Téma: MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
 
13.9.2007 v 10:19
Jen se uklidnila diskuse o gumách,je tu další.Dorna splodila první návrh náhrady stávající třídy 2T 250 cm3 třídou 4T 600cm3.Pravidla jsou ale dosti striktní a mělo by se v podstatě jezdit na sériových strojích bezmála stejných jako jsou SSP,jen s možností modifikace rámu + bežně dostupný bezolovnatý benzín.(více ad odkaz)
Pro je prý hlavně Honda, KTM to třeba moc nevoní a já se připojuju.Produkční supersporty závodí všude,tak by se nám prototypy a jejich ojedinělost úplně vytratila.To ať raději oživí supermona a nacpou do nich přeplňování :D ,to by byl rachot.Nebo bych povýšil BoT na úroveň světa :lol: .
Z MotoGP se nám vytrácí, exoty a to je škoda.

http://www.motorcycl...cmotogpclassdrawnup/

1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

20.9.2007 v 09:32 | Nahoru | #1
Dvě pade stará 30let, to máme nějaký rok 77, dost dobrej stroj Yamaha TZ 250, s válci typově 4A100...tak zvané žrouti pístů!!!
No kompromis...bez přívěr a klapek, točíš 9 až 13 tisíc jinak to nejede, masakr!!!
Dobrejch 55 až 60 koní, v pohodě přes dvěstě a váha bez benzínu 105 kilo, když si koupíš novou kapotu! Na starou naplácáš nějaký kilo kitu navíc ;)
Mám Třipade, to jede ještě víc *yes* *yes* *yes* s válci 3G300 72koní podle výrobce,váha stejná,
s novými písty 7 až 11,5 tisíc, pak se otáčky zvyšují, no prostě bez komentáře *yes* *yes* *yes*
Už, aby Vás všechny nakazila, ta krááásná dvoutaktní nemoc!!! *yes* *yes* *yes* :marod: :marod: :marod: !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

20.9.2007 v 11:19 | Nahoru | #2
Jezatec>
jsem trošku patriot, tak nezbejvá nic jinýho než prohnat naší Jawku ;)
Yamaha je asi větší mazec, ale Jawka je podobná. Cca. 50 koní, váha asi 110 a jede to od sedmi do jedenácti. Písty to moc nežere, ale nesmí tam nic ulítnout, jinak je fůnus. Neni na to vůbec nic.
Tu třipade máš šestikanála?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist