globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 12:36 | Nahoru | #68131
Freedom: a jestli je pro tebe dvojkova v70 komunikativní řidičské auto s dostatkem odezvy tak věř tomu, ze z tveho pohledu neni na zadnym novým bmw nic spatne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 12:40 | Nahoru | #68132
assassin> hel nechce se mě číst ty tvoje romány ,ale v praxi to funguje tak že se postaví prototypová serie modelu.Ten se podrobí všemožným zkouškám včetně nájezdu 100t.km a pak se do šroubku rozebere.A měří se a měří a píšou protokoly a bla bla bla. A pak přijde "zhora příkaz - moc kvalitní málo opotřebené snížit jakost materiálu zvětšit toleranční pole atd atd. Znáš někoho v Česaně? Tak se zeptej .Ale musí to bejt fakt kámoš jinak se o tom mluvit samosebou nesmí

Naposledy editováno 26.10.2019 12:41:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 12:50 | Nahoru | #68133

Tifone píše: assassin> hel nechce se mě číst ty tvoje romány ,ale v praxi to funguje tak že se postaví prototypová serie modelu.Ten se podrobí všemožným zkouškám včetně nájezdu 100t.km a pak se do šroubku rozebere.A měří se a měří a píšou protokoly a bla bla bla. A pak přijde "zhora příkaz - moc kvalitní málo opotřebené snížit jakost materiálu zvětšit toleranční pole atd atd. Znáš někoho v Česaně? Tak se zeptej .Ale musí to bejt fakt kámoš jinak se o tom mluvit samosebou nesmí



Par let jsem tam jako konstrukter delal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 12:55 | Nahoru | #68134

assassin píše: Par let jsem tam jako konstrukter delal


A je to tak nebo ne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 13:06 | Nahoru | #68135

Tifone píše: A je to tak nebo ne.

"Nic jsem neukradl a ta částka taky nesouhlasí"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 13:14 | Nahoru | #68136
Tifone> Delam/delal jsem interiéry - takze bych nechtel šířit nejake zaručene pravdy stejne jako ti co je tu kritizuju. Uz se začínáme dostávat do oblasti kterou krejou smlouvy o utajení ve kterejch jsem podepsal pokuty s celkem vysokejma cislama, takze vypisovat postupy testování na veřejné forum je pro me příliš velke riziko.

Shrnul bych to asi tak - nejdražší ve vývoji je cas, diky postupům ktere byly nastineny (rozdělení vývoje) je casu malo - casto je potreba odevzdat sériovou konstrukci driv nez dobehne vyroba prototypu a natoz jeho testování. Z mého pohledu by nastineny postup s umělým znekvalitnovanim výrobku byl drazsi nez to nechat jak to je. Jakékoliv zásahy do již beziciho procesu jsou drahe a přistupuje se k nim az ve chvili kdy se tam objeví nejakej zásadní pruser. Příprava výroby bezi současne s konstrukci, pro ty zmeny tam nebývá cas a je to pomerne slozita byrokracie.

Chapu, ze moje zkusenosti z interiéru nejsou uplne ideální pro posuzování konstrukce podvozku - ale ja jsem nikdy nedostal zadani na to nekde neco ošidit. Šetření je samozrejme zaklad pri konstrukci - udelat to snadne (tzn i levne) na výrobu je znamka dobre konstrukce. Kdyz kreslim plastovej dil, snazim se aby co nejvetsi cast dílu sla udelat ve smeru co se dělí forma a ušetřit kazdej slider - to neni z mého pohledu ojebavani, udelat složitou/drahou formu umi kazdej vul. Spis bych rekl, ze diky tomu, ze je spousta mladých konstruktérů co nemají zkusenosti s klasickými metodami výroby, ze se naopak konstruují drazsi dily nez drive.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 16:21 | Nahoru | #68137

assassin píše: Freedom: a jestli je pro tebe dvojkova v70 komunikativní řidičské auto s dostatkem odezvy tak věř tomu, ze z tveho pohledu neni na zadnym novým bmw nic spatne



Víš, jak chceš po ostatních aby nepřekrucovali ty tvý výroky, když to děláš sám?... To výše má být reakce na to, že jsem napsal, že podvozek Volva ne že nedává odezvy a je tupej...? Ach jo...
Já přeci nepsal že je to sporťák s úžasným feedbackem... Tak nechápu proč tohle...
Já jen aby ses zase necejtil dotčen, až to podobně otočím já.
A XC70 2015, už z tý posraný Ford platformy nemá vůbec nic... Ten experiment skončil někdy 2013 nejpozději... Takže zase vedle... A podle mě si to zase věděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 16:28 | Nahoru | #68138

strakon píše: FiZzeR> vyškrábni tam někde 45 www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/kola-a-rafky/kola-cela/kineo-kola-pro-vsechny-3valce-1489724.html



Se mi nechce. To stojí ty kola nový, ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 16:42 | Nahoru | #68139
Dneska to slo


Naposledy editováno 26.10.2019 17:44:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 17:00 | Nahoru | #68140
Tifone> Malem jsme si nevsimli

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 17:08 | Nahoru | #68141

FiZzeR píše: Se mi nechce. To stojí ty kola nový, ne


Za tu cenu koupis novy, ale jedno jenom..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 17:10 | Nahoru | #68142
t_freedom> Tak vyfot auto zespodu a ja vyfotim svoje a uvidis ... myslis, ze v70 treti generace ma jinou platformu pred faceliftem a jinou po faceliftu? Nebo ze mas snad ctvrtou generaci v70? Zkus googlit platformu volvo p3 a od jakyho do jakyho roku ji volvo pouzivalo a v jakych modelech. To, ze v dobe kdy vyprodukovali tvoje auto uz volvo nebylo pod fordem, neznamena, ze zmenili podvozek uz bezicich modelu - je tam cca pulka dilu shodna s mondeem, galaxy a smaxem...

Ok, napsal jsi, ze neni tupy a dava odezvy - ja napsal, ze jestli je to podle tebe ridicsky a komunikativni auto ... jestli jsem to prehnal tak se omlouvam, ale o sportaku tam nebylo nic. Oni ty novy bawa taky nejsou sportaky - me osobne by jako daily auto neco ridicskeho stvalo, kdyz jsem si 328 koupil, myslel jsem, ze je to rozbity, volant porad nekam taha, porad to musis ridit, opatrne na plyn na mokru atd - tam nejde jet 200 po dalnici a v jedny ruce burgr a v druhy telefon a semtam poopravit kurz stehnem ... samo lehce prehnane, ale takove auto do dnesniho provozu potrebuju, nechci aby me unavovalo tim, ze porad ridim ... proto bych uz starsi bawo na kazdodenni jezdeni nechtel, proto automobilka vyrabi a i prodava auta, co jsou trochu jina nez stara bawa co si oblibili petrolheads...

Naposledy editováno 26.10.2019 17:25:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 17:45 | Nahoru | #68143

Kubák píše: Tifone> Malem jsme si nevsimli



no jo už jsem to opravil , nevím co to ten telefén zablbnul

E: a nebo jsi to myslel že bylo hezky i u Vás

Naposledy editováno 26.10.2019 17:52:39

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 17:51 | Nahoru | #68144

assassin píše:
Shrnul bych to asi tak - nejdražší ve vývoji je cas, diky postupům ktere byly nastineny (rozdělení vývoje) je casu malo - casto je potreba odevzdat sériovou konstrukci driv nez dobehne vyroba prototypu a natoz jeho testování. Z mého pohledu by nastineny postup s umělým znekvalitnovanim výrobku byl drazsi nez to nechat jak to je. Jakékoliv zásahy do již beziciho procesu jsou drahe a přistupuje se k nim az ve chvili kdy se tam objeví nejakej zásadní pruser. Příprava výroby bezi současne s konstrukci, pro ty zmeny tam nebývá cas a je to pomerne slozita byrokracie.


Ano máš pravdu ve vývoji je nejdražší čas(proto pro ně rád dělám - necrcaj se u cen) ,ale vidíš to jen z pohledu vyvoje.
V sériové výrobě ušetřený jen halíř na jednom kusu - krát počet vyrobených kusů za den,měsíc, rok ....... A to se bavíme o jednom výrobku. Ani si netroufnu odhadovat z kolika se auto skládá. A o tom to celé je. Vždyť v Bolce je celé oddělení které se zaobírá jen "obíráním" dodavatelů.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 18:27 | Nahoru | #68145

Tifone píše: no jo už jsem to opravil , nevím co to ten telefén zablbnul

E: a nebo jsi to myslel že bylo hezky i u Vás


“A” je spravne,ale ted muzem delat,ze “B”

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 18:32 | Nahoru | #68146

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 18:37 | Nahoru | #68147
Tifone: aby nedoslo k omylu, ja netvrdím, ze v automotive je vse tip top. Z mého pohledu je toho hodne spatne. Ale záměrne “downgradovani” neznam - a opet, to ze to neznam, neznamena, ze to neexistuje. Proto jsem chtel konkretni pripady. Treba platforma kterého auta se používá v o 300kg těžším aute a trpi apod... ale uz to nechame byt. Kazdy ma svoje zkusenosti. Ja mívám potrebu o sve pravdě přesvědčit ostatni a uvedomuju si to, snazim se s tim neco delat

To ze se snazi automobilka oskubat dodavatele je fakt, ale naroky na výrobky jsou spis stale vetsi. Jde to sice proti sobe, ale dodavatele s tim mnoho nezmuzou, oni svoji praci nikomu jinému neprodaji a na jejich misto se derou jiní. Lepsi vydělat mene, nez mit lidi na kurzarbeit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 18:51 | Nahoru | #68148

assassin píše: Ja mívám potrebu o sve pravdě přesvědčit ostatni a uvedomuju si to, snazim se s tim neco delat


To znám neboj, mám to dost podobně . Libor by mohl dosvědčit. Mimochodem je dobrej objekt do "diskuze" chytá naprvní

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 22:08 | Nahoru | #68149

miki83 píše: Víte někdo kde budou mít novýho SF v salónu? V Hradci to zatím neví, jestli vůbec. Měli by volat až zjistí co a jak. Ale prej ne dřív než na jaře... Měl bych zájem se na tom aspoň povozit, abych věděl jestli má cenu o tom vůbec uvažovat....



Na tiskovce říkal myslím dostupnost od května...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 22:17 | Nahoru | #68150

Kubák píše: Baba by chtela karoqa,zaklad za 500,tak jsem ji ho(jsem si) nakonfiguroval a ani jsem se moc nerozmachoval Jen motor je snad 160k +

Jsem zvedav,co mi na to rekne dealer,pze tohle se mi za embecko fakt davat nechce



Známý dlouholetý škodovkář po nabídce z Boleslavi skočil radši do Tuscon N...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 22:43 | Nahoru | #68151

assassin píše: Zajoch: u bremba je to tak, ze nejnize jsou sroubovane kovane brzdice (riak se kovane, ale vlastne je to odlitek - ten limituje pouziti materialu, protoze z nejpevnejsich alu slitin se odlejvst - "kovat" neda)
O stupen vyse jsou kovane monobloky, pevnejsi, ale narocnejsi na vyrobu.
O stupen vyse jsou sroubovane frezovane brzdice - frezovani z bloku materialu umoznuje pouziti lepsiho materialu a tudiz jsou vlastnostmi dale nez kovane monobloky
A top level pouzivanej v motogp jsou frezovane monobloky - komplet brzdic vyfrezovany z jedne kostky materialu,

U supermoto motorek je nejvyssi level ten sroubovanej cnc brzdic. U monobloku je totiz potreba nekudy dovnit dostat pistky - resp vyvrtat pro ne diry - vrta se to zevnitr a nasledne se tam davaji zatky (yamaha to dela obracene, vrta je zvenku s zatky s modrym/zlatym eloxem a hvezdama jsou videt zvenku)

Ty zatky totiz smerem dovnitr zvysuji stavebni rozmer toho trmenu a tam neni misto kvuli dratum. Tudiz pro supermoto nic lepsiho v italii nemaji.
Kdyby udelali konstrukci jako yamaha, mohli by delat i frezovane monobloky, ale bud jim brani patent... nebo italska lenost

Desky delaji docela velkej rozdil - pokud jedes opravdu rychle a brzdis. Ty brembo SA PetrS smetl behem snad 1,5mth ... ted z04 drzi, ale jsou to desky za 4k/trmen ... tzn u silnicni moto 8k a to uz se docela prodrazi :) ikdyz teda nase teorie po ladeni brzd na te FS450 behem celeho roku je, ze nejvetsi rozdil dela pumpa s ostrejsim prevodem na pace - se silou co mas k dispozici v prstech s tou min "racing" nedokazes brzdit dostatecne intenzivne, brzdis dele a prehrivas desky, ty pak mizi o dost rychleji. Samo jde o brzdeni ktere se v provozu tezko dosahne, petrS a mates (tady screw13) brzdi docela slusne, me mates jednou predjizdel na cilovce v myte se zadnim kolem v luftu a zablokovanym predkem (kour od kola) to jsem si do te doby myslel, ze na slickach ani nejde



Hezký pyramida. A o kolik je ten skok vždycky třmeny lepší? Podle mě třeba rozdíl šroubovaný vs. monobloky při stejný konfiguraci desek, pistku, pumpy pozná minimum lidí...

U těch desek mě překvapil hlavně vliv na vadnutí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 22:52 | Nahoru | #68152
z.a.j.o.c.h> Ja ani PetrS jsme nepoznali rozdíl mezi trmeny (m50 vs p4), ted kdyz mame zbytek brzdové soustavy stejnej. Jediny co je znat je to volněji se otáčející kolo. Taky bude rozdíl v hmotnosti - to ma nejspis zvazene Mileek. Vadnuti vs desky - osobne si myslim, ze je to hlavne o tom brzdnem účinku, stejne jako s tou pumpou, s tema mene “ucinejma” deskama budes brzdit mene intenzivně a dele a budes desky/brzdic/kapalinu vic zahrivat.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.10.2019 v 23:50 | Nahoru | #68153
kokonhead>pěkný, škoda, že nebydlíš blíž

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 00:20 | Nahoru | #68154

z.a.j.o.c.h píše: Známý dlouholetý škodovkář po nabídce z Boleslavi skočil radši do Tuscon N...


Hyundai ne,na toho znam jen samy osklivy porekadla

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 06:51 | Nahoru | #68155
Tak jsem si zkusil jen tak ze srandy nakonfigurovat SF V4 a neukazuje to ceny. Tak jsem pohledal na netu. Výfukový systém+naladění+stavitelný stupačky+další příslušenství cca +250 tisíc... asi počkám až se začnou objevovat nastrojeny v bazarech...ach jo. Nový SF + to vybavení cena okolo 800 tisíc...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 07:32 | Nahoru | #68156
A cos cekal? Komplet Akrap na Panigale 150tis. Uz to sroubujou do nesmyslu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 07:38 | Nahoru | #68157
Petta> to je pravda, jsou to šílený částky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 07:57 | Nahoru | #68158
miki83> jako, já bych se na tom taky rád povozil... Což o to, ale ledvinu nedám, rodinu kvůli motorce nehodím do duhový pasti, byt kvůli tomu neprodám.
Motorka za půl mega a více je pro mě prostě nedostupná. Nemám na to.
Na mě to má zbytečně moc válců a koní...

Naposledy editováno 27.10.2019 08:01:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 08:16 | Nahoru | #68159
t_freedom> ja se vzdycky bal rozbit motorky i za cca 70k, na tomhle bych jezdil snad jen rovne...
Kolik tak vubec stoji havarijko na tak drahou masu?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.10.2019 v 08:41 | Nahoru | #68160
Nechel by nekdo na jare embecko?Erste hand,novy letni i zimni gumy,necely kilo najeto,nebourana
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist