Asi už jste to někdo řešil, možná jsem špatně hledal. Všude se řešej pneu toho dle rozměru na dvácách a né na moto z 80-90 let. obsahu cca 400-750ccm. všude nacházim jen sportovně-cestovní pneu a výběr nic moc. Můžete mi někdo doporučit pneu se spíše sportovním chováním, abych se na ni mohl spolehnout v každý zatáčce ? asi celkem obtížnej dotaz u tak starý bábiny :D GPZ 550 unitrack
110/90 r18 přední
120/80 r18 zadní
případně zkušenosti s jinym profilem pneu
Dunlop
- Arrowmax streetsmart
Pirelli
- Sport demon
Bridgestone
- BT45 Battlax
Avon
- Roadrider AM26
Metzeler
- Lasertec
Nebral bych Contigo, na ně jsem chválu neslyšel, především stran životnosti a rovnoměrnosti opotřebení.prý slabý kord, takže dej velkýho bacha na rychlostní a hmotnostní index, starý stroje mají sice menší rozměry, ale nároky na nosnost a rychlost jsou stejné jako ty dnešní.
Naposledy editováno 10.12.2017 11:07:22
1 reakcí na tento příspěvek pneu na 80-90s léta 400-750ccm
1. místo (jediná radiální z testu)
Continental Road Attack 2 CR / Classic Attack.
https://www.motorrad...12090-18.846662.html
2.místo
Michelin Pilot activ
https://www.motorrad...12090-18.846654.html
3.místo
Dunlop Arrowmax Streetsmart
https://www.motorrad...12090-18.846646.html
4-5.místo
Bridgestone Battlax BT45
https://www.motorrad...12090-18.846638.html
4-5. místo
Continental ContiGo!
https://www.motorrad...12090-18.846642.html
6.místo
Metzeler sportec klassik
https://www.motorrad...12090-18.846650.html
7. místo
Pirelli Sport Demon
https://www.motorrad...12090-18.846658.html
8. místo
Avon Roadrider
https://www.motorrad...12090-18.846632.html
Naposledy editováno 10.12.2017 13:53:17
BT45: Tvrdá cestovní směs která nijak extra nedrží ale alespoň čitelná a nesmrtelná. Já na nich jezdil rád ale tobě asi moc sedět nebudou.
ContiGo: Nebrat, pokud se nechceš zabít. Měkká guma co nedrží, nevydrží a přední pro mně nečitelně ustřelovala (naštěstí se vždy chytla ale dobrej pocit z jízdy to nepřidá).
Avon Roadrider: Prý ještě tvrdší než BT45, asi proto je docela dost jezdí američani.
Pirelli Sport Demon: Měkká lepivka s krátkou životností.
V tom testu Dunlop na mokru chválí, BT45 nikoliv, Michelin hodnotí jako agilnější, ale za mokra i tak trochu horší než Dunlop - takže BT zkoušet nebudu a zústanu tedy u osvědčených Dunlopů, nebo ze zvědavosti risknu Michelin, ale protože jezdím za každého počasí, tak to chování za mokra je pro mne dost důležité...
Avon podle nich stojí vyloženě za vyližprdel, Sportec-classic o hovno lepší.... Škoda že nehodnotili zbylýá Metzeler Lasertec
Naposledy editováno 10.12.2017 17:27:10
Naposledy editováno 10.12.2017 19:38:46
Dal jsem je, abych měl nové (DOTem) a s ohledem na cena/ provozov ( další, veteránská motka v garáži, ježděná za hezkého počasí, max 1tis km/rok )
Takže ne že bych souhlasil (všeobecně ) se stráťaou - nebrat, ale ve tvém případě ano - pro tvoji potřebu asi vhodné nebudou. Jinak super, jsi další 70-80-90er
to přední by mohlo být třeba : Vzrůstající obliba youngtimerů a vyústila k představení oblíbené a v testech dobře hodnocené pneumatiky ContiRoadAttack 3 ve verzi CR. Navazuje na úspěšného předchůdce ContiRoadAttack 2 CR oproti kterému přináší novou směs a vzorek zlepšující vlastnosti nejen na vodě. Pneumatika bude od druhého čtvrtletí roku 2018 dostupná ve velikostech 100/90 a 110/80 pro přední kolo a v rozměru 150/65 pro zadek, vše na osmnáctipalcový ráfek.
Zadní bohužel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kónické filtry na GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 | žufan. | 11 | 1.6.2016 v 18:25 žufan. |
Cukající motor GPZ 550 Kawasaki GPZ 550 | Hanz007 | 6 | 5.5.2014 v 15:07 kawagpz |
Karburátor Kawasaki GPZ 550 | Papino | 8 | 23.4.2014 v 22:30 Papino |
Kawasaki 550gpz nejde nastartovat Kawasaki GPZ 550 | Papino | 3 | 3.4.2014 v 20:02 Papino |