Pro je prý hlavně Honda, KTM to třeba moc nevoní a já se připojuju.Produkční supersporty závodí všude,tak by se nám prototypy a jejich ojedinělost úplně vytratila.To ať raději oživí supermona a nacpou do nich přeplňování :D ,to by byl rachot.Nebo bych povýšil BoT na úroveň světa :lol: .
Z MotoGP se nám vytrácí, exoty a to je škoda.
http://www.motorcycl...cmotogpclassdrawnup/
1 reakcí na tento příspěvek MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
No kompromis...bez přívěr a klapek, točíš 9 až 13 tisíc jinak to nejede, masakr!!!
Dobrejch 55 až 60 koní, v pohodě přes dvěstě a váha bez benzínu 105 kilo, když si koupíš novou kapotu! Na starou naplácáš nějaký kilo kitu navíc ;)
Mám Třipade, to jede ještě víc *yes* *yes* *yes* s válci 3G300 72koní podle výrobce,váha stejná,
s novými písty 7 až 11,5 tisíc, pak se otáčky zvyšují, no prostě bez komentáře *yes* *yes* *yes*
Už, aby Vás všechny nakazila, ta krááásná dvoutaktní nemoc!!! *yes* *yes* *yes* :marod: :marod: :marod: !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
jsem trošku patriot, tak nezbejvá nic jinýho než prohnat naší Jawku ;)
Yamaha je asi větší mazec, ale Jawka je podobná. Cca. 50 koní, váha asi 110 a jede to od sedmi do jedenácti. Písty to moc nežere, ale nesmí tam nic ulítnout, jinak je fůnus. Neni na to vůbec nic.
Tu třipade máš šestikanála?