paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 13:02 | Nahoru | #1
Neřešte už ty řemeny. Jen když se tu hrabete v otáčkách, tak důležitější je u řemenů obvodová rychlost, a ta je dána průměry řemenic a samozřejmě otáčkama.

Nezapomínejte, že převod na rozvodovou hřídel je 1:2, takže i kdyby točil motor 10 tis furt, hnací řemenice pro řemen bude točit max 5 tis. To je vstupní parametr pro výpočet řemenů.

Osobně si myslím, že kdyby se rozřezaly oba typy řemenů 2V a 4V a mrklo se na složení jednotlivých vrstev, budou konstrukčně úplně totožné. I bych si na to vsadil. Nevím, kolik má šířku řemen pro 4V (2V 1000/1100 má 19mm), ale stačí, aby byl o 1mm širší, a bude namáhání stejné. Menší motory 620,695,800 měly šířky menší, ale vevnitř to bude stejné pro všechny.

Vyšší ceny řemenů pro 4V bude ve větší délce, větším počtu zubů, možná v šířce a jakési auře, že to je pro "dražší" motorky

Konec debaty o gumičkách.

Naposledy editováno 30.04.2019 13:08:28

(reakce na) Milovníci Italských krásek

30.4.2019 v 13:07 | Nahoru | #2
Šuty> jj, s gumičkama není žádná zábava
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist