Pro je prý hlavně Honda, KTM to třeba moc nevoní a já se připojuju.Produkční supersporty závodí všude,tak by se nám prototypy a jejich ojedinělost úplně vytratila.To ať raději oživí supermona a nacpou do nich přeplňování :D ,to by byl rachot.Nebo bych povýšil BoT na úroveň světa :lol: .
Z MotoGP se nám vytrácí, exoty a to je škoda.
http://www.motorcycl...cmotogpclassdrawnup/
3 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
a: obsah 500(polovicni motor z predeslych litru) prototyp
b:obsah 400(pulka soucastnych moto gp) prototyp
c:obsah 600(produkcni motory) a zbytek prototyp
no a svete div se,vyhraje to zrejme ten nejvetsi paskvil *no* *no* =o
2 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Už to nebude dlouho trvat a na tratích budou jezdit jenom suprsračky.
Moc se mi nelíbí jak se na to těšíte.
Kdyby aspoň někdo z vás okusil jízdu na 2T 250 :thmubup: :thmubup: :thmubup:
250 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
ta aprilka je krutost :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Já zas závodně nic jinýho nejel, na 6004T jsem se svez a oproti 250 je to sračka. *no* *no* *no* .
Nevím, asi jsem divnej, až se stím nesvezu, tak končím.
Nevím proč bych měl jezdit na něčem co mě nebere!!!
Pak zkusím ještě dváci.
Jezatec píše: assassin>
Já zas závodně nic jinýho nejel, na 6004T jsem se svez a oproti 250 je to sračka. *no* *no* *no* .
Nevím, asi jsem divnej, až se stím nesvezu, tak končím.
Nevím proč bych měl jezdit na něčem co mě nebere!!!
Pak zkusím ještě dváci.
Resim to same, 600kilo mi nic nerika, proto zvolim cestu ( pro nektere nepochopitelnou ) k litrovemu V2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Jezatec píše: Ach jo *no* *no* *no*
Už to nebude dlouho trvat a na tratích budou jezdit jenom suprsračky.
Moc se mi nelíbí jak se na to těšíte.
Kdyby aspoň někdo z vás okusil jízdu na 2T 250 :thmubup: :thmubup: :thmubup:
platí to i pro dvěpade starou 30 let? ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Prusa #94 píše: [quote=Jezatec]Ach jo *no* *no* *no*
Už to nebude dlouho trvat a na tratích budou jezdit jenom suprsračky.
Moc se mi nelíbí jak se na to těšíte.
Kdyby aspoň někdo z vás okusil jízdu na 2T 250 :thmubup: :thmubup: :thmubup:
platí to i pro dvěpade starou 30 let? ;) [/quote]
:lol: :lol: :lol:
Nahodou jak jsem videl ty veterany co predvadeji tak klobou dolu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Krajinkář píše: [quote=Prusa #94][quote=Jezatec]Ach jo *no* *no* *no*
Už to nebude dlouho trvat a na tratích budou jezdit jenom suprsračky.
Moc se mi nelíbí jak se na to těšíte.
Kdyby aspoň někdo z vás okusil jízdu na 2T 250 :thmubup: :thmubup: :thmubup:
platí to i pro dvěpade starou 30 let? ;) [/quote]
:lol: :lol: :lol:
Nahodou jak jsem videl ty veterany co predvadeji tak klobou dolu.... [/quote]
Snažíme se jezdit přímo úměrně ke stáří našich strojů.
Přece si to nerozbijem ne? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Prusa #94 píše: [quote=Krajinkář][quote=Prusa #94]
platí to i pro dvěpade starou 30 let? ;)
:lol: :lol: :lol:
Nahodou jak jsem videl ty veterany co predvadeji tak klobou dolu.... [/quote]
Snažíme se jezdit přímo úměrně ke stáří našich strojů.
Přece si to nerozbijem ne? :D [/quote]
To potom nevim co znamena prima umera :D:D:D .
U motorek to samý, dneska už skoro nepozám Ho Ka Su Ya od sebe, je to na jedno brdo :)
Konstrukční nápaditost veškerá žádná. Proto jsem držel palce aprilii cube a od začátku ducati a některým předem prohraným projektům - jako např šestiválec neznámé značky (jen proto aby aspoň zavrčel) *yes* snaha je víc mež být uniformní :) *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
Krajinkář píše: [quote=Prusa #94][quote=Krajinkář]
:lol: :lol: :lol:
Nahodou jak jsem videl ty veterany co predvadeji tak klobou dolu....
Snažíme se jezdit přímo úměrně ke stáří našich strojů.
Přece si to nerozbijem ne? :D [/quote]
To potom nevim co znamena prima umera :D:D:D . [/quote]
já na to dodneška taky nepřišel :D
ale ono to jednou přijde :lol: :lol:
Prusa #94 píše: [quote=Krajinkář][quote=Prusa #94]
Snažíme se jezdit přímo úměrně ke stáří našich strojů.
Přece si to nerozbijem ne? :D
To potom nevim co znamena prima umera :D:D:D . [/quote]
já na to dodneška taky nepřišel :D
ale ono to jednou přijde :lol: :lol: [/quote]
Zalezi co prijde...protoze jak jsem to videl, tak si rikam ze to snad neni ani mozne, co si na tech strojich nekteri dovoli...Asi to je o zvyku.
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
No kompromis...bez přívěr a klapek, točíš 9 až 13 tisíc jinak to nejede, masakr!!!
Dobrejch 55 až 60 koní, v pohodě přes dvěstě a váha bez benzínu 105 kilo, když si koupíš novou kapotu! Na starou naplácáš nějaký kilo kitu navíc ;)
Mám Třipade, to jede ještě víc *yes* *yes* *yes* s válci 3G300 72koní podle výrobce,váha stejná,
s novými písty 7 až 11,5 tisíc, pak se otáčky zvyšují, no prostě bez komentáře *yes* *yes* *yes*
Už, aby Vás všechny nakazila, ta krááásná dvoutaktní nemoc!!! *yes* *yes* *yes* :marod: :marod: :marod: !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
jsem trošku patriot, tak nezbejvá nic jinýho než prohnat naší Jawku ;)
Yamaha je asi větší mazec, ale Jawka je podobná. Cca. 50 koní, váha asi 110 a jede to od sedmi do jedenácti. Písty to moc nežere, ale nesmí tam nic ulítnout, jinak je fůnus. Neni na to vůbec nic.
Tu třipade máš šestikanála?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
600ccm mi přijde moc