jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SPIJKER> Tvl, ty s tím naděláš, prasklej rám noooo, booože to seš tady správně, ale ještě že nemáš K5, to bys byl nasranější správný bajky nerozhodí nějaká prasklina na rámu jsem se tu dozvěděl
notone.. dyt ja s tim jezdil opatrne v Mejte a jakoby nic ani nebylo... anglii kolem dokola.. 12500 km jsem na tom najel..
no jako velkou mrdku jsem si koupil...
a fakt by mi chybelo po secteni vseho.. obe motorky amann plus servisy..... fakt by mi na novou jedenactku s karboovymi uz chybelo penez jen malicko doplatit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: SPIJKER> nebudu ti tady říkat že jsem ti to říkal ..... ale říkal jsem ti to
nojono..ale ja chtel erko 2003 ..a ...tak jsem si nakoupil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Proto mám ZX10 tam je rezerva v provozu
Naposledy editováno 18.12.2019 11:47:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: GRASSEL> není koní není nikdy dost
No právě, to je samozřejmě pravda, protože čím víc koní, tím větší rezerva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 18.12.2019 12:17:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Když ale vemeš motorku s podstatně menším výkonem a taháš za ní jak za gumovou kačenu, tak prostě víš že tam výkonovou a životnostní rezervu prostě nemáš
zdárnej příklad toho, je právě Spijker, kterej jede na RSV stejně jako já na ZX10 ale samozřejmě na hranici limitu tý motorky no a naposled když takhle za mnou letěl, tak prostě řekla že už ne a že na to sere
Jinak řečeno, když vím že na zx10 jedu stejně rychle jako třeba někdo na tý RSV tak vím, že prostě na tu motorku jedu krásný cestovní tempo.
Já jsem ale jen cestovní kochatel, takže takhle to vidím já .... jinak samo, že když vyjedu někam na hlavní silnici, tak najednou už jí drtíš víc
Prostě nechci tady žvatlat sračky o využití výkonu protože to je píčovina ale prostě mi dělá dobře že nejedu na hranici tý motorky a že jí vlastně šetřím jsem zjistil teda
edit: a zrovna guma u zx10 není to co by byl problém s výkonem, tam je právě problém ten že na těch okreskách by ses na každým výjezdu epesně rozvěsil páč bys letěl v brutální svíčce do stromu
Naposledy editováno 18.12.2019 13:38:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Motor musí makat, jinak se zasere karbonem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: GRASSEL> Tak to já radši ždímu mrdku do sraček, protože pak mám pocit že jsem kudlař
Motor musí makat, jinak se zasere karbonem
No to je pravda no
karbonem se mi snad nezanese, občas to otevřu i nad 3000ot.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SPIJKER píše: GRASSEL> ja jezdim opatrne a podle predpisu, mi to staci i konma..
V tom případě tvoje RSV asi nesnáší předpisy tak se na to vysrala a mrdá systém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SPIJKER píše: GRASSEL> ja jezdim opatrne a podle predpisu, mi to staci i konma..
A kdo ti to predepisuje?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: FiZzeR> Tvl ty si nepochopil co jsem tu říkal a já se do toho uplně zamotal jasně že výkonu není nikdy dost, jasně že je okamžik kdy to otevřeš naplno, ale čím míň je těch okamžiků, tím líp pro tu motorku .... tzv. když vím, že zx10 na těch okreskách co jezdím otevřu naplno jen párkrát, tak vím, že jí vlastně krásně šetřím a že jsem k ní krásně hodnej
Když ale vemeš motorku s podstatně menším výkonem a taháš za ní jak za gumovou kačenu, tak prostě víš že tam výkonovou a životnostní rezervu prostě nemáš
zdárnej příklad toho, je právě Spijker, kterej jede na RSV stejně jako já na ZX10 ale samozřejmě na hranici limitu tý motorky no a naposled když takhle za mnou letěl, tak prostě řekla že už ne a že na to sere
Jinak řečeno, když vím že na zx10 jedu stejně rychle jako třeba někdo na tý RSV tak vím, že prostě na tu motorku jedu krásný cestovní tempo.
Já jsem ale jen cestovní kochatel, takže takhle to vidím já .... jinak samo, že když vyjedu někam na hlavní silnici, tak najednou už jí drtíš víc
Prostě nechci tady žvatlat sračky o využití výkonu protože to je píčovina ale prostě mi dělá dobře že nejedu na hranici tý motorky a že jí vlastně šetřím jsem zjistil teda
edit: a zrovna guma u zx10 není to co by byl problém s výkonem, tam je právě problém ten že na těch okreskách by ses na každým výjezdu epesně rozvěsil páč bys letěl v brutální svíčce do stromu
presne proto sem si koupil prvniho japonce v roce 2000. protoze sem jezdil na Jawe 350 a pri 130 na dalnici byla drzena brutalne u krku a dlooooouho. pak sem jel to samy ve 130 na GSXR750 '86 a byl sem v pulce otackomeru a mel sem hrozne dobrej pocit, ze tu motorku nedrhnu na krev.
jasne jak pise Fizz, tak zas je treba to obcas prohnat aby se motor protahnul a nadechnul a odtucnil, proto rikam taky, ze 'omezovac je muj bratr', ale to neni tak casto aby to bylo permanentne abych tak rekl.
a kdybych mel pocit, ze ZX10 drtim u krku moc casto, tak si poridim neco silnejsiho. jo, za ty leta a najety km byla drzena u krku v souctu asi hodne, ale to zas svedci o kvalite, i pres vsechny problemy co byly, ktery jsou za ty roky proste banality.
Naposledy editováno 18.12.2019 20:50:58
Naposledy editováno 19.12.2019 03:22:58
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Jo a kdybyste někdo chtěli něco v čem se můžete furt hrabat, tak šnekobus je furt k mání
Naposledy editováno 19.12.2019 11:35:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
A to jsem tomu dával čočku po starých silnicích na vysočině, lítal co to šlo (dálnice 190kmh pořád) a fakt super. Nemůžu vynachválit.
Naposledy editováno 19.12.2019 12:52:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |