kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.10.2019 12:41:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: assassin> hel nechce se mě číst ty tvoje romány ,ale v praxi to funguje tak že se postaví prototypová serie modelu.Ten se podrobí všemožným zkouškám včetně nájezdu 100t.km a pak se do šroubku rozebere.A měří se a měří a píšou protokoly a bla bla bla. A pak přijde "zhora příkaz - moc kvalitní málo opotřebené snížit jakost materiálu zvětšit toleranční pole atd atd. Znáš někoho v Česaně? Tak se zeptej .Ale musí to bejt fakt kámoš jinak se o tom mluvit samosebou nesmí
Par let jsem tam jako konstrukter delal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Par let jsem tam jako konstrukter delal
A je to tak nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Shrnul bych to asi tak - nejdražší ve vývoji je cas, diky postupům ktere byly nastineny (rozdělení vývoje) je casu malo - casto je potreba odevzdat sériovou konstrukci driv nez dobehne vyroba prototypu a natoz jeho testování. Z mého pohledu by nastineny postup s umělým znekvalitnovanim výrobku byl drazsi nez to nechat jak to je. Jakékoliv zásahy do již beziciho procesu jsou drahe a přistupuje se k nim az ve chvili kdy se tam objeví nejakej zásadní pruser. Příprava výroby bezi současne s konstrukci, pro ty zmeny tam nebývá cas a je to pomerne slozita byrokracie.
Chapu, ze moje zkusenosti z interiéru nejsou uplne ideální pro posuzování konstrukce podvozku - ale ja jsem nikdy nedostal zadani na to nekde neco ošidit. Šetření je samozrejme zaklad pri konstrukci - udelat to snadne (tzn i levne) na výrobu je znamka dobre konstrukce. Kdyz kreslim plastovej dil, snazim se aby co nejvetsi cast dílu sla udelat ve smeru co se dělí forma a ušetřit kazdej slider - to neni z mého pohledu ojebavani, udelat složitou/drahou formu umi kazdej vul. Spis bych rekl, ze diky tomu, ze je spousta mladých konstruktérů co nemají zkusenosti s klasickými metodami výroby, ze se naopak konstruují drazsi dily nez drive.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: a jestli je pro tebe dvojkova v70 komunikativní řidičské auto s dostatkem odezvy tak věř tomu, ze z tveho pohledu neni na zadnym novým bmw nic spatne
Víš, jak chceš po ostatních aby nepřekrucovali ty tvý výroky, když to děláš sám?... To výše má být reakce na to, že jsem napsal, že podvozek Volva ne že nedává odezvy a je tupej...? Ach jo...
Já přeci nepsal že je to sporťák s úžasným feedbackem... Tak nechápu proč tohle...
Já jen aby ses zase necejtil dotčen, až to podobně otočím já.
A XC70 2015, už z tý posraný Ford platformy nemá vůbec nic... Ten experiment skončil někdy 2013 nejpozději... Takže zase vedle... A podle mě si to zase věděl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> vyškrábni tam někde 45 www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kola-a-rafky/kola-cela/kineo-kola-pro-vsechny-3valce-1489724.html
Se mi nechce. To stojí ty kola nový, ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ok, napsal jsi, ze neni tupy a dava odezvy - ja napsal, ze jestli je to podle tebe ridicsky a komunikativni auto ... jestli jsem to prehnal tak se omlouvam, ale o sportaku tam nebylo nic. Oni ty novy bawa taky nejsou sportaky - me osobne by jako daily auto neco ridicskeho stvalo, kdyz jsem si 328 koupil, myslel jsem, ze je to rozbity, volant porad nekam taha, porad to musis ridit, opatrne na plyn na mokru atd - tam nejde jet 200 po dalnici a v jedny ruce burgr a v druhy telefon a semtam poopravit kurz stehnem ... samo lehce prehnane, ale takove auto do dnesniho provozu potrebuju, nechci aby me unavovalo tim, ze porad ridim ... proto bych uz starsi bawo na kazdodenni jezdeni nechtel, proto automobilka vyrabi a i prodava auta, co jsou trochu jina nez stara bawa co si oblibili petrolheads...
Naposledy editováno 26.10.2019 17:25:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tifone> Malem jsme si nevsimli
no jo už jsem to opravil , nevím co to ten telefén zablbnul
E: a nebo jsi to myslel že bylo hezky i u Vás
Naposledy editováno 26.10.2019 17:52:39
assassin píše:
Shrnul bych to asi tak - nejdražší ve vývoji je cas, diky postupům ktere byly nastineny (rozdělení vývoje) je casu malo - casto je potreba odevzdat sériovou konstrukci driv nez dobehne vyroba prototypu a natoz jeho testování. Z mého pohledu by nastineny postup s umělým znekvalitnovanim výrobku byl drazsi nez to nechat jak to je. Jakékoliv zásahy do již beziciho procesu jsou drahe a přistupuje se k nim az ve chvili kdy se tam objeví nejakej zásadní pruser. Příprava výroby bezi současne s konstrukci, pro ty zmeny tam nebývá cas a je to pomerne slozita byrokracie.
Ano máš pravdu ve vývoji je nejdražší čas(proto pro ně rád dělám - necrcaj se u cen) ,ale vidíš to jen z pohledu vyvoje.
V sériové výrobě ušetřený jen halíř na jednom kusu - krát počet vyrobených kusů za den,měsíc, rok ....... A to se bavíme o jednom výrobku. Ani si netroufnu odhadovat z kolika se auto skládá. A o tom to celé je. Vždyť v Bolce je celé oddělení které se zaobírá jen "obíráním" dodavatelů.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To ze se snazi automobilka oskubat dodavatele je fakt, ale naroky na výrobky jsou spis stale vetsi. Jde to sice proti sobe, ale dodavatele s tim mnoho nezmuzou, oni svoji praci nikomu jinému neprodaji a na jejich misto se derou jiní. Lepsi vydělat mene, nez mit lidi na kurzarbeit...
assassin píše: Ja mívám potrebu o sve pravdě přesvědčit ostatni a uvedomuju si to, snazim se s tim neco delat
To znám neboj, mám to dost podobně . Libor by mohl dosvědčit. Mimochodem je dobrej objekt do "diskuze" chytá naprvní
miki83 píše: Víte někdo kde budou mít novýho SF v salónu? V Hradci to zatím neví, jestli vůbec. Měli by volat až zjistí co a jak. Ale prej ne dřív než na jaře... Měl bych zájem se na tom aspoň povozit, abych věděl jestli má cenu o tom vůbec uvažovat....
Na tiskovce říkal myslím dostupnost od května...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Baba by chtela karoqa,zaklad za 500,tak jsem ji ho(jsem si) nakonfiguroval a ani jsem se moc nerozmachoval Jen motor je snad 160k +
Jsem zvedav,co mi na to rekne dealer,pze tohle se mi za embecko fakt davat nechce
Známý dlouholetý škodovkář po nabídce z Boleslavi skočil radši do Tuscon N...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zajoch: u bremba je to tak, ze nejnize jsou sroubovane kovane brzdice (riak se kovane, ale vlastne je to odlitek - ten limituje pouziti materialu, protoze z nejpevnejsich alu slitin se odlejvst - "kovat" neda)
O stupen vyse jsou kovane monobloky, pevnejsi, ale narocnejsi na vyrobu.
O stupen vyse jsou sroubovane frezovane brzdice - frezovani z bloku materialu umoznuje pouziti lepsiho materialu a tudiz jsou vlastnostmi dale nez kovane monobloky
A top level pouzivanej v motogp jsou frezovane monobloky - komplet brzdic vyfrezovany z jedne kostky materialu,
U supermoto motorek je nejvyssi level ten sroubovanej cnc brzdic. U monobloku je totiz potreba nekudy dovnit dostat pistky - resp vyvrtat pro ne diry - vrta se to zevnitr a nasledne se tam davaji zatky (yamaha to dela obracene, vrta je zvenku s zatky s modrym/zlatym eloxem a hvezdama jsou videt zvenku)
Ty zatky totiz smerem dovnitr zvysuji stavebni rozmer toho trmenu a tam neni misto kvuli dratum. Tudiz pro supermoto nic lepsiho v italii nemaji.
Kdyby udelali konstrukci jako yamaha, mohli by delat i frezovane monobloky, ale bud jim brani patent... nebo italska lenost
Desky delaji docela velkej rozdil - pokud jedes opravdu rychle a brzdis. Ty brembo SA PetrS smetl behem snad 1,5mth ... ted z04 drzi, ale jsou to desky za 4k/trmen ... tzn u silnicni moto 8k a to uz se docela prodrazi :) ikdyz teda nase teorie po ladeni brzd na te FS450 behem celeho roku je, ze nejvetsi rozdil dela pumpa s ostrejsim prevodem na pace - se silou co mas k dispozici v prstech s tou min "racing" nedokazes brzdit dostatecne intenzivne, brzdis dele a prehrivas desky, ty pak mizi o dost rychleji. Samo jde o brzdeni ktere se v provozu tezko dosahne, petrS a mates (tady screw13) brzdi docela slusne, me mates jednou predjizdel na cilovce v myte se zadnim kolem v luftu a zablokovanym predkem (kour od kola) to jsem si do te doby myslel, ze na slickach ani nejde
Hezký pyramida. A o kolik je ten skok vždycky třmeny lepší? Podle mě třeba rozdíl šroubovaný vs. monobloky při stejný konfiguraci desek, pistku, pumpy pozná minimum lidí...
U těch desek mě překvapil hlavně vliv na vadnutí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Motorka za půl mega a více je pro mě prostě nedostupná. Nemám na to.
Na mě to má zbytečně moc válců a koní...
Naposledy editováno 27.10.2019 08:01:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kolik tak vubec stoji havarijko na tak drahou masu?