kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Shrnul bych to asi tak - nejdražší ve vývoji je cas, diky postupům ktere byly nastineny (rozdělení vývoje) je casu malo - casto je potreba odevzdat sériovou konstrukci driv nez dobehne vyroba prototypu a natoz jeho testování. Z mého pohledu by nastineny postup s umělým znekvalitnovanim výrobku byl drazsi nez to nechat jak to je. Jakékoliv zásahy do již beziciho procesu jsou drahe a přistupuje se k nim az ve chvili kdy se tam objeví nejakej zásadní pruser. Příprava výroby bezi současne s konstrukci, pro ty zmeny tam nebývá cas a je to pomerne slozita byrokracie.
Chapu, ze moje zkusenosti z interiéru nejsou uplne ideální pro posuzování konstrukce podvozku - ale ja jsem nikdy nedostal zadani na to nekde neco ošidit. Šetření je samozrejme zaklad pri konstrukci - udelat to snadne (tzn i levne) na výrobu je znamka dobre konstrukce. Kdyz kreslim plastovej dil, snazim se aby co nejvetsi cast dílu sla udelat ve smeru co se dělí forma a ušetřit kazdej slider - to neni z mého pohledu ojebavani, udelat složitou/drahou formu umi kazdej vul. Spis bych rekl, ze diky tomu, ze je spousta mladých konstruktérů co nemají zkusenosti s klasickými metodami výroby, ze se naopak konstruují drazsi dily nez drive.
assassin píše:
Shrnul bych to asi tak - nejdražší ve vývoji je cas, diky postupům ktere byly nastineny (rozdělení vývoje) je casu malo - casto je potreba odevzdat sériovou konstrukci driv nez dobehne vyroba prototypu a natoz jeho testování. Z mého pohledu by nastineny postup s umělým znekvalitnovanim výrobku byl drazsi nez to nechat jak to je. Jakékoliv zásahy do již beziciho procesu jsou drahe a přistupuje se k nim az ve chvili kdy se tam objeví nejakej zásadní pruser. Příprava výroby bezi současne s konstrukci, pro ty zmeny tam nebývá cas a je to pomerne slozita byrokracie.
Ano máš pravdu ve vývoji je nejdražší čas(proto pro ně rád dělám - necrcaj se u cen) ,ale vidíš to jen z pohledu vyvoje.
V sériové výrobě ušetřený jen halíř na jednom kusu - krát počet vyrobených kusů za den,měsíc, rok ....... A to se bavíme o jednom výrobku. Ani si netroufnu odhadovat z kolika se auto skládá. A o tom to celé je. Vždyť v Bolce je celé oddělení které se zaobírá jen "obíráním" dodavatelů.