Téma: MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
 
13.9.2007 v 10:19
Jen se uklidnila diskuse o gumách,je tu další.Dorna splodila první návrh náhrady stávající třídy 2T 250 cm3 třídou 4T 600cm3.Pravidla jsou ale dosti striktní a mělo by se v podstatě jezdit na sériových strojích bezmála stejných jako jsou SSP,jen s možností modifikace rámu + bežně dostupný bezolovnatý benzín.(více ad odkaz)
Pro je prý hlavně Honda, KTM to třeba moc nevoní a já se připojuju.Produkční supersporty závodí všude,tak by se nám prototypy a jejich ojedinělost úplně vytratila.To ať raději oživí supermona a nacpou do nich přeplňování :D ,to by byl rachot.Nebo bych povýšil BoT na úroveň světa :lol: .
Z MotoGP se nám vytrácí, exoty a to je škoda.

http://www.motorcycl...cmotogpclassdrawnup/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

20.9.2007 v 11:19 | Nahoru | #1
Jezatec>
jsem trošku patriot, tak nezbejvá nic jinýho než prohnat naší Jawku ;)
Yamaha je asi větší mazec, ale Jawka je podobná. Cca. 50 koní, váha asi 110 a jede to od sedmi do jedenácti. Písty to moc nežere, ale nesmí tam nic ulítnout, jinak je fůnus. Neni na to vůbec nic.
Tu třipade máš šestikanála?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

21.9.2007 v 13:52 | Nahoru | #2
Prusa #94>Jo, jo, to jsou právě ty válce 3G300, ale můžu říct že ta druhá má čtyřkanál a když jsou nový písty, tak to je to samý. Zdá se mi, ale že ty čtyřkanály maj horší spodek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist