globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kónické filtry na GPZ 550
17.5.2016 v 20:42
Zdarec, potřeboval bych poradit. Airbox má tuhlé gumy, které už neplní svou funkci, tak jsem byl nucen k alternativně.
vzniklo tohle, ale nevím co se vzduchem, podtlaky na karbecích jsou ok, ale motorka nechce jít nad 6 tis. dle obrázku jde vidět, že je tam molitan. celkem se tam vlezou za sebou 3 , ale ani jedna verze není ok.
Mohl by někdo poradit jak toto vyřešit, kdo má zkušenost?
Díky












kónické filtry na GPZ 550

17.5.2016 v 23:20 | Nahoru | #1
Ze by odladit na brzdě - změnit trysky..podle mě je to nahore moc chudé...ale kdo ví..

1 reakcí na tento příspěvek kónické filtry na GPZ 550

18.5.2016 v 06:21 | Nahoru | #2
To mas jako na každém hrdle karburatoru nasazené tadt toto jo?

(reakce na) kónické filtry na GPZ 550

18.5.2016 v 07:03 | Nahoru | #3

irmscher1000 píše: To mas jako na každém hrdle karburatoru nasazené tadt toto jo?



Taky jsem trochu v udivu :) vyndej svicky a koukni na barvu.Bud to mas chudy nebo naopak bohaty, ale osobne bych na masinu tohle rozhodne nikdy nedal.

kónické filtry na GPZ 550

18.5.2016 v 07:47 | Nahoru | #4
tu máš origo gumu a nemusíš riešiť takéto koniny.
Rozprával som sa cca pred rokom s Lukášom, ktorý robil túto CB750




tie filtre keď osadil, tak to ladil spôsobom, že dal medzi prírubu karbca a filter plastovú prepážku, vyvŕtal do nej dierku, šiel sa odviezť. Dierku zväčšil, šiel sa odviezť. Spravil ďalšiu dierku, zas sa šiel odviezť. Atď. V určitom bode zistil, že to s dierkami prehnal, tak novú prepážku a naspäť a laborovať. Vravel že to chcelo konskú dávku trpezlivosti.

Naposledy editováno 18.05.2016 07:47:29

1 reakcí na tento příspěvek kónické filtry na GPZ 550

18.5.2016 v 14:09 | Nahoru | #5
asi jsi si vyrobil restrikci Ale vážně - dírky zřejmě nedokážou pustit dost vzduchu do motoru. Pak to působí jako restrikční kroužek, nebo ne zcela otevřený šoupátko. Počet molitanů je až v druhý řadě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kónické filtry na GPZ 550

18.5.2016 v 14:41 | Nahoru | #6
callowsick> alebo to spôsobuje úplne nevhodnú rezonanciu v prúdení vzduchu do motora, ktorá sa prejavuje pri spomínaných 6000ot/min, možno daná rezonancia spomaľuje prúdenie vzduchu.
Ale o tomto viem veľmi málo, v podstate iba viem že javy ako zotrvačnosť prúdenia plynu a rezonancia pri saní/výfuku existujú a inžinieri v japonsku sa s tým pri návrhu airboxu a aj výfuku zaoberajú a riešia to kompromisom, nakoľko ideálne by bolo mať premenlivý prierez aj dĺžku sacieho aj výfukového vedenia.

Takéto samodomo zmeny s neznalosťou problematiky potom vedú k tomu, čo tu vidíme.

Naposledy editováno 18.05.2016 14:42:49

(reakce na) kónické filtry na GPZ 550

19.5.2016 v 10:54 | Nahoru | #7
kilix> je jasný, že to není jednoduchý, ale dá se to udělat tak, aby motorka +/- uspokojivě fungovala

podle prostoru bych asi zkusil nějaký molitanový hříbky s přírubama - docela slušně to filtruje a nestojí to balík.

nedávno jsem tu postoval rozdíly mezi filtrama, kdy je příruba buď vyřešená jako hladký potrubí až k filtru (to je OK), nebo se dá najít i taková příruba,která má v místě, kde zapadá do filtru (většinou košíkový filtry) znatelný zúžení. Sám jsem toho hodně nalaboroval s filtrama a ty se zúženým průřezem vždycky zafungovaly jako restriktor otáček - nenechaly motor vytočit se na max. A podle mě se ti něco podobnýho stalo tím vrtaným filtrem.

dobrej filtr:







a blbej filtr:




kónické filtry na GPZ 550

19.5.2016 v 20:34 | Nahoru | #8
Hoši dík za rady, nejsem zas úplné pako, jen jsme něco zkusili a snažili dát do reálu, a je jasné, že to chce dost štelování, proto jsem se ptal, jak by to šlo, jinak směs je bohatá. zkusím to vymyslet tak, aby tam bylo těch děr víc, ale menší a pak převrtám ty na obrázku na větší a míň a zkusím, když to nebude to správné kafe, napasuju tam nějak starej originál...gumy fláknu do vařící vody aby změkly a fouknu je tam,...jinak na moto to vypadá dobře až je to k nevíře. Samo, že takhle samotné to tak nevypadá.
A ano, mám to na každém hrdle :D,
kilix a callowsick. Dík za snahu hoši.
Když to dám do nějakého jakž takž stavu dám vědět, pokud se naseru a dám tam origo, též napíšu .

kónické filtry na GPZ 550

28.5.2016 v 07:48 | Nahoru | #9
Tak došla trpělivost a šel starý airbox, mám klid a moto jezdí

kónické filtry na GPZ 550

28.5.2016 v 08:00 | Nahoru | #10
Chyba bude v tom molitanu - molitanovy filtry maji nejakej specialni, vic porovitej molitan, ten co mas na fotce to uplne zadusi.

kónické filtry na GPZ 550

1.6.2016 v 18:25 | Nahoru | #11
Dík assassine i na to jsem myslel, ale už tam mám airbox, tak pokud to někdy budu řešit, určitě změním molitan
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pneu na 80-90s léta 400-750ccm Kawasaki GPZ 550 drejžab 12 12.12.2017 v 19:51 GL1
Cukající motor GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 Hanz007 6 5.5.2014 v 15:07 kawagpz
Karburátor Kawasaki GPZ 550 Papino 8 23.4.2014 v 22:30 Papino
Kawasaki 550gpz nejde nastartovat Kawasaki GPZ 550 Papino 3 3.4.2014 v 20:02 Papino


TOPlist