Předem děkuji za radu.
Pepa
Naposledy editováno 03.01.2020 19:53:17
1 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
Naposledy editováno 03.01.2020 22:25:58
1 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
sanbay píše: To ani nezjišťuj zbytečné jednou odhlášený doklady nikdo do registru nevrátí jediná výjimka je když byla nahlášena krádež vozidlo se po roce vyřadí a třeba po třech letech se najde tak to jedině lze vrátit!!! Ušetříš si běhání a dozvíš se tohle přihlásit to jde na veterány a máš klid
ale hovno, za určitých podmínek doklady odhlášené 2001-2004 do registru vrátíš. Osobní zkušenost.
1 jsem ji musel přidat do dědictví na mého otce(jako možného dedice), jelikož se v předchozím řízení vůbec neřešila.
2 jsem šel na urad se záznamem o dědictví a plnou mocí od otce pro převod
Následně mi bylo sděleno že motocykl dávno zanikl již někde v jiném okresu a tudíž není vůbec nikde registrována (jako by neexistovala) a že mi jí přihlásit nemůže.
K mému velkému štěstí a faktu že jsem do převodu dal velké úsilí mi paní na registraci vozidel nakonec motorku znovu zaevidovala i když by prý neměla.
Takže možné je vše, když se chce.
Celkově mě to vyšlo tuším do litru.
Edit. Měl jsem ale jen velký TP, kde byl děda stále registrován i když byl na úřadě již vyřazen.
Naposledy editováno 04.01.2020 11:41:49
1 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
Od 1.7.2001 do 30.4.2004 vozidlo trvalým vyřazením neztrácelo ze zákona technickou způsobilost, zákonodárce ani nevyžadoval ekologickou likvidaci protože ta je povinná až od roku 2004 kdy byla zavedena pod tlakem EU.
Rozhodující je proto záznam v technickém průkazu motocyklu, pred 1.7 2001 evidovala vozidla Policie , roh TP se stříhal a v tP se vyznačovala jeho neplatnost,takový TP se nedá oživit, od 1.7 2001 do 30.4 2004 evidoval vozidla Okresní úřad a pozdeji Městský úřad, roh TP se podle zákona nestříhal, do TP se psalo pouze TRVALÉ VYŘAZENÍ vozidla a čislo jednaci a datum...
Od 1.5.2004 se do TP psalo trvalé vyřazení vozidla, současně se tam uváděla informace o ztrátě technické způsobilosti vozidla + informace o zneplatnění technického prlkazu, zpravidla to byl otisk úředního razitka.
Poslední novela zákona z dílny pana Stanjury nekdy z let 2014-2015 zavedla pojem ZÁNIK vozidla, vyžaduje se ekolikvidace, vozidlo ztrácí technickou způsobillost, technický průkaz je neplatný, opět bylo zavedení stříhaní leveho horniho rohu v delce minimalně 4 cm, v prechodnych ustanovenich zakona je i nformace že všechna vozidla trvale vyřazena podle minulého ustanoveni zakona ( toho která platilo až po 1.5.2004) se povazuji za zanikla. Zakonodarce tim mimo jiné cílí na skupinu vozidel,vyřazenych podle jedne svejkovske novely zakona ktera platila asi 2 roky, kdy stacilo nahlasit zánik úcelu vyuzití, napriklad jako psi bouda nebo jako sklad dreva a urad podle tohoto zakona mohl vozidlo trvale vyradit.
To co jsem uvedl jsou nezpochybnitelá ZÁKONNÁ fakta, mohl bych sem SAMOZŘEJME dát konrétní zákonné formulace ale nEMÁM NA TO ČAS, .pochopitelně vím úplne přesně kde ty za´kony vyhkledat vcetne pořislušych ustanoverní...
BOHUŽEL PROBLÉM JE JINDE :::::::::::::::::::
Před 5 lety i pred 3 lety platila troxchu jina pravidla
EU nařízení v současnosti ZAKAZUJE uvádět do provozu a registrovat motocykly neplnící emisní normu EURO 4, automobily neplnicí normu EURO 6-2, casove omezene vyjimky muže udelit MDCR.
Bohužel je to napsáno nesrozumitelně, chybí definice pojmu "uvadet do provozu"... . Pokud bylo neco z registru trvale vyřazeno, znamenalo by to, že to tedy v registru není a neni to oficialne ani provozovano...pokud to zadatel chce dostat zpet do registru, musi byt splnény podminky dnesni legislativy. .Technickou způsobilost to sice neztratilo ale uz to neplni emisni normu EURO 4 a EU legisaltiva nás svazuje....
Takte vubec nejde o to si myslí nějaká neproškolená úrednice, to ze je motocykl podle ceskeho zakona porad technicky způsobily je jasne .....to nikdo nezpochybní...jde jen o výklad EU směrnic a narízení, omezujici registraci a uvadeni do provozu vozidel s ohledem na emisni normu.
Vzhhledem k tomu že EK zmocnila ministerstvo dopravy k udeleni vyjimek, vznesl bych oficiální dotaz přímo na MDCR, zda se vyjimky zverejnene na webu MDCR vztahuji i na tato vozidla...( na webu MDCR staci zadat do vyhledavace slovo "doprodeje" a najdete tam prohlašenio MDCR, ktere je stejne nesrozumitelne jako EU narizeni).
Tento problem bohuzel na uradu spis dopadne tak, že rovnou reknou že bez EURO 4 mas smulu
Naposledy editováno 04.01.2020 13:52:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
2 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
S výše uvedeným postupem je hodně běhání a starostí. Kvůli tomu aby ses jednou za rok projel kolem baráku? Není lepší se na to vyprdnout?
Naposledy editováno 04.01.2020 16:13:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
mimochodem ja si ten dotaz na MDCR vznesu, protze by mne zajimalo zda by mi dnes nekdo prihlasil Babetu 207, ktera neplni EURO 4...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
CRF1000 píše: vilemx> staci najit pitomce ktera nerozumi sve praci a vse je mozne, v kazdem pripade bych to dedictvi dotahl do konce a kdyyb to nevyslo do silnicniho registru, dal bych to do historického
mimochodem ja si ten dotaz na MDCR vznesu, protze by mne zajimalo zda by mi dnes nekdo prihlasil Babetu 207, ktera neplni EURO 4...
V dnešní době ani pitomec neudělá nic, protože systém ho dál nepustí.
Taky jsem řešil neřešitelný problém - potřeboval jsem zrušit pohon LPG u tchánova skoro veterána P406 z roku 1995. Šlo o zřejmě tovární zástavbu - auto bylo dovezené před skoro 20 lety z Holandska a mělo systém vstřikování kapalného (!) LPG. Všechno bylo vymontované certifikovanou dílnou s kulatým razítkem, byl od toho protokol, mělo to jít jak po másle. Ztroskotalo to na tom, že v techničáku ani nikde jinde nebyla původní pohotovostní hmotnost před zástavbou, jen ta s LPG. Už jsem byl docela zoufalej, zkusil jsem obvolat několik úřadů, až jsem narazil na pána, kterej mně po krátkém rozhovoru a ladění na společnou notu řekl, ať si seženu kopii papírů identického auta s tímto údajem NEBO prej by ještě snad šel "vážní lístek". Nechápal jsem , do vysvětlovaní se mu moc nechtělo, ale nakonec z něj vypadlo, ať si zajedu někam, kde mají certifikovanou váhu (kovošrot, uhelné skladu) a přijedu z protokolem z tohohle vážení a to číslo mně napíše jako pohotovostní hmotnost. No jak řekl, tak jsem udělal a fakt to tam bez problémů napsali.
Na magistrátním registru mně ovšem předtím 2x bez okolků vyhodili a ještě jsem dostal vynadáno, že mně chybí nějaký další "zákonný" papír, který ovšem u takhle starých aut vůbec neexistoval. Ono by to šlo asi i tam, po telefonu mně jedna paní řekla, že ona by mně to LPG odepsala, ale holt když je tam 6-8 přepážek, tak se pak těžko trefuje...
Představa že každý úředník jedná vždy jen a pouze dle zákona je úsměvná, a potom žádný zákon nedokáže obsáhnout a zobecnit 100% reálných situací, které mohou nastat...
2 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
tj podle by sla i tato cesta, ze si udelas plnou moc na zastupovani ve vsem a dojdes s tim na urad rovnou.
je to nelegalni, ale dneska s tema vsema nesmyslnyma buzeracema me to moralne prijde v poradku, kdyz se nedeje nic co by nekoho poskodilo.
1) Potřebuješ ověřenou plnou moc.
2) V systému je prý jasně uvedeno že majitel je mrtvý. Systém je asi nějak napojen na další systémy, registr obyvatel a podobné. Jaký papíry k tomu jsou potřeba jsem nezjišťoval. Patrně nějaký papír od notáře, kde bude uvedeno, že motorka nyní patří žadateli o přepis.
Takže když dojdeš na úřad "rovnu", budeš akorát za pitomce
Já kdysi na sebe přepsal pionýra v 15letech, bez rodičů a bez i bez velkého TP, bylo to na DI VB a paní u okénka mi zapsala do malého bez problémů...čo bolo to bolo
Naposledy editováno 06.01.2020 10:23:02
Takže mohlo to být dodáno na trh, také provozováno ale registrovat to už nejde....
1 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
je to asi tak, že motocykl již byl uveden výrobcem na trh a také byl majitelem uveden do provozu...byl také registrován.....
nová přísnější EU legislativa se vztahuje na výrobky, nově uváděné na trh , takže na vozidlo které bylo schváleno a uvedeno na trh podle minulé legislativy se pořád vztahuje dobová právní úprava
Pro opětovný zápis do registru se použije ustanovení §6 zákona 56/2001 Sb., předloží se velký TP, protokol z technické prohlídky obsahující i evidenční kontrolu, zelená karta - povinné ručení a moto se přihlásí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
dave-lister píše: K čemu všichni tak lpíte na těch papírech? Pokud to je veterán v odpovídající stavu lze udělat veteránskou registraci.
...
2 reakcí na tento příspěvek obnovení odhlášených dokladů v roce 2001
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3909, 3910] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117293 | Dnes v 16:31 DesperateDan |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |