Téma: MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
 
13.9.2007 v 10:19
Jen se uklidnila diskuse o gumách,je tu další.Dorna splodila první návrh náhrady stávající třídy 2T 250 cm3 třídou 4T 600cm3.Pravidla jsou ale dosti striktní a mělo by se v podstatě jezdit na sériových strojích bezmála stejných jako jsou SSP,jen s možností modifikace rámu + bežně dostupný bezolovnatý benzín.(více ad odkaz)
Pro je prý hlavně Honda, KTM to třeba moc nevoní a já se připojuju.Produkční supersporty závodí všude,tak by se nám prototypy a jejich ojedinělost úplně vytratila.To ať raději oživí supermona a nacpou do nich přeplňování :D ,to by byl rachot.Nebo bych povýšil BoT na úroveň světa :lol: .
Z MotoGP se nám vytrácí, exoty a to je škoda.

http://www.motorcycl...cmotogpclassdrawnup/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

18.9.2007 v 18:10 | Nahoru | #1
assassin>
Já zas závodně nic jinýho nejel, na 6004T jsem se svez a oproti 250 je to sračka. *no* *no* *no* .
Nevím, asi jsem divnej, až se stím nesvezu, tak končím.
Nevím proč bych měl jezdit na něčem co mě nebere!!!
Pak zkusím ještě dváci.

(reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

18.9.2007 v 18:20 | Nahoru | #2

Jezatec píše: assassin>
Já zas závodně nic jinýho nejel, na 6004T jsem se svez a oproti 250 je to sračka. *no* *no* *no* .
Nevím, asi jsem divnej, až se stím nesvezu, tak končím.
Nevím proč bych měl jezdit na něčem co mě nebere!!!
Pak zkusím ještě dváci.


Resim to same, 600kilo mi nic nerika, proto zvolim cestu ( pro nektere nepochopitelnou ) k litrovemu V2.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist