kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Johnny83> hele, to se budeš divit, ale Tuňáka bych asi nejradši červenýho, když se teda nenaskytne černej s červenýma kolama
Jsi včera nějak málo chlastal viď ? ...že máš takový jiný barevný cítění
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.04.2019 12:19:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.04.2019 12:26:43
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nezapomínejte, že převod na rozvodovou hřídel je 1:2, takže i kdyby točil motor 10 tis furt, hnací řemenice pro řemen bude točit max 5 tis. To je vstupní parametr pro výpočet řemenů.
Osobně si myslím, že kdyby se rozřezaly oba typy řemenů 2V a 4V a mrklo se na složení jednotlivých vrstev, budou konstrukčně úplně totožné. I bych si na to vsadil. Nevím, kolik má šířku řemen pro 4V (2V 1000/1100 má 19mm), ale stačí, aby byl o 1mm širší, a bude namáhání stejné. Menší motory 620,695,800 měly šířky menší, ale vevnitř to bude stejné pro všechny.
Vyšší ceny řemenů pro 4V bude ve větší délce, větším počtu zubů, možná v šířce a jakési auře, že to je pro "dražší" motorky
Konec debaty o gumičkách.
Naposledy editováno 30.04.2019 13:08:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Johnny83> Kdyby jsi se dnes odpoledne jel náhodou projet, tak se zastav na dobrou brazilskou kávu . Jsem na pumpě
díky za nabídku, někdy určitě rád využiju dneska se hned po práci musim chystat na večer, žrádlo, chlast a tak ale jako to počasí mě dost sere, včera jsem musel odvolat servis a odsunout o 2 týdny, a dneska už je zase použitelně
e: jo a už jsem to i našel konečně, vim žes mi to na GPP říkal, ale jsem hlava děravá
Naposledy editováno 30.04.2019 13:14:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Apropo, budeš ve čtvrtek Libore doma ?
Naposledy editováno 30.04.2019 13:20:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: oioi01> V JZD né, je to u servisu jako bonus...a jeden stojan + plyn bohatě stačí . Za 500 metrů dál je další pumpa.
V Prilepech na kopci,tam jsem jezdil mr....delat lasku
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.04.2019 14:05:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Johnny83> Doufám, že takhle bude i ve čtvrtek... To jedu na servis já. Musim to stihnout do příštího týdne na VDW
E: Apropo, budeš ve čtvrtek Libore doma ?
Já jsem doma furt... Přeci
A mám vycházky... 10-13 a 16-19... V případě potřeby kdykoli...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: t_freedom> Twe já na to úplně zapomněl . Zavolám ti ze servisu až tam budu čekat. Mám tam bejt na jednu.
Já si pro tebe přijedu a zajdeme na oběd někam. Mrknu na novej showroom... Sice chodím teď kolem jedný spinkat ... Ale pro jednou to dám
Naposledy editováno 30.04.2019 14:47:08