.
Mohl by někdo poradit jak toto vyřešit, kdo má zkušenost?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek kónické filtry na GPZ 550
irmscher1000 píše: To mas jako na každém hrdle karburatoru nasazené tadt toto jo?
Taky jsem trochu v udivu :) vyndej svicky a koukni na barvu.Bud to mas chudy nebo naopak bohaty, ale osobne bych na masinu tohle rozhodne nikdy nedal.
Rozprával som sa cca pred rokom s Lukášom, ktorý robil túto CB750
tie filtre keď osadil, tak to ladil spôsobom, že dal medzi prírubu karbca a filter plastovú prepážku, vyvŕtal do nej dierku, šiel sa odviezť. Dierku zväčšil, šiel sa odviezť. Spravil ďalšiu dierku, zas sa šiel odviezť. Atď. V určitom bode zistil, že to s dierkami prehnal, tak novú prepážku a naspäť a laborovať. Vravel že to chcelo konskú dávku trpezlivosti.
Naposledy editováno 18.05.2016 07:47:29
1 reakcí na tento příspěvek kónické filtry na GPZ 550
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kónické filtry na GPZ 550
Ale o tomto viem veľmi málo, v podstate iba viem že javy ako zotrvačnosť prúdenia plynu a rezonancia pri saní/výfuku existujú a inžinieri v japonsku sa s tým pri návrhu airboxu a aj výfuku zaoberajú a riešia to kompromisom, nakoľko ideálne by bolo mať premenlivý prierez aj dĺžku sacieho aj výfukového vedenia.
Takéto samodomo zmeny s neznalosťou problematiky potom vedú k tomu, čo tu vidíme.
Naposledy editováno 18.05.2016 14:42:49
podle prostoru bych asi zkusil nějaký molitanový hříbky s přírubama - docela slušně to filtruje a nestojí to balík.
nedávno jsem tu postoval rozdíly mezi filtrama, kdy je příruba buď vyřešená jako hladký potrubí až k filtru (to je OK), nebo se dá najít i taková příruba,která má v místě, kde zapadá do filtru (většinou košíkový filtry) znatelný zúžení. Sám jsem toho hodně nalaboroval s filtrama a ty se zúženým průřezem vždycky zafungovaly jako restriktor otáček - nenechaly motor vytočit se na max. A podle mě se ti něco podobnýho stalo tím vrtaným filtrem.
dobrej filtr:
a blbej filtr:
A ano, mám to na každém hrdle :D,
kilix a callowsick. Dík za snahu hoši.
Když to dám do nějakého jakž takž stavu dám vědět, pokud se naseru a dám tam origo, též napíšu .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pneu na 80-90s léta 400-750ccm Kawasaki GPZ 550 | drejžab | 12 | 12.12.2017 v 19:51 GL1 |
Cukající motor GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 | Hanz007 | 6 | 5.5.2014 v 15:07 kawagpz |
Karburátor Kawasaki GPZ 550 | Papino | 8 | 23.4.2014 v 22:30 Papino |
Kawasaki 550gpz nejde nastartovat Kawasaki GPZ 550 | Papino | 3 | 3.4.2014 v 20:02 Papino |